Това може и да е прототип, но... дори от тази снимчица се виждат пропуски, които можеше да се избегнат. Специално фаровете - хората, които ги поставиха в ламарината не видяха ли как "погледът" им е в небето?Иначе, за всички крайни критици - гледайте по-позитивно. Все отнякъде трябва да се почне, защото в инициативи като тази е спасението за икономиката... Консултантско-адвокатско-рестутитутското ни живуркане изчерпа потенциалите си.
Те и Ламборгини са започнали от трактори, така че няма лошо. Когато тръгваш от нулата е така, 5 за 5 месеца - значи не ги прави някой безбожно ояден тип, а ги прави човек инвестирал всичките си пари. Дано да успеят и скоро да гледаме по-добри модели.
Ооо някои се дразнят, че ще продължат да си карат стария, но СИГУРЕН таралясник, а в България и по точно в Ловеч, ще се правят нови коли, па било то и КИТАЙСКИ!
abe oshte ne e zapochnalo proizvodstvoto na kitaiskite super koli i LOVCHANLII veche se izkazvat kompetentno
Пичове и фенки,Защо сте толкова отрицателно настроени спрямо всичко българско? Че какво лошо има нека се правят опити, пък ако се окажат неуспешни ще има нов модел и за пясък и с по-дълъг пробег с едно зареждане и т.н. ? У нас имаше прекалено дълъг период на разсипване и е нормално не всички "първи" стъпки сега да са най-успешните (ако е така не съм виждал на живо). За България (следователно и за всички нас) е добре да произвежда и продава. Ако сами си плюем по продукцията,никой няма да купува
Дооста трябва да се поработи по този автомобил. Вчера го видях на живо. Използвани са каквито намерят части от БГ пазара, отзад конструкцията на ремаркето е от П-образни тънки винкели, прихванати на места с телоподаващ заваръчен апарат и а сложиш пясък и ще се разкрачи ремаркето. Пантите на вратите отсега са ръждясали, вътре ако се съберат 2 души, то на 5 минута ще са се схванали-толкова е тясно. Но пък има едно нещо което ми хареса- Фаровете може и да гледат в небето, НО са HELLA :-))
Не се излагай. Не правят камионче да си "джиткаш" по улиците на Перник с него, а да вършиш работа. Товароносимост 1тон - така ,че пробег от 50км е напълно нормален. Поразрови се и сам ще видиш ,че е някъде в средата спрямо останалите произвеждани по света.
Едно времешните електрокарчета който още мъкнат на някой места са си по-яки :) Просто вместо да закриват завода който ги правеше трябваше само да го модернизират НАЙ-МНОГО. Ама нали трябваше политиците да ограбят цяла БГ и сега да я оставят на *** пък ние да им работим! Ае не ми се коментира напрао
Чудесно е, че се правят опити за възраждане на индустрията, но наистина трябва да се поработи още върху дизайна. В този му вид автомобилчето има изражението на Сергей Станишев и това естествено може да отблъсне хората. Добра работа. Подобрете визията.
Батериите са най-скъпия компоненет. 50 км при 30км/ч обаче някак не ми звучат като за 10к евро. Хората правят конверсии на нормални автомобили за по-малко пари ( а там скоростите са по-високи за ~ 80км )
Ако му направят дизайн, и вкарат малко аеродинамика, може и с 40 км/ч да започне да се движи. А тия фарове като ги гледам,ще светят в облаците.
Лом или Ловеч. Фирмата е от Лом по принцип и се занимава с внос на тайвански мотокари. Да не би това е да е "произведено ЗА България", а не "във"
Колко много *** :)))) И като че ли никой не забелязва че по нашите гари е пълно с такива, произведени още по татово време и че са перфектни за това, за което са създадени - да вършат максимално работа при минимум разходи без да замърсяват. Това се нарича ефективност.
:D:D:D Мъкааа! Боже колко мъка има по този свят, Боже! Това е най-голямото ЛЕГО камьонче в света. Остава само един пластмасов човек да сложат вътре. Определено при тази зашеметяваща прилика с Нисан Лийф цената е конкурентна. Няма да е лошо за продължението на проекта да си наемат дизайнери, КАЧЕСТВЕНИ конструктори и маркетингови специалисти.
от 1982 до 1984 учих в едно спту , там домакинката на стола с едно подобно по форма и габарити електрокарче , зареждаше с продукти стола .
92,просто след 89-та та чак до днес се действа по един и същи начин.Умишлен фалит и източване на заводите,приватизация на безценица от "правилните" хора, с илюзията че могат да са по-велики, по-можещи, и по-знаещи от 20 инженер-конструктори, технолози, пласмент, снабдяване и от дългогодишните, с по 20-30 години опит работници, взети заедно.И то-само защото са назначени за бизнесмени.А другите ще им работят за минимална заплата.За това не можем вече нищо, освем да внасяме и препродаваме.
Товарният БГ електромобил на турне