147

Анонимен

преди 13 години

БРАВО БОЙКО за пръв път в нашата история сложих ме руснаците на колене

146

Перун

преди 13 години

Много ме е яд, на такива като тебле, дето все плюят на червено, синньо, шарено. Аз да съм един министър на организацията на някои производства, ще ти намеря практическо приложение на излишъка и да е на печалба. Мога да ти направя и много полезни малки производства, които да са поддоставчици на големите предприятия. Енергията не е излишна, още повече в тоя електифициращ се век? За какво плюеш? Че щяла да е с два милиарда повече ли? А, колко прибраха някои, докато моткаха договора, през тия 21 г

145

Анонимен

преди 13 години

Да бе, още малко и ще ти повярвам:) като са паднали цените, ти защо не си продадеш апартамента в София за 5 хиляди лева например, ами искаш 50 хиляди евро и повече без никакви мутри или комунисти да участват в продажбата?! И руснаците сега през 2010 г. трябва да плащат много повече от 2006 г. за материали, заплати и суровини. В противен случай ако се строи от българи даже може да не се построи или цената да скочи на 20 милиарда евро.

144

Плюшкин

преди 13 години

Електроенергията никога не е в излишък? Ако има в излишък и нямаме пазар, може да я претрансформираме в дадено производство, а не да плюеш? Ако направим например повече тролейбуси в транспорта, това ще покрие и загубите при такива инсталации. Но, ако нямаш ток, тогава просиш, а това оскъпява живота. Като има човек, лесно се мисли какво да правиш?

