Завода в Ботевград през цялата си история не е направил читав автобус - всички са морално остарели с безброй конструктивни недостатъци и крайно ниско качество на изработка. Примерно Чавдар-141 са адски шумни, с безумно високи стъпала и куп дефекти не случайно от 30 автобуса само 6 са в движение в София.
Не знам доколко е изгодно от финансова гледна точка да се изграждат нови трамвайни трасета (от всяка друга гледна точка е с десетки пъти по-изгодно за гграда и гражданите), но специално трасето от Г. М. Димитров до Студентски град спокойно можеха да го възстановят и удължат още малко, за да стига до Зимния дворец. Бяха обещавали и високоскоростен трамвай по Каблешков, но каква стана тя...
интересно за колко време ще взимат маршрута по Ал.Малинов. Аз с колата днес го взех за 40 мин до метрото от младсот 3
Много бързо се изпари ентусиазма на градските власти да пуснат нови 24 трамвайни линии,които да правят връзки с метрото. Това бяха обещали миналия февруари. Например възстановяване на старото трасе /още го има!/ на трамваите до Дървеница,като удължат линиите към Студентски град в едната посока и към Дианабад в обратна посока. След изборите деменцията е обхванала всички на "Московска".
Трябва да измислят нещо и за манастирски ливади. Там след великото преселение на народа стана ужас.
Какъв е смисъла от такава линия, при положение, че 113 е със същия маршрут? Просто да обновят автобусите, че лятото са парник (прозорци не се отварят, климатик ... даааа бе:) а зимата е адски студ. В бизнес парка работят мноооого хора за престижни световни компании, а ходят на работа едва ли не с каруци - срамно е!
Ами докато бяха затворили Костенски водопад за ремонт бяха сложили две автобусни спирки на Каблешков за 76 и 74. Едната беше недалеч от Т-маркет, а другата на Била. Когато автобусите спираха, там доста затрудняваха движението. Добре, че трафикът от там не е особено голям. Подозирам, че новите спирки ще са пак на тези места.
На есен ще се открият 9 нови метростанции по направленията жк. Надежда - бул. Черни връх и Младост 1 - бул. Цариградско шосе. Гарантирано от ГЕРБ!
Иване, аз без 204 съм жив умрел. До 5: Да, ама на 'Каблешков' между 'България' и Бъкстон не виждам къде ще направят спирки.
Навсякъде в ЕС в градовете се минава на електротранспорт само в най-отдаличените места и до близките села се патува с автобус . Това се прави с цел екология . Интересно ГЕРБ ( *** ЗА ЕВРОПЕЙСКО РАЗВИТИЕ НА БАШИБОЗУКА ) явно са взели това решение скед като са получили солидна сума парички .Необяснимое такова решение при положение че по тези линии като минимум могат да се пуснат тролеибуси ако не може да се мине към трамваи .Чудя се на това решение автобусите са ужасно скъпи
Едиственото хубаво нещо на въпросната линия 508 ще е, че ще върви по Каблешков към Бъкстон, защото в момента ако човек иска да отиде в тази посока трябва да ходи пеш. Подозирам, че са го псунали в тази посока заради новият МОЛ, който строят на кръстовището с България.
Ако идеята на тези линии е да се осигури бъзр достъп до метрото....е няма да е бърз. Гледам линия 508 и си правя сметка, че за да стигна от Гоце Делче до станция на метрото с нея ще ми трябва около половин час минимум. С това обикаляне на автобуса май ще е по-добре пеша през Южния парк да се ходи. А пък да не говорим, че с 83 човек може да стигне до Хладилника за 5 мин...стига да се построи там метростанция, че като гледам са я оставили за светлото бъдеще.
Дано да са нови автобусите да не се чупят . Че ми писна да гледам автобуси втора употреба закупени след рециклиране от северна Германия или скандинавските страни и са без климатици.Най-ужасното нещо в грацкия транспорт лятото особенно е некъпаните със седмици гастролиращи гастербаитери повансаджии и *** .
Много хубаво. Остава да махнете от експлоатация автобус 204 и да сложите на негово място някоя линия, която си изпълнява графика и автобусите не са претъпкани като в Индия.
Пускат 12 нови автобусни линии в София