122

Анонимен

преди 12 години

По времето на Станишев и Кобурга Бг имашe ИЗЛИШЪЦИ а сега сме на боковите 3% дефиците.Какво ми го хвалите този *** ББ???Или щом е Тиквеното правителство значи всичко е успех та ако ще да гладувате 365 дни в годината ли?!

121

до 119

преди 12 години

Пропускаш един изключително важен факт и той е, че Боко няма да тропне по масата в Брюксел.

120

льохман

преди 12 години

116 не така бе драги.Как да не става нищо от Боко?Я виж как напредва в класацията "Футболист за 2011".Дайте да гласуваме за него, та да има награда за това което е правил цяла година.А по коледа да го наградим с приза "Ленторез на България".

119

Селянин

преди 12 години

Железничари български ще съкращават,без хич да се съобразяват,че ще оставят хора гладни.Туй ще правят мутри за пари жадни.Бойко,пак се ти изложи,без да спазваш правилата божи-да обичаш своя ближен,но туй е като си безкнижен.

118

Анонимен

преди 12 години

114Няма как да ги спечелят!Свършиха кинтите на президентските!

117

дО 113

преди 12 години

Изобщо не сме чак толкова безгласна буква- аман от идеологемите на прехода! Имаме нещо, което малко държави в ЕС го имат- бюджетен дефицит под 3%! Това ни дава ОГРОМНИ предиммства да искаме много неща от ЕС , особено ако ще се променят основи положения в ДЕС и ДФЕС! Зная, че малко хора ще ме разберат, за това минах на общоприетия език във форумите-"долу", "горе" и т.н./ имам предвид пост 117/:)

116

Анонимен

преди 12 години

Трябва ни нова партия, трябват ни нови крадци от ДС.

115

дО 111

преди 12 години

Няма начин:)ОТ МУТРА МЕНИДЖЪР/ ОЩЕ ПО-МАЛКО ПРЕМИЕР/ НЕ СТАВА! НЕКОМПЕТЕНТНОСТ НА ВСИЧКИ НИВА Е ПРОСЛОВУТИЯТ ВИ ГЕРБ! ДОЛУ ГЕРБ=БКП, ДОЛУ БСП=БКП, ДОЛУ ДПС=ДС ОТ БКП! ТРЯБВА НИ НОВА ПАРТИЯ!

114

до 113

преди 12 години

Ние сме безгласната буква на Европа, а Премиерът-слънце е коленичил пред Русия, Турция, Израел и САЩ(интернационален ***).

113

до 112

преди 12 години

Ами ако на новите парламентарни пак ГЕРБ спечелят?

112

До 109 и 111

преди 12 години

Странни желания имате - България да няма държавни железници?! Както и във България да няма държавни институции?! А, даааа- искате да нямаме държавен суверенитет и да сме задунайская губерния към Евразийският съюз, да сме суровинна база и база за човешки ресурски на Русия?! Нали вчера гласувахте за Путин -какво още искате?! Ако искате България в Евразийският съюз- СОРИ, НЕ СТАВА- НИЕ СМЕ ЧАСТ ОТ ЕВРОПА, А НЕ ОТ РУСИЯ!!!!

111

Анонимен

преди 12 години

Стачката трябва да продължи до окончателното падане на правителството и нови парламентарни избори.

110

ЧТО ЭТО?

преди 12 години

Бойко смачкай ги, както желязната Маргарет смачка миньорите в Англия и Роналд Рейгън пилотите в САЩ ...От къде накъде, ще ми стачкуват за да се наливат пари със заеми и после да ги плащат бъдещите поколения.Не на държавния служител - той е виновен за дълговите кризи в държавите, за да се изплащат заплатите им - виж Италия, Гърция и най-вече САЩ ...

109

Анонимен

преди 12 години

Комунистите навремето така правеха и в царска България - започваха със стачки на миньори и транспортни работници ...

108

ПИСАР

преди 12 години

Държавният служител е мързелив, нагъл и с претенции. Всички държави задлъжняват заради тях - вземат се кредити за да им плащат заплатите, виж Гърция и Италия.

107

не и не

преди 12 години

90% от железничарите са крадци машинистите точат нафта, кондукторите взимат пари на ръка 50% от стойността на билета и не издават документ, стрелочници, ревизори и тем подобни крадат от товарите стока, и сега ще ми стачкуват. НЕ ПОДКРЕПЯМ КРАДЦИ !!!!!!!!!!!!!!

106

пик

преди 12 години

долу стачката !!!!!!!!!!!!!!

105

Лаик

преди 12 години

Ивайло Московски обяви, че 1/4 от персонала на железниците е администрация!Колко от предвидените 2000 души ще са от тази 1/4?

