72

leketo

преди 12 години

Като работи е на загуба ,като не работи пак на загуба .Баси и БДЖ .Нещо на далаверка ми мириша .Докога бе смотанияци ще лъжите народа.

71

Анонимен

преди 12 години

Сигурно по толкова на ден и се краде в БДЖ.

70

Анонимен

преди 12 години

БДЖ сринаха настроението на пожарникаря. Браво! :) Сега му е трудно да лъже, че "всичко е наред".

69

до 68

преди 12 години

И къде видя че са 13 млн, в отчет на БДЖ ли ? или мутрата ти го говореше

68

Анонимен

преди 12 години

SAMO TAKA !

67

До 66

преди 12 години

Само заплатите в БДЖ са 13 млн. месечно! Смятай на каква загуба работи твоя работодател!

66

do 64

преди 12 години

Ми ти що не станеш сърнопроизводител бе, като мислиш че е толкова на далавера, е земя колко искаш, кеф ти за аренда, кеф ти за покупка

65

Началник гара

преди 12 години

4 дни=375 000 лева => 30 дни = 2 812 500 лева. Някой вярва ли, че БДЖ работи на загуба и ще фалира, ако прзвят по 3 милиона лева на месец???

64

Анонимен

преди 12 години

Тая зима ще е доста интересна. Леят се протест след протест, стачка след стачка. Чисто логически погледнато прогнозирам спад в населението, главно заради миграционни процеси в посока Запад...

63

vini

преди 12 години

Зърнопроизводителите забогатяха на гърба на народа.Погледнете какви коли карат и какви палати построиха.Тези които карат машините са дребните хорица на които хвърлят по една *** хляб.Чиста работа е да си зърнопроизводител с чужда земя на която плащаш мижава рента ама българина и на това се радва на мижавата рента защото е мързелив.

62

Х

преди 12 години

НЕЩО НЕ СЕ ВРЪЗВА. ПРИ АНАЛИЗИ ИЗЛИЗА, ЧЕ ПЪТНИЧЕСКИТЕ ПРЕВОЗИ СА НА ЗАГУБА. КОГАТО ИЗВЕСТЕН БРОЙ КОМПОЗИЦИИ НЕ СЕ ДВИЖАТ, А ВСИЧКИ ПЪТНИЦИ СА ПРЕНАСОЧЕНИ НА ОСТАНАЛИТЕ КОМПОЗИЦИИ, НЕ ТРЯБВА ДА ИМА ТАЗИ ЗАГУБА. С ПОКАЗАНИТЕ ЗАГУБИ ЗАБЛУЖДАВАТ ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ И ПЛАШАТ СЪС СЪД ЗА ПРОПУСНАТИ НЕСЪЩЕСТВУВАЩИ ПОЛЗИ. ПОЛЗИТЕ СА НАЛИЦЕ.

61

??????????

преди 12 години

Кога лъжат тези ***? Когато казват, че железницата е на загуба когато работи или когато казват, че губят когато НЕ работи? Да не се окаже, че железницата губи, защото едни пари отиват в нечия партийна каса ? Управляваш - получаваш ! Това е системата в БДЖ ! А го отнасят винаги дребните рибки, на които работата в БДЖ им е нужна за да не умрат от глад !

60

Shark

преди 12 години

Е как така загуби бе! Ми нали искахте да спирате влакове, ето, те спряха сами. Ха сега загуби имало. На това му се вика тъпанарщина и всички тунеядци от администрацията и ръковоството на БДЖ - ВЪН.

