Що ли па да не краднат, като могат? Като може да ти продаде билетчето на половин цена кондуктора що да не ти го продаде? Те другите колко окрадоха, пък той ли? При това само малко. Пък после държавата ще плати квото трябва и ще продължават всички така, както са си свикнали. Нема проблеми.
ПРОДАВАЙТЕ БДЖ-то ПО-БЪРЗО, ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ ЛОШИЯ ГОРСКИ (РАМПОЙ) И ЩЕ РАЗВАЛИ СЕДЯНКАТА ЗА,ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...(следват Български пощи)Дори и баба Глупла, от Горно *** разбра, че БДЖ и НКЖИ умишлено се водят към фалит, за да се "купят" ЗА 1 ЛЕВ, ОТ ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- КОЙ И ЗАЩО ИЗОБЩО РАЗДЕЛИ БДЖ-то НА ТРИ ЧАСТИ?!?!?- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!! (Кабинетът на НДСВ купи електрически и дизелови мотриси "Сименс" за над 20 хиляди евро за едно място, в същото време конкурентни фирми предлагаха цена около 1600 евро за едно място т.е. 15 пъти по-евтини. По време на тройната коалиция са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени ОЩЕ ПО-ОСТАРЕЛИ за 800 евро на вагон)- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 250-300 000 лева, според някои експерти по 600 000, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА...!!!КОЙ ЛЪЖЕ СЕГА...?- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ... ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ... А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ШЕФОВЕТЕ НА СИНДИКАТИТЕ И БДЖ-то, са обикновенни ликвидаторчета, а не специалисти в транспорта, ЗАЩОТО пътнически превози, С ОБИКНОВЕНО УПРАВЛЕНСКО РЕШЕНИЕ, могат да се ИЗВЕДАТ НА ПЕЧАЛБА ЗА 1 ДЕН!!!1. ПРЕМАХВАТ СЕ БЕЗПЛАТНИТЕ ПЪТУВАНИЯ2. ВРЪЩАТ СЕ НА СИМЕНС 15 ПЪТИ ПО-СКЪПИТЕ МОТРИСИ И ЗА НОВИТЕ ПЛАЩАМЕ 15 ПЪТИ ПО-МАЛКИ ВНОСКИ- ПЕЧАЛБА, ПЕЧАЛБА ОТВСЯКЪДЕ!!! НО, ЩЕ СТАНЕ СЛЕД КАТО БЪДАТ ПРОДАДЕНИ НА ПОРЕДНИЯ ЧЕСТЕН ЧАСТНИК ЗА 1 ЛЕВ Товарни превози и сега са на печалба ЗАЩО ДА СЕ ПРОДАВАТ НА ЦЕНА ГОДИШНАТА ИМ ПЕЧАЛБА?!?!? СЛЕДВАТ БЪЛГАРСКИ ПОЩИ!!! " НАРОДЕ!!!! "
Шефовете на БДЖ и без стачка сами издадоха заповед да спрат всички пътнически влакове между 8 ч. и 16 ч., за да не трупат загуби и да направят реформи.
Стига вече пускайте тези влакове че ни направиха *** автобусите на вагони моля ви се пускайте влаковете *** умирисаха автобусите
Чрез зърното и фуражите се дотира и животновъдството, докато тютюна и зеленчуците са на самооцеляване.
надявам се че прекъсването на работата с цел стачка, ще бъде отразено във фишовете за заплати този месец.
Зеленчукопроизводителите в България са на практика разорени, защото трябват много по-високи субсидии от зърнопроизводителите, заради много скъпите химически препарати и торове. При Живков печалбата на заводите се даваше изцяло на ТКЗС и АПК и така се субсидираше с много пари. Сега няма пари и те са разорени.
Там е проблемът, че МСП и частните фирми гледат само как да печелят от превозите на БДЖ, без да плащат данъци за инфраструктура, вагони и др. или това сякаш е нещо, за което все държавата трябва да се грижи. Като искат транспорт, да си направят пътища и машини и да превозват сами, а не да печелят на гърба на друг.
Слушах по радиото, че стачкуват зърнопроизводителите, а не зеленчуко производителите, които реално получавали 20 пъти по-малко субсидии от зърнопроизводителите и затова и сме внасяли 80% от плодовете и зеленчуците.Намали дори 200 лв за да платят да участват на дебати. За пореден път стачкуват тези, които могат да си го позволят.
Без милост за БДЖ, не предлагат качествени услуги, защо стачкуват, крали са всички по веригата, трябва реформа. Не на стачките и на зърно производителите, защо държава да ги стимулира, нито хляба е по евтин нито месните продукти, купиха си с държавни пари трактори комбайни коли, къщи си построиха, а на хората който им дават земите си под аренда се присмиват със смешни пари за декар земя. НЕ НА БЕЗМИСЛЕНИТЕ СТАЧКИ !!!
Доста често си мисля ако счетоводителите стачкуват само първите петнадесет дни от месеца какво ще стане! Няма да има заплати за бюджетните изедници!
Да те подкрепя с малко статистика:МСП в България съставляват 99% от предприятията в страната, осигуряват 79% от заетостта, 75% от оборота на икономиката, 61% от добавената стойност в частните предприятия. Притежават 57 % от ДМА, осъществяват 54% от износа и 73% от вноса.
БДЖ са на печалба, а това, че правителството ги източва с безплатни билети, частни фирми на входа и изхода и фалита на големи клиенти като Кремиековци, си е съвсем друг въпрос. Въпрос е на корумпирано и некадърно управление на БДЖ от министъра и премиера.
С един бизнес парньор си говорехме, че и ние -малкия и среден бизнес, които всъщност даваме 3/4 от работните места и които вече уволнихме доста хиляди хора защото ни натовариха с какви ли не плащания необвързани с печалбата и се борим да съществуваме някак, защо не излизаме да стачкуваме. Отговора е лесен - след първите 24 часа стачка сме фалирали и оставаме на улицата. Доста неизгодна позиция. Затова и продължават да ни източват.Е, няма да е задълго. Тихичко безработицата си расте.
А ще отделиш ли от заплатата си 800 млн, за да покриеш дълговете на БДЖ? Защото аз отказвам да продължават да наливат от моите пари в бездънната кофа, наречена БДЖ.
Без реформи – няма пари за БДЖ, отсече Московски