Въпрос на приоритети, какво да се прави. Когато България беше съюзник на СССР, отгледахме първия си космонавт. Сега, като сме американски ***, отгледахме първия си... "Мюзик Айдъл".Благата на демокрацията си личат отдалече, нали?
Русия си лети от половин век и ще продължава да лети. САЩ летят от половин век и ще продължават да го правят. ЕС, Китай, Япония, Индия, Бразилия и те правят първите си крачки в усвояване на космоса. Ще ги последват и други страни, нормално е! Въпросът е кога България пак ще полети и поради каква необходимост или черта на характера успяхме да се нашлякаме в най-дълбоките ***, от които измъкване няма?! :(((((( Като не летим вече, то поне аплодираме летящите народи!
Очаквам в най-скоро време китайците да стъпят нмого здраво в тази пазарна ниша. Нищо чудно и някоя совалка да създадат и да станат основен космически "превозвач".
Компаниите всъщност са 7, а Virgin Galactic е само една от тях. Много рядко влизам в dnes.bg, но за сметка на това всички статии, които отварям са с шокиращи фактологични неточности, а някои са откровени измислици. Как успявате?
СМЕШКИ ..от НАСА не разбраха ли ,че *** им президент от космос не се интересува . Да си развиват банановъдника - САЩ , и да не завиждат много на космическите Европа,Русия,Китай и Япония !
Тоя Ричард Брансън е голяма работа с каквото се е захванал винаги е успявал. Незнам дали повечето хора тука знаят нещо за него, но той е най-интересния бизнесмен в света. Захваща се с нещо развива го и след това подарява 50% от фирмата на най-добрия си служител като го оставя той да продължава да развива фирмата а Брансън навлиза в ново начинание и само събира 50% от печалбата на другата си фирма, така в момента има над 300 фирми и е превърнал над 300 свои служители в съдружници и милионери.
Частниците са крадци и търмъци. Пет пари не дават за наука. Добре, че НАСА и РОСКОМОС направиха магистрала в космоса, за да могат частниците да почнат да крадат.
Часните фрими може и да почнат да правят това-онова, но НАСА и РОСКОСМОС са с 50-годишна история. След като отъпкаха пътеката и направиха магистрала, естествено, че частниците ще почнат да лазят по магистралата. По-евтино ще строят кораби н абазата на вече натрупания опит от НАСА и РОСКОСМОС.Що ли преди 50 години, частници не пуснаха някой и друг кораб?!Частник пари за наука не дава, а само влачи, краде и тармъчи. Така ще е и за напред, ама вече свърши с тармъченето!
Долу си го казаха - хвърчилото е хубаво, но не стига до орбита.Най-много астронавтите от НАСА да се качват, колкото да видят МКС отдалече, без да могат да се скачат с нея.
НАСА и сега е много далеч от загуба на лидерството в космоса. Само месец след последния полет на совалката излетя "Джуно" до Юпитер.Нито една страна не е успявала да изстреля толкова много апарати до други планети от Слънчевата система. Досега само Европейската агенция има един апарат до Венера и Марс... Русия не е пращала междупланетен апарат от десетилетия... А Китай тепърва прохожда и има две сонди до Луната... Всички са далеч зад НАСА
Ще видим как отвъд океана, частни фирми го правят по добре и по евтино от роскосмос с техния 50 годишен опит. А руснака само ще отпива чаша водка и ще цъка с език в знак на възхищение.
И от много време в Русия "уската" НАСА не е монополист върху изстрелването на ракети в космоса. Ама това някак си се пропуска от родната "журналистика", може би защото основно копират материалите си от западни стенвестници.:)
За хората които се интересуват от тая материя, това не е никаква новина. За пияните руски *** си е новина. САЩ и друг път са оставали без кораби, но никога не са губили лидерството си в космоса.
Пропускате важна подробност: хвърчилото на Вирджин Галактик не може да достигне до международната космическа станция. Полетите може да са евтини, но са безмислени и стават само за космически туризъм.
ми да...докато целия свят вие прегърбен от тази "измислена"чифутска криза,някои ще се возят на тур в космоса..ами време е за СВЕТОВНА РЕВОЛЮЦИЯ,не смятате ли?
След совалките идват частните кораби