59

Анонимен

преди 12 години

Фермерски протест извади стотици трактори по пътищатаноември 28, 2011 Стотици трактори, комбайн и друга селскостопанска техника извадиха по пътищата на страната в понеделник протестиращи земеделци. Те са недоволни от това, че парите за земеделие за следващата година са орязани с 230 млн. лв. въпреки постигнатите преди това с агроминистъра параметри на селскостопанския бюджет за следващите три години.Заради протестите министърът на земеделието и храните Мирослав Найденов свика спешна пресконференция в 14.30 ч.Протестите на земеделските производители не са политически, заяви пред БНР Красимир Аврамов, председател на Тракийския съюз на зърнопроизводителите.Фермерите са обидени от това, че не се спазват договореностите и смятат, че техните проблеми се неглижират.Ние подписахме рамка за 3 години напред, обаче още първата година тя беше орязана с 230 милиона лева, което ще доведе до непредсказуемост на процесите в земеделието. Тази година се очертава много трудна развитието на есенниците не е добро, на рапицата също и доходите от селскостопанска продукция ще бъдат много ниски, каза Аврамов.Производителите са очаквали от европейските субсидии и националните доплащания да получат по 32 лв. на декар, сега те са намалени със 7 лева.Съгласихме се средствата да бъдат изплатени през 2012 година, макар че те са за стопанската 2010-2011 година. Направили сме разходите, изтеглили сме заеми срещу особен залог на субсидии, допълни АврамовОколо 200 производители със 150 машини от Стара Загора се включиха в националния протест, съобщи Радослав Христов, председател на Националната асоциация на зърнопроизводителите.Стотици земеделски производители с над 200 трактора, комбайни и друга селскостопанска техника излязоха на протестно шествие в индустриалния квартал на Стара Загора, след това колоната потегли към граничния пункт Капитан Андреево. В декларация до кабинета десет браншови организации от сектор Земеделие настояват подписаната тригодишна финансова рамка да залегне в параметрите на бюджет 2012 година.В протеста, освен от Асоциациите на земеделските производители и зърнопроизводителите, се включиха и собственици на земеделски земи, фермери и дори пчеларите, заяви Динко Жеков, зам.-председател на Съюза на зърнопроизводителите в Ямболска област.Точно в 10 часа селскостопанските машини тръгнаха от бившите летищни писти до селата Тенево и Зимница. От Тенево машините се разделиха на два лъча. Над 300 машини ще поемат към граничен пункт Лесово, като преди това ще отидат до Болярово и Елхово.От втория пункт, този до село Зимница, ще има 75 машини, които ще се движат по маршрута Зимница Недялско и обратно.Граничният пункт Лесово фигурира в маршрута и на протеста в Ямболска област.При пет подписани документа правителството не спази нито един от тях. Липсата на правила в сектор Земеделие и политическото нежелание за въвеждането им ще се отрази пагубно върху един от малкото сектори, които в период на криза влияят положително на външното търговско салдо и приходите на бюджета, коментира председателят на Сливенския съюз на зърнопроизводителите Петър Байчев.Шествие със селскостопански машини тръгна от село Труд към Пловдив и премина по централните улици на града. Над 150 машини преминаха в колона из улиците на Пловдив. Митингът започна с прочитане на декларация на протеста, подкрепяна от членовете на Националната асоциация на зърнопроизводителите в България.Зърнопроизводители от Бургаска област провеждат протестен митинг в Карнобат. Много техника и земеделски стопани са се събрали на изхода на Карнобат, но протестните действия преминават спокойно.Според зърнопроизводителите от Бургаска област вместо обещаните от правителството национални доплащания от 10 лева на декар площ през следващата година те ще получат едва 2,50 лв. за декар. С намалената субсидия няма да могат да изплащат кредитите си и да обработват земята.Протестиращите искат още облекчения за горивото, което се използва за селскостопанските машини. От браншовата организация на зърнопроизводителите от Бургас казаха, че масовите протести ще продължат и заплашиха, че през следващите дни протестът ще премине в гражданско неподчинение и ще блокират главният път Бургас- София.От 10 часа започна събиране на земеделска техника на КПП Добрич край село Кардам и до село Тополола по пътя Балчик Каварна. Протестните митинги започнаха в 11 часа.Земеделските стопани струпаха трактори на изхода за Генерал Тошево и издигнаха лозунгите Земеделието не е политика, а хляб и Не убивайте българското земеделие.Нашето недоволство не е само заради неосигурените средства за сектора в бюджета за 2012 година. В бранша цари хаос и има само откъслечна представа за новата селскостопанска политика, която ще следва държавата до 2020 година, заяви председателят на Добруджанския съюз на зърнопроизводителите Кирил Жендов.Той призовава фермерите да се откажат от националните доплащания или да ги дарят на детски социален дом, ако министърът на финансите публично се извини за неспазеното обещание за финансиране на отрасъла. Бяхме употребени предизборно, заяви пред журналисти Жендов.В декларациите до правителствените органи добричките зърнопроизводители настояват в бюджета да се включат обещаните за сектора субсидии, земите от Държавния поземлен фонд да не се продават и отдават на чуждестранни инвеститори.С 30 трактора зърнопроизводители от Пазарджик ще се включат в днешния национален протест. Пазарджишката група, заедно с протестиращите от град Съединение, Раковски, Брезово, Хисар и Калояново, ще потегли към Пловдив. За половин час ще бъде затворено източното крило на Карловското шосе.Земеделски производители от Силистра ще се присъединят към протестиращите си колеги в Русе.Регионалният председател на Асоциацията на зърнопроизводителите в Хасково Тенчо Тенев коментира, че недалновидната политика в сектора ще засегне 500 хиляди семейства. Ще се изчакат второто четене на проектозакона за бюджета за 2012 година в сряда и тогава ще решат как да продължат стачните действия.Към 12 часа 90 селскостопански машини от Хасково потеглиха към граничния пункт Капитан Андреево. На сборния пункт, паркинг Генералово, се очаква струпването на 150 трактора и селскостопанска техника. Протестиращите обявиха, че няма да затварят международния път Е-80 към Турция, няма да блокират и движението на граничния пункт Капитан Андреево.Общо ще има организирани 25 сборни стачни пункта в страната, а по границите и по основните пътни артерии у нас ще излязат 2 500 селскостопански машини.

