Що му се връзвате на този ***?Двеста мнения му изписаха, а оно си рупа ли рупа..Дали ще говориш със *88 или ще спориш с радиото е все едно!Просто не трябва да си траеме, щото иначе ни се качват на главата..
Хора, търсете си правата. Аз така ще направя, защото Виваком излъгаха и мен. Аз и моя адвокат сме позитивни в очакванията си от изхода евентуално дело
Viv.....И мой проблем - не съм в страната, а имам интернет +телефон - 30 лева.Поисках да ми спрат услугата и да плащам някаква поддържаща сума - до завръщането ми - е, не ставало, да съм го дадял на някого - нета и телефона...*** - не, не са, аз съм, щото им се вързах...И сега всеки месец - без да има никой в къщи , си плащам по 30 лева, но нахалството им е по-голямо, има и някакви стотинки - а от къде са - странно - фантоми ? Полтъргайст ?Вива Ком !!!
имам подобен проблем но не с виваком, четох си договора но в него не пише срок, а само "според общите условия" , в тях също няма срок. така че договора можеш да си го навреш отзад
oh-tova mi e poznato-za moite maki s tazi kompanija vobshte njama da se vpuskam da razkazvam.probvai pak da se otkajesh ot tehnite uslugi,togava da vidish za kakvo hodene po makite stava na vapros-1 godina
Служителю, върви се самоубий най-добре и отърви българите от своята безгранична наглярска простота.
232,Ние договорите ги четем, ама вие, измамници, не ги спазвате ! Разчитате на това, че никой няма да ви съди за дребни суми ! Не бъди нагъл поне !Тук не говорим за ***, които не могат да си плащат и реват, а за хилядите ИЗМАМЕНИ от вашата долнопробна фирма !
Всъщност на леля ми нито в новия договор беше написана новата месечна такса от 24лв, нито е била информилана от служителя, за това че и се увеличава. На мен ми бе отговорено, че имало информация в сайта - да погледнела там. Това си е жива измама - да заблуждаваш 90 годишен човек, който поне от 30 години е клиент на компанията ти... Същите мошеници са като таксиджийте, дето чакат болни хора пред болниците и ги возят за 5лв на километър. Как спят после тези хора?
служител, Това, че ТИ не си виждал, *** френд, не значи нищо ! Аз пък съм виждал собствената си фактура НАДПИСАНА !!! Виждал съм и как ми местихте номерата на 1 километър в София над 3 месеца. Много сте накадърни, затова поне си трай !!! БТК (Виваком) = бездарие + наглост + мошеничество !Виж какво е писала 249 ! Това беше върха на наглостта ви !
Още едно питане. След като ми позвъни оператор и ме попита дали ще удължа договора ,като ме предупреди ,че разговора се записва и аз му казах кратко , учтиво и ясно ,че НЕ искам удължаване и моля да ми каже офис където най- после ще спрат да ме препращат ,то тя(беше жена) смутолеви нещо и затвори. Само дето имам телефот на който виждам насрещните номера и записвам разговорите! Ако сега след 14дни не ме откачат ще се съдим и ще кача в нета всички подробности!
Бих искала да споделя какво се случи с леля ми - жена на 90 години. Обадиха и се от Виваком, че като лоялен клиент в офиса им я очаква подарък. При пристигането и там и се предлага договор с такса 25лв на месец, при условие, че до момента е плащала 14лв месечно, а пенсията и е по.малка от 200лв. Въпреки, че плащане не е било извършено и подадохме молба за анулиране на договора в едномесечен срок не получихме отговор. Мошеници!!! Жената си плати по навик, вместо да изчака отговора и така...
А не смятате ли , че това е ваша грешка ?? Имам предвед непознаването на процедурите от клиентите. Как поръчан интернет преди доста време по сайта и подписан договор (който беше хвърчащо листче ,без клаузи) към БТК ,сега ме обвързва с Виваком??? С тях не съм подписвала нищо ! По кой закон си позволявате да ми удължавате договора без мое съгласие??? Няма и откачане ,само лъжи и препращане от офис на офис. Не съм се карала с никой и съм била повече от учтива!
А за циркаджилъците на М-тел да не говорим. Висша форма цирково изкуство. Мислено уважавам майките на всички, работещи в М-тел.
Абе младежо Вие роботите със заучени фрази като не можете да отговорите препращате към оператор какви СКАНДАЛИ какви пет лева.
в никакъв случай не минавай към Близоо, те са още по-далече от предлагането на нормална услуга. С тях свързването при проблем е невъзможно. Ако никой не ти вдигне се включва телефонен секретар, който никой не го преслушва. Пуснах мейл в сряда и днес(една седмица по-късно) получих отговор. Интернет перманентно нямам, а според тяхната политика проблем може да се отстранява до 72часа
Разбираемо е всеки да има мнение, но трябва да бъде обосновано. До сега в моята практика не съм виждал "надписана" ф-ра, има грешки който се компенсират след установяването им. Проблема с отношението на персонала идва от факта, че 80% от клиентите са настроени на скандал защото не са запознати с процедурите. Не мисля че е нормално да ни псувате и заплашвате в разговорите и съответно да очаквате отношение.
Просто Генади!