"Ако няма алтернативен транспорт, освен железопътния, това означава, че трябва да осигурим хеликоптери, а такива не съществуват в момента":)))Е, как да няма хеликоптери?! Преди закриването на болниците имаше:)
"Там, където и автобусният транспорт няма достъп, се надявам стачкуващите да проявят и те разбиране и да не допускат да се спират влаковете там, където няма алтернативен транспорт", призова Московски.Муахахахаха... Наглец!
Тези от БДЖто никога не са се отличавали с интелигентност,но явно и синдикатите ни са им лика прилика!Смятам че крайно време беше тези търтеи да бъдат разбишкани.Писна ни от арогантното им поведение и простотията им.Махнете всичките и на тяхно място назначете млади ,образовани и интелигентни кадри,желаещи да работят и разбира се да им се плаща както трябва!Аман от тези сегашни туфлеци!
БДЖ ще има, но първо трябва да фалира, за да го изкупят тарикатите дето 22 години ограбват държавата ни. Дойде ред и на БДЖ, то май друго не остана.
ГПС-ът на всяка дизелова мотриса може да излезе много добра мярка за БДЖ ... По отношение на "жилиязуту" ако се затворят фирмите , които го изкупуват ще се окаже че не сме лоялни към помощниците за предизборните кампании, но иначе е добра мярка. Практиката масово да се пътува без билет и срещу 1-2 лв на контрольора, (особено на запад от София) работи изключително срещу интересите на цялата държава, но ЗА "електората". Всички тези и още много други мерки са непопулярни.
Господине имам предвид друго и затова попитах има ли главен прокурор в тази държава!?Хората работещи в системата на БДЖ да си спомнят по колко месеца им бавиха заплатите преди години и при други правителства,че сега подхванаха сегашните управляващи!Щом навремето им бавиха заплатите това неозначава ли,че рано или късно щеше да се стигне до това положение!А къде им е морала на служителите?Никой да не ми казва,че не е знаел за кражните в БДЖ защото в тази компания се краде колективно!
Ако железничарите продължат с глупостите си, сами ще фалират БДЖ и насила ще останат без работа. Може би това е по-добрия вариант.
40, БДЖ се дотира от бюджета. То изпълнява социални функции - особено пътнически превози и затова се дотира. Загубата е абсолютно нормална за тоя транспорт. Именно затова се подкрепя от държавата. БДЖ не е стандартно търговско дружество целящо единствено печалба! Въпросът ми е - защо държавата в лицето на нейното правителство не си изпълнява ангажимента за дотации????
Българи, българи....такъв кол ви набиват във ***, а вие даже не разбирате какво се случва, че и мислите, че е за добро.
ПИТАМ ОНЗИ *** МОЗКОВСКИЯ - ЗА ВРЕМЕТО КОЕТО ЩЕ СТАЧКУВАТ ОТ БДЖ, ОСВЕН ОГРОМНИТЕ ЩЕТИ ЗА САМОТО БДЖ, ИЗПОЛЗВАНЕТО НА АЛТЕРНАТИВЕН ПРЕВОЗ И ОГРОМНОТО НЕУДОБСТВО НА ГРАЖВАНИТЕ, КОЙ ТОЧНО ЩЕ СПЕЧЕЛИ ОТ ЦЯЛАТА ТАЗИ РАБОТА. СЪС СИГУРНОСТ НЕ ДЪРЖАВАТА, А СЪЩО ТАКА НЕ И БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, А СЪЩО ТАКА НЕ И С9АМИТЕ РАБОТНИЦИ, КОИТО ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ЩЕ БЪДАТ УВОЛНЕНИ СЪС СИГУРНОСТ. ГОЛЯМ ЗАР ДА СЕ РАЗПРОДАДЕ ВЪПРОСНОТО БДЖ ЗА БЕЗ ПАРИ. *** ПРИВАТИЗАТОРСКА!
Най вероятно с фалита на БДЖ някой от приближените към властта ще придобие за жълти стотинки милиони тонове скраб.На печалившите честито,а на клиентите на БДЖ дупе да им е яко!
само ми е чудно защо когато *** бяха решили да проведат реформи в БДЖ и да влеят свежи пари там за да съживят железниците, Боко Тиквата нададе вой до небесата, как това било излишно пръскане на пари по време на криза, как БДЖ са си били добре и че нямали проблеми и незнам си още какви шменти капели. тогавашният транспортен министъм му заяви на Тиквата директно, че ако не се предприемат сега действия, до 5 години БДЖ може и да не съществува. и ето че може да излезе прав. ама тиквата не чув
Ни5кои не е казалза Боико ,че е лош ,но дали точнотои трябва да управлява страната по време на световна криза и дали има правилната визия за измькване от ситуацията ,аз лично се сьмнявам и мисля че не-подготвени икономисти които не-познават бьлгарските условия и са дошли да се учат в ,, движение ,, нямат място тука. Хората явно се врьзват на номера ,абе не е учил ,ама е честен---тои нека си е честен нека си говори право в очи но нещата в момента не са на тяхното ниво и колабса може да е пьлен за
37, какво означава БДЖ работеше? Работа с трупане на загубите не е работа, а отлагане на решаване на проблемите!
ПЕЕВ, в момента държавата дори да има пари няма право да дотира БДЖ! ЕС забранява всякакава държавна помощ която вреди на нормална конкуренция! И са прави! От къде на къде БДЖ ще получава помощи от държавата, а автобусните превозвачи няма да получават помощ!
Спрат ли влаковете, Московски ще дири хеликоптери