251

Килъра

преди 13 години

Кви са тия роми виваком бре???

250

и аз на вас

преди 13 години

Що му се връзвате на този ***?Двеста мнения му изписаха, а оно си рупа ли рупа..Дали ще говориш със *88 или ще спориш с радиото е все едно!Просто не трябва да си траеме, щото иначе ни се качват на главата..

249

Nemeca

преди 13 години

Минавай на Мегалан - Мтел, невероятен сървиз...

248

Анонимен

преди 13 години

Хора, търсете си правата. Аз така ще направя, защото Виваком излъгаха и мен. Аз и моя адвокат сме позитивни в очакванията си от изхода евентуално дело

247

Анонимен

преди 13 години

Абе хора , вие като подписвате договори четете ли ги аджеба?

246

qui que ce soit

преди 13 години

Viv.....И мой проблем - не съм в страната, а имам интернет +телефон - 30 лева.Поисках да ми спрат услугата и да плащам някаква поддържаща сума - до завръщането ми - е, не ставало, да съм го дадял на някого - нета и телефона...*** - не, не са, аз съм, щото им се вързах...И сега всеки месец - без да има никой в къщи , си плащам по 30 лева, но нахалството им е по-голямо, има и някакви стотинки - а от къде са - странно - фантоми ? Полтъргайст ?Вива Ком !!!

245

ratchet

преди 13 години

имам подобен проблем но не с виваком, четох си договора но в него не пише срок, а само "според общите условия" , в тях също няма срок. така че договора можеш да си го навреш отзад

244

Toni

преди 13 години

oh-tova mi e poznato-za moite maki s tazi kompanija vobshte njama da se vpuskam da razkazvam.probvai pak da se otkajesh ot tehnite uslugi,togava da vidish za kakvo hodene po makite stava na vapros-1 godina

243

до 232

преди 13 години

Служителю, върви се самоубий най-добре и отърви българите от своята безгранична наглярска простота.

242

До 232

преди 13 години

232,Ние договорите ги четем, ама вие, измамници, не ги спазвате ! Разчитате на това, че никой няма да ви съди за дребни суми ! Не бъди нагъл поне !Тук не говорим за ***, които не могат да си плащат и реват, а за хилядите ИЗМАМЕНИ от вашата долнопробна фирма !

241

Жена

преди 13 години

Всъщност на леля ми нито в новия договор беше написана новата месечна такса от 24лв, нито е била информилана от служителя, за това че и се увеличава. На мен ми бе отговорено, че имало информация в сайта - да погледнела там. Това си е жива измама - да заблуждаваш 90 годишен човек, който поне от 30 години е клиент на компанията ти... Същите мошеници са като таксиджийте, дето чакат болни хора пред болниците и ги возят за 5лв на километър. Как спят после тези хора?

240

До 241

преди 13 години

служител, Това, че ТИ не си виждал, *** френд, не значи нищо ! Аз пък съм виждал собствената си фактура НАДПИСАНА !!! Виждал съм и как ми местихте номерата на 1 километър в София над 3 месеца. Много сте накадърни, затова поне си трай !!! БТК (Виваком) = бездарие + наглост + мошеничество !Виж какво е писала 249 ! Това беше върха на наглостта ви !

239

До служител

преди 13 години

Още едно питане. След като ми позвъни оператор и ме попита дали ще удължа договора ,като ме предупреди ,че разговора се записва и аз му казах кратко , учтиво и ясно ,че НЕ искам удължаване и моля да ми каже офис където най- после ще спрат да ме препращат ,то тя(беше жена) смутолеви нещо и затвори. Само дето имам телефот на който виждам насрещните номера и записвам разговорите! Ако сега след 14дни не ме откачат ще се съдим и ще кача в нета всички подробности!

238

Жена

преди 13 години

Бих искала да споделя какво се случи с леля ми - жена на 90 години. Обадиха и се от Виваком, че като лоялен клиент в офиса им я очаква подарък. При пристигането и там и се предлага договор с такса 25лв на месец, при условие, че до момента е плащала 14лв месечно, а пенсията и е по.малка от 200лв. Въпреки, че плащане не е било извършено и подадохме молба за анулиране на договора в едномесечен срок не получихме отговор. Мошеници!!! Жената си плати по навик, вместо да изчака отговора и така...

237

До служител

преди 13 години

А не смятате ли , че това е ваша грешка ?? Имам предвед непознаването на процедурите от клиентите. Как поръчан интернет преди доста време по сайта и подписан договор (който беше хвърчащо листче ,без клаузи) към БТК ,сега ме обвързва с Виваком??? С тях не съм подписвала нищо ! По кой закон си позволявате да ми удължавате договора без мое съгласие??? Няма и откачане ,само лъжи и препращане от офис на офис. Не съм се карала с никой и съм била повече от учтива!

236

sas

преди 13 години

А за циркаджилъците на М-тел да не говорим. Висша форма цирково изкуство. Мислено уважавам майките на всички, работещи в М-тел.

235

momchileee.blogspot/

преди 13 години

системно очакване

234

123

преди 13 години

Абе младежо Вие роботите със заучени фрази като не можете да отговорите препращате към оператор какви СКАНДАЛИ какви пет лева.

233

Анонимен

преди 13 години

в никакъв случай не минавай към Близоо, те са още по-далече от предлагането на нормална услуга. С тях свързването при проблем е невъзможно. Ако никой не ти вдигне се включва телефонен секретар, който никой не го преслушва. Пуснах мейл в сряда и днес(една седмица по-късно) получих отговор. Интернет перманентно нямам, а според тяхната политика проблем може да се отстранява до 72часа

232

служител

преди 13 години

Разбираемо е всеки да има мнение, но трябва да бъде обосновано. До сега в моята практика не съм виждал "надписана" ф-ра, има грешки който се компенсират след установяването им. Проблема с отношението на персонала идва от факта, че 80% от клиентите са настроени на скандал защото не са запознати с процедурите. Не мисля че е нормално да ни псувате и заплашвате в разговорите и съответно да очаквате отношение.