65

До Иванчо

преди 12 години

Ми в САЩ БМВ само сглобяват моделите Z4 и X5 скъпите модели кабрио и джип , двигатели и др. са внос от Германия или Мексико .... точно заради мита и ....

64

Иван до 63

преди 12 години

Както и предполагах :). А в какво се състои асемблирането? Има ли линия от заваръчни роботи, щанци за формиране и пр.? Или калниците и другите ламарини ще идват готови от Китай, сиреч няма да се ползва българска стомана? Това е много важно. Електрическата инсталация сигурно ще идва в готов вид, т.е. няма да се поръчва от завода в Ямбол?

63

Анонимен

преди 12 години

Все от някъде трябва да се започне.... Не може първата кола която направиш да я сравняваш с S klasse. Наистина че частите са от китай и няма да има много работа за хората в БГ, но все пак е подобре отколкото нищо нали... Така че не оплювайте веднага дайте им шанс поне.

62

Анонимен

преди 12 години

What the ***...

61

до Иван

преди 12 години

Абсолютно точен коментар!От запознат:)

60

Иван

преди 12 години

Аз съм със смесени чувства към тези коли. Поразгледах ги на изложението в София и не се впечатлих (не съм баровец, карам 10 годишна френска кола). Относно завода в Ловеч. Ако не бъркам, това няма да е същински автомобилен завод, а само линия за асемблиране. Частите за колите ще пристигат в контейнери от Китай, в Ловеч ще се сглобяват и продават в ЕС без мито. Това ще рече, че ще има много малко работа за местните предприятия като съпътстващи дейности. Нека някой по-запознат да каже дали е така.

59

ТТ

преди 12 години

до 59ха ... що старите бе ... я се огледай по улицата ... да си виждал толкова луксозни возила в някоя друга държава ... богат народ сме недей така.

58

ТТ

преди 12 години

56 е прав че правим чудеса, но лошото е че сами си съсипваме полето за изява ;)

57

Анонимен

преди 12 години

Абе в България сигурно има повече S класи от Белгия и Холандия например !Ще се окаже, че германците ще карат новите коли произведени в България, а българите ще им купуват старите кошници !

56

до 56

преди 12 години

Логиката ти, миуо мишуенце, е в стил "Който няма цветен телевизор, не трябва да яде халва". Ще се прежаля да ти отговоря в 2 точки:1. Колите нямат да ги правят китайци, а българи (дето измисляме и правим чудеса) и ако не друго, поне ще им се осигурят работни места, което за този регион не е лошо.2. Голямата част от БЪЛГАРИТЕ не получават доходи като хората в Германия и Франция, за да претендират да карат същите коли като тях. Да, онези коли са по-хубави, но тези са по-достъпни.

55

до 56

преди 12 години

Правим чудеса, да, по улиците още се движи чудото каруца теглена от кон, ама китайците ни виновни или някой все ни спира и не ни дава поле за изява. Глезльовци. Аз ще дам шанс на нещо произведено в България, ако не с друго, то поне като изчакам да пробвам колата и не се изказвам анти дотогава! Дано да става и да е евтина.

54

за 49

преди 12 години

Офф, защо не продължиш да си взривяваш влаковете? Ако китайците можеха да правят коли, целият свят вече щеше да кара техните коли, както прави с останалите им стоки. Не знам от кой табун ти е кючекчийския род, но ние БЪЛГАРИТЕ измисляме и правим чудеса, само да има поле за изява. Анадъм му аркадашлар?

53

До 54

преди 12 години

Ако базовите им модели са от по 16 000 лв --- ще пращясат по витрините ,а по пьтищата ще се виждат тук таме с рекламна цел , аз сьм слушал ,че в Китаи автомобилите им са с цени от 3000 долара нагоре ,а тука от 16000лв нагоре ...

52

:)

преди 12 години

Не разбирам от коли, но ако наистина най-евтиният им модел започва от 16 000лв. много зависи какво ще е качеството му. За горе долу същата сума се предлагат разни френски коли, или един симпатичен малък форд. VW също за 2-3000лв отгоре предлагат поло, май и голф имаше. За 20К има и мицубиши колт. Но да видим какво ще е качеството на колите...макар че някой казваше, че по изложенията колите били с ужасна и крива сглобка...

51

ТТ

преди 12 години

И друго - френските дачии са производство на западащата френско-ингилизка-еврейска империя, докато китай тепърва започват своя възход

50

Анонимен

преди 12 години

Ако са до 10 000 -- ЛЕВА ще стане работата , а да си мислят ,че като ги пуснат с по 1000--2000 лв по-евтино от конкуренцията ще стане нещо, малко са се пообьркали .

49

ТТ

преди 12 години

Ми на пръв поглед изглеждат по добре от дачиите. Дано са и по качествени и ще изместят френските таралясници.

48

До 45

преди 12 години

Абе, умник, някой като теб на 4-5 ракии като прегърне електрически стълб и после трябват стъкла, фарове, калници и т.н. и т.н.

47

Оффф...

преди 12 години

Абе онзи ден слязохме от Москветата и Жигулките и днес сме вече много спЙешъл. Не е ли си ***-*** да се качи на баварка или мерджан, просто животът не е същият. То френските коли са ***, италианските не стават за нищо... Виж, като си туриш ксенонки на Е-класата набор '96 нещата отиват на съвсем друго ниво. Който си прави изводи за Китайското производство по гуменките на Илиенци, значи си е баш за там. Когато те са учили в американските технически университети, ние сме въртели кючеци.

46

Анонимен

преди 12 години

10 години карах Меган,произведен в Турция.Сменял съм само масло и филтри и някоя друга изгоряла крушчица.Затова сега си купувам Флуенс и никакви китайци не могат да ме разубедят.