58

Анонимен

преди 12 години

Е как така изчислиха колко са им загубите толкова бързо , а преди, с години не можаха да изчислят, тези от БДЖ, че не могат да си плащат задълженията? От пръстите са си изсмукали тези "загуби"!

57

Анонимен

преди 12 години

Тези железничарски кратуни явно не разбират колко е сериозно положението, затънали са до гуша в дългове и сега отново кибичат по пероните! Синдикалните шефове ги разбирам, БДЖ-то остана последната територия на която могат да си разиграват коня и го правят, но обикновените жепейци ще го отнесат след стачката! Закона пази синдикалната олигархия и те ще продължават да си лапат пачките, ако съществява БДЖ или просто ще последват Кремиковци! Сега никой не говори за синдикати в Кремиковци, изчезнаха!

56

dedo

преди 12 години

до 53Да, абсолютно съм съгласен ! Това гнойта, която трябва да се изстиска без анестезия, за да има България малък, дори теоритичен шанс да тръгне нагоре. Това е помийната яма, в която се събира утайката на БГ

55

do 53

преди 12 години

Това което се предлага за пенсината система и БДЖ, няма нищо общо с реформата :)В случая думата реформа се използва само и единственно, за да се прикрият едни едри корпоративни интереси и голямо крадене :) или по-накратко - мътят водата за риболов :)

54

Анонимен

преди 12 години

Едно време БДЖ беше едно, съставено от подвижен състав и железен път. Защо бе разделено на БДЖ и НЖИС, за да има повече бюрокрация.Дирекция до дирекция, директор до директор и секретарка до секретарка...

53

Анонимен

преди 12 години

щом има загуби значи има печалба,а щом има печалба трябва да се приватизира в полза на партията майка