26

Анонимен

преди 12 години

22"Нищо не се разбира от тази статия. Ако да не застраховаш автомобила си означава, че си застраховател , тогава и аз съм такъв . "Застрахпвателя плаща евентуални щети при кражба или които може да направиш на твойта кола и на другите. Ако нямаш каско, щетите които си направиш сам или ти откраднат колата сам си ги покриваш (доколкото можеш) означава, че сам си си застраховател. Ако имаш 100 хил. коли по-евтино ти е сам да покриваш щетите /няма всички да ти ги откраднат/ отколкото да застраховаш всяка зa голяма сума при някой застраховател. Това е за каско, ГО при всички положения е задължителна.

25

Анонимен

преди 12 години

"Нека напомним, че Автокаско реално покрива щетите само на виновната за ПТП страна..."Както видяхме, кортежите на НСО никога не са виновни. Значи на тях подобна застраховка не им трябва :) Дори когато пътният знак "СТОП" пред тях неправилно им отнеме предимството и без да подаде светлинен сигнал завие рязко на дясно...

24

Анонимен

преди 12 години

"В обществения сектор през 2010 г. са били заети 729 300 лица спрямо 1,93 млн. души в частния сектор."Aхааа... изтърваха се! Значи при 7 милиона население, работят 2.66 милиона население, което дава около 4.34 милиона пенсионери, деца, безработни и други - социални кърлежи. После Боби вика - нямало пари. Амик като 62% от населението си чопли оная работа, как да има пари?!? Да не говорим за други 10% от населенеието, които са на държавната хранилка...

23

Анонимен

преди 12 години

Държавата ще си направи собствена застрахователна компания - тоест ще има още един кошер за калинки на наша издръжка!

22

О БОЖЕ

преди 12 години

СТАТИЯТА Е МАЛОУМНО НАПИСАНА.100 ГРЕШКИ И ПРОТИВОРЕЧИЯ.СМЯХ. И СРАМ

21

Daytona

преди 12 години

"малцина биха откраднали автомобил на когото пише ДАИ"Аман от неграмотност! Автомобила жив ли е?! Ама нормално за Вчера.бг

20

???

преди 12 години

Нищо не се разбира от тази статия. Ако да не застраховаш автомобила си означава, че си застраховател , тогава и аз съм такъв .

19

Анонимен

преди 12 години

"Та моя въпрос към коментиращите е, щом повечето хора нямат средства, защо трябва да плащат тази застраховка на държавата и защо въобще държавата има толкова коли, от който повечето нови и луксозни ?"Никой не трябва да плаща автокаско, автокаското е по-желание - ако искаш сключваш каско, ако не искаш не си задължен. И колко коли предлагаш да има държавата че ти се виждат много - 20, 30, 500. Какви коли да купуват - лади?

18

Анонимен

преди 12 години

da imat pone za pojarnite ima

17

до 13

преди 12 години

"Не става ясно от статията кое сега задължава държавата да застраховка Каско за автомобилите си?! Може би статията щеше да има някакъв смисъл, ако пишеше за застраховката ГО?"Никъде не пише, че държавата е задължена да прави авто-каско застраховаки нито че нещо я задължава да го прави нито сега, нито преди. Автокаското никога не е било задължително и никога няма да бъде. Пише "Държавата има толкова много автомобили, че може да не им прави Автокаско". Потърси тълковен речник и виж каква е разликата между "може" и "трябва" - те не са синоними и означават коренно различни неща. А държавата може да не прави автокаско защито има тоилкова много коли 200 000, че по добре сама да да си плаща щетите отколкото да плаща по 1000 лева каско на всяка кола - тоест сама да си е застраховател.

16

аз

преди 12 години

нарушаването на правилата за движение от автомобил със специален режим е допустимо САМО АКО НЕ ЗАСТРАШАВА ДРУГИТЕ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО, дори ако са с включена сигнализация

15

от 7

преди 12 години

Дали има или няма смисъл е ясно. Всеки би си застраховал колата ако може, аз дори бих си купил по-хубава "нова" кола, която да застраховам, но както повечето българи нямам пари, нито за по-нова кола , нито за автокаско. Та моя въпрос към коментиращите е, щом повечето хора нямат средства, защо трябва да плащат тази застраховка на държавата и защо въобще държавата има толкова коли, от който повечето нови и луксозни ? Ако народа е беден и в криза, значи и държавата да не пилее така нагло...

14

Анонимен

преди 12 години

Тези 200000 мпс имат ли гражданска

13

Анонимен

преди 12 години

"Тоест ако има катастрофа с кола със специален режим на движение, виновен ще е автомобилът с неспециален режим на движение". Ко речи.

12

Анонимен

преди 12 години

спазването на правилата от автомобили със специален режим на движение е задължително ако не са включили звуков и светлинен сигнал,а те трябва да ги включват само когато им се налага.В останалото време носят отговорност като другите учасници в движението и без гражданска не знам кой ще им плаща

11

???

преди 12 години

Не става ясно от статията кое сега задължава държавата да застраховка Каско за автомобилите си?! Може би статията щеше да има някакъв смисъл, ако пишеше за застраховката ГО?

10

77777

преди 12 години

"Именно въздържането от кражби е една от причините фирмите да брандират автомобилите си"Каква хубава НЕбългарска дума "брандират", но някак си не звучи добре сама. По-добре щеше да бъде например: "Неймли абстешънът от тефтите е оне от козисите фирмите да брандират каровете си"

9

Анонимен

преди 12 години

Някак си не можахте да завържите тая статия с другите - за палежитеЯ пробвайте пак, че много издалеч и заобиколно и нищо не се разбира за кво става въпрос и що въобще е нужно да пишете за тая работа...

8

Анонимен

преди 12 години

Ами да не им прави бе!? Ама след като подарят още няколко БМВ-ета на полицията и стане катастрофа да видим какви пари ще се изръси Държавата! Абсолютно съм съгласен че винаги виновни са обикновените шофьори ама историята познава и катастрофи с патрулки в дърво или стена! Макар че БМВ-етата са все още малко при една катастрофа парите които ще плати държавата ще бъдат колкото за поне 5 години плащане на каско!

7

Калин

преди 12 години

НАЛИ СМЕ УЖ .. В КРИЗА БЕ ..КАКВИ СА ТИЯ "ДЪРЖАВНИ КОЛИ"?