И въпреки този случай, винаги и с удоволствие ще пътувам с тази авиокомпания. Спомени, спомени...:))))
Добре че не се е стигнало до сериозни последствия. Да му е за урок, да си отстоява правата, да пие енергийни напитки и а помощникът му да не го оставя сам а да го държи буден. Слава Богу всички са живи и здрави.
Няма никакво значение, че самолетът е на автопилот. Има възможност да се наложи да се отклони, да се изкачи или снижи и т.н. Това автопилотът не го прави, а пилотите. И другото е, че в повечето авиокомпании нормалната процедура е старшата стюардеса да влезе в кабината, докато единият пилот е навън. Не знам защо при САС се е получило така, уж са читава авиокомпания.
"Искам да умра спокойно в съня си като татко, а не крещейки от ужас като пътниците в автобуса му..."
при такива полети пилотът води самолета при излитане и при кацане. през останалата част от полета самолетът е на автопилот, така че пилотът и да спи, и да ***, и хоро да играе, това няма никакво значение. важното е като дойде време за кацане, да си е на мястото.
голяма работа да не е единствения... проблема е, че са се издънили и се е разбрало :) а авио компанията е гузна, че си експлоатира персонала...
-Изгониха ме от работа.-Що?-Отворих един прозорец.-Да,бе за един прозорец.Къде работиш?-На подводница.
TOQ E PREKALIL SAS PIENETO ILI DROGATA. SPAL 2, 3 4ASA. E TOVA SPANE LIE? TOVA E BEZODGOVORNOST KAM PATNICITE, KOITO SE NADQVAT DA GI PRIZEMI JIVI I ZDRAVI.
С всеки се е случвало да задреме малко на работното място. Не е чак толкова страшно! По време на полет в 90% от времето самолетите летят на автопилот!
Пилот заспа по време на полет, а и се заключи