104

льохман

преди 12 години

Пущам това пак.Трепач е:За да стане ясно обаче на драгите читатели, решихме да опишем последователно кой какъв луд е. Луд с картечница #1 Владимир Владимиров, председател на УС на БДЖ. Мото: Не е луд който изяжда зелника, а този, който му го дава. Биографията на лицето Вадимиров се изчерпва с това, че е бил финансист в световно неизвестна фирма за хранителни продукти. Въпреки това той в момента е човекът, който коли и беси в БДЖ. Изключителната некомпетентност на Владимиров бе причина от ЕК да обявят планa му за реформа на компанията за неграмотен и нереализируем. Въпреки, че постоянно иска съкращения, Владимиров избягва да коментира администрацията си. А именно той въведе практиката всяко поделение на БДЖ да се ръководи не от един, а от двама директора. Така наречените съуправители се подбират не по качества, а по заслуги към партията майка. Владимиров бе и човекът, който съкрати поделенията на БДЖ Товарни превози в товарообразуващите центрове Варна и Бургас, което позволи на частните жп превозвачи да поемат доходоносните товаропотоци от пристанищата. Отделно Владимиров се отказа и от Фериботния комплекс Варна, където БДЖ държеше стратегическо монополно положение, съответно товарите пристигащи по море от Русия и Грузия. В момента Фериботния комплекс се подготвя за концесия, като обществена тайна е кой ще го вземе известна варненска трибуквена групировка.Луд с картечница #2 Йордан Недев, изпълнителен директор на БДЖ Мото: Може да е луд, но господинът е от Лондон Директор на БДЖ е първата реална работа на лицето Недев. В продължение на дълги години той е консултирал. Именно доброто усвояване на пари по консултантски проекти за реформата в БДЖ е причина да бъде поканен за изпълнителен директор. Това, което обаче Недев не е очаквал е, че ще бъде една скъпоплатена секретарка на луд с картечница #1. Реално задачата на Недев е когато Владимиров му каже: Скочи!, да попита: Колко високо, г-н Владимиров?. Според биографията на Недев, той е завършил Лондон Бизнес Скуул през 2002 г. Явно повлиян от благородническото английско възпитание, което е получил там, първата му работа като шеф на БДЖ бе да нарече компанията *** и цирей. След което изгони синдикатите от стаите им, понеже били на неговия етаж и го притеснявали.Луд с картечница #3 Веселин Василев, изпълнителен директор на ИА Железопътна администрация (ИАЖА) Мото: Може и да съм луд, но за това се обърнете към пресцентъра Г-н Василев е бивш локомотивен машинист, служител на бизнесмена Васил Божков във фалиралото му железопътно дружество. Благодарение на тази връзка Василев е назначен за директор на железопътния регулатор в транспортното министерство. По принцип ръководството на БДЖ извърши страшно много нарушения по обслужването на клиентите. Ведомството на #3 обаче вместо да ги санкционира си направи оглушки. Страшното е, че Василев и неговите подчинени са органът, който трябва да наблюдава изпълнението на договора за социална услуга, по който БДЖ получава 170 милиона лева от джоба на българските данъкоплатци. И ако по плана на Луд #1 и Луд #2 се съкратят 1/3 от субсидираните влакове, Луд #3 трябва да ги санкционира с около 60 милиона. Но вместо да отговори на простия журналистически въпрос дали ще го направи, той препраща към пресцентъра. Понеже е по-лесно и не трябва да дава обяснения.Луд с картечница #4 Ивайло Московски, министър на транспорта и съобщенията Мото: Аз съм луд, но поне съм симпатичен! От всичките луди транспортния министър е най-нормален и симпатичен. При него проблемът е, че наследи заварено положение назначения по партийна линия луд #1 и неговите планове. От всичките описани Московски е най-диалогичен, което не компенсира неговата доста висока некомпетентност. Луд #4 официално заяви, че договора за социална услуга не значи нищо пред неговите решения. Което макар и да звучи в стила на неговия патрон Бойко Борисов е изключително негативен сигнал към всички потенциални инвститори в областта на българския транспорт. Въпреки всичко, ако нещо се постигне като компромисен вариант във връзка със стачката, може да се очаква единствено от него. Ако разбира се му стиска да освободи луд #1 и евентуално луд #2 вместо да съкрати 2000 нормални железничари. Поне се появиха и някакви признаци на това в ефира на БНТ каза директно на луд #1, че говори глупости, когато оня обясняваше, как ще съди и уволнява стачкуващите железничари.Луд с картечница #5 Бойко Борисов, министър председател на Република България Мото: Аз не съм се возил на железница, следователно тя не съществува. Ще стачкуват, за да върнат 800 милиона на държавата? Би било прекрасно, ако го направят, за това, че са изхарчили 800 милиона през годините от всички пари на българите. Надявам се, ако правят такава стачка, да върнат парите на всички данъкоплатци само заради това изказване българските железничари трябва да влязат в Министерски съвет и да изритат с шутове премиера. Защото по времето на най-големите кражби в държавата, Борисов бе активист на управляващата партия НДСВ, като дори беше и главен секретар на МВР. Само че тогава беше зает да си урежда срещи със Сретен Йосич и знайни и незнайни приятели от мутренските времена. Разбира се лудите с картечницата не се изчерпват с гореописаните. Към тях могат да се добавят много други по-дребни луди с по-дребни картечници, някои даже и с автоматчета или с пистолетчета. Ако някой от тях е обиден, нека да се обади.

103

Анонимен

преди 12 години

"... Нещата вече са на политическо ниво, защото застраховката на получен заем от 156 млн. евро минава през бюджета на Германия, обясни Московски. Чисто фискално БДЖ печели от стачката, потвърди позицията си той./Транспортният министър Ивайло Московски/.Той обяви и че е разпоредил ръководството на железниците да преговаря със синдикатите, включително и за колективния трудов договор, въпреки че в стария му вариант имало неща, които били неприемливи.' "Дневник"-"Стачката в БДЖ продължава 4ти ден"