14

до шефа на БДЖ

преди 12 години

2 милиона на ден губеше БДЖ по време на стачката,сега няма стачка,къде са парите?

13

Жо до жон Дуан

преди 12 години

В ЛОКОМОТИВА има различни видове спирачки. В текста на статията се говори за РЪЧНА СПИРАЧКА. Ръчната спирачка е механична и се задейства чрез въртене с ръка- т.е. прилага се човешка сила. Има я и на всеки вагон. Тя прави спирачно усилие само към една колоос и реално може да се ползва само при спряло возило.Другите спирачки в локомотива не използват човешка сила за да реализират спирачен ефект.

12

123

преди 12 години

Добре, БДЖ вдигнаха цените на билетите, а качеството на пътническите превози като влакове и обслужване кога? Докога ще се возим все едно сме в 1972г., а пътуванията от Южна до Северна България ще ни отделят ЦЯЛ ден?

11

Анонимен

преди 12 години

Каква е тая простотия бе?! Спирачките на един влак са винаги под налягане. Така се държат освободени. Дори при случай на пробойна, вече няма налягане, което да държи спирачките освободени и те ще се притиснат колелата и влака ще спре. Какви са тия глупости?!

10

Жо

преди 12 години

ЖЕЛЕЗНИЧАРИТЕ наричат влак без спирачки "изпуснат". Спирка Моравица е в наклонен участък и е абсурд влакът да се спре с ръчна спирачка. Скоростта започва да се увеличава неудържимо. Цяло щастие е,че в Мездра е имало възможност да пропуснат влака безаварийно. Много такива случаи са завършвали със страшни катастрофи. Този път всичко се е разминало.Железницата е в трагично състояние. Няма пари. Не може министърчето да приказва за експреси със 160 км/ч, преди да реши проблемите с нормалните влакове

9

Опа

преди 12 години

БДЖ= Боже Докарай ме Жив

8

Алов

преди 12 години

То в Бойчиновци нали са само *** и психично болни младейи хулигани. Нема лабажо. Барем нева бабица на гарата да беше смел влака та да олекне на бюджета.

7

Анонимен

преди 12 години

Опа снега се разтопи и оттново мераци у превозвачи!!!

6

draznitel

преди 12 години

От БСП пак са си правили предизборен клип, само дето тоя път вместо с трамвай, са били с влак.

5

кондуктора

преди 12 години

Причината е спукана дясна предна гума.

4

Волен

преди 12 години

Цветанов е виновен.

3

гацо

преди 12 години

тя и държавата е без спрачки ,ама машиниста Борисов не може да я спре да пътува към пропастта.

2

Анонимен

преди 12 години

Е хубаво де като са минали наклоните защо не са свалили пантографа и до където е инерцията?Ясно е,че спирачките са замръзнали и е опасно по наклоните да сваляш пантографа,но не цялата линия е на наклон!

1

Анонимен

преди 12 години

Добре, че не е аварирал на някой челен коловоз.