143

WikiLeaks-prodalgeni

преди 13 години

Философии и мотиви, стоящи зад ръководството цели, стратегии и усилия. Идентичности, мотиви, влияние, както и отношенията между основните съветници, поддръжници, и опоненти. Вземане на решения процедури, включително разликите при различни обстоятелства. Отношения между националните държавни органи, включително президент, премиер, министри, националната сигурност и съвет отбрана, разузнаване и службите за сигурност, законодателната власт, главния прокурор, и съдебната власт.корупцията сред висшите служители, включително извънбюджетните финансовите потоци, с подкрепата на висши ръководители. Източници на финансиране на политически кандидати, както и плановете на правителството и усилията да се осигури прозрачност финансиране. Обществената подкрепа за или се противопоставя на администрацията, както и стратегии за управление и тактика за повишаване, поддържане и орган упражнение. Оценка, уязвимост, личностни, финансови, здравни, и биометрична информация за настоящи и бъдещи лидери и съветници.3) Политическите Еволюция и демократична реформа (DEPS-4H). Правителството и обществен ангажимент към и планове и усилията за опазване и укрепване, представителното управление, върховенството на закона, свободата на пресата, свободата на вероизповеданието, частната собственост и личните свободи. Политики и усилията за политически, юридически, икономически, социални и образователни реформи. Планове и програми за управление на възприятия, включително и чрез медиите манипулация. Популярни нагласи за България, е развитието на политическите, философските и регионална идентичност. Идентификация, роли, цели и състава на значителни обществени групи, като например неправителствени организации (НПО). Новости в политически партии и блокове. Подробности за вътрешното функциониране на основните политически партии. Сила и жизненост на политическите партии. Информация за опозицията и екстремистки групи, включително на местни и чужди подкрепа.Б. енергийна сигурност и външна политика1) за енергийна сигурност (ЕСИК-3H). Политики, планове и усилия за разнообразяване на енергийните източници и развитие, рехабилитация и разширяване на енергийната инфраструктура, включително за инвестиции в качеството, ефективността, съхранение, ядрена енергия, Flex-Fuel, или други източници на алтернативна енергия. Подробности за финансови стратегии, и готовността за чуждестранни инвестиции. Желание, планове и усилия за разработване и прилагане на единна Европа, стратегията за енергийна сигурност. Обявена и тайни енергийни споразумения с Русия, Иран, други каспийски страни басейни и др. Подробности за националните създатели на политики на енергия, ключови фигури в търговски сектор, както и отношенията с други национални лидери. Прегледи за и отговори на плановете на Русия и на усилията по отношение на българската зависимост от руската енергия. Фактори, включително корупция и чуждо влияние, засягащи държавни вземане на решения по ключови въпроси на енергия. Вноса на енергия, включително и достатъчност, въздействието върху икономиката, и влиянието върху двустранните отношения. Организираната престъпност участие в енергийния сектор.2) Русия (FPOL-4H). Политики, планове и усилия по отношение на отношенията с Русия, особено по стратегическите въпроси, като например енергетиката, сигурността, транспорта и търговията. Подробности за личните отношения между български и руски лидери служители или бизнесмени. Старши ръководство, представители на американското разузнаване, и на ниво министри уязвимости на руското влияние. Усилията да си сътрудничи с или да се противопоставят на Русия в подкрепа на, или противопоставяне на американската политика. Лидерство и обществени възгледи за отношенията с Русия. Правителството и обществените нагласи за Русия, стратегическите цели в региона, и България, и уязвимостта на руски принуда и влияние. Прегледи за руските опити да се използват историческите и настоящите връзки, за да влияят върху вътрешния развитие и предварително интересите на Русия в България и в целия регион.3) Европейският съюз (FPOL-4H). Философии и мотиви, стоящи зад ръководството цели, стратегии, както и усилията по отношение на Европейския съюз (ЕС). Лидерство и общественото мнение за нивото на влияние сред европейските държави, включително отношенията между държавите и институциите на ЕС, както и появата на виден държавен или основен съюз в Европа. Доказателство за българска лошо управление на средства на ЕС, както и усилията на правителството за гарантиране на прозрачно управление на финансовите помощи. Подробности за формални и неформални обединения между България и останалите страни от ЕС, включително планове и усилия да си сътрудничи по въпроси от взаимен интерес. Планове и усилия да си сътрудничи с регионалните съседи, членки на ЕС, и недържавните субекти да влияят на политиките на ЕС. Отговор на усилията на Русия да влияе на политиките на ЕС през България. Планове и усилия, включително инвестиционни стратегии, по отношение на европейската политика за сигурност и отбрана (ЕПСО). Планове и усилията за разширяване на ЕС. Планове и усилия във връзка с конкретни политики на ЕС и решения.4) Черно море, Балканите, и други регионални съседи (FPOL-4H). Планове и усилията за връзки с Черно море и други регионални съседи. Планове и усилията за съвместно отговори на предизвикателствата по отношение на борбата с тероризма, counterproliferation, за борба с наркотиците и незаконната миграция. Планове и усилия по отношение на споразумения за сътрудничество, особено в Черно море за, хармония, Засилено Черно море за сигурност на предложението, и за Черноморско икономическо сътрудничество зона. Българското участие в САЩ, спонсорирани от програми, предназначени за насърчаване на регионалното сътрудничество за сигурност, здрави гражданско-военните отношения, както и ефективното управление на военните ресурси. Планове и усилия по отношение на руското влияние в региона, особено в политиката, енергетиката, както и други вътрешни въпроси. Планове и усилия да си сътрудничи с регионалните съседи по енергийната сигурност. Подробности за споровете със съседите. Връзки с и военни мисии в, на Балканите. Планове и усилията за насърчаване на демокрацията в Източна Европа и на Балканите. Планове и усилия по отношение на Македония и Косово. Политики, планове и усилия по отношение на противоракетната отбрана.5) САЩ (FPOL-4H). Политики, стратегии, както и усилията за отношенията със САЩ. Очаквания за дипломатически, сигурността и икономическите отношения със САЩ. Лидерство и обществените нагласи за регионална политика на САЩ, присъствие и дейност. Планове и усилия в подкрепа или да се противопоставят на САЩ позиции на международни форуми.6) международни организации и други външни отношения (FPOL-4H). Планове и усилия за провеждане на национални цели в международните организации, като Организацията на обединените нации и Организацията за сигурност и сътрудничество в Европа. Планове и усилия по отношение на ръководството възможности в международни организации. Подробности за отношенията с Китай и народите, които са враждебни на американските интереси.В. Финансова стабилност, икономическо развитие и предизвикателства пред обществото1) Финансова стабилност и икономическо развитие (ECFS-5). Планове и усилия, за да отговори на световната финансова криза. Обществени отговор на финансовата предизвикателства. Планове и усилията за икономическо сътрудничество със САЩ, ЕС, Групата на осемте, както и международни финансови институции, включително Световната банка, Международния валутен фонд (МВФ), Европейската банка за възстановяване и развитие, както и Парижкия клуб. Отдела, екстремистки и ресни група планове и усилия да използва финансовата криза за постигане на целите. Планове и усилия за провеждане на икономически реформи, включително сред паричната и фискалната политика. Планове и усилията за развитие на националната инфраструктура и частния сектор и институциите на пазара, включително и финансова система. Планове и усилия за приемане на международните норми за инвестиции, защита на интелектуалната собственост, както и подкрепа на предприемачите, особено в малките и средни предприятия. Планове и усилията за привличане на чуждестранни инвестиции. Планове и усилия за защита на чуждестранните инвеститори от корупцията в правителството и липсата на ефективност. Национални и регионални икономически условия, включително и реалното производство, вътрешни и чуждестранни инвестиции, външната търговия, изтичането на капитали, приходите и сивата икономика. Ролята и поведението на валутния борд по отношение на фискалната и паричната политика. Планове и усилията да се ограничи изтичането на капитали и бартер. Икономическата политика на идентичности decisionmaker, философии, роли, взаимоотношения, както и вземане на решения процеси. Ролята на частните предприемачи в икономическото планиране. Публикувано и непубликувани националния бюджет, в това число надзор и свързаните с банки и финансови институции. Подробности за основните финансови институции. Планове и усилия за да се съобразят със споразуменията на МВФ.2) изпирането на пари (Мони-4). Правителството планира и усилията за изпълнение срещу изпирането на пари законодателство, изпълнение и съдебно преследване. Пране на пари, включително и методи, техники, сделки, места, и свързаните с тях лица, организации и институции. Използването на черупката корпорации и нефинансови посредници, като адвокати, счетоводители и казина, както и свързаните с банкови сметки за изпиране на приходите от престъпления. Връзки между групите с изпирането на пари и терористи. Наркотрафик участие в пране на пари. Използването на изпирането на пари, влияние, набира мярка.3) Демографски малцинства и правата на човека (DEMG-5H). Информация за и правителствените политики и усилия по отношение, религиозните и етническите малцинства, особено роми и турци. Обществени нагласи към малцинствата. Данните за наличието на нарушения на човешките права. Подробности за демографията, включително раждаемостта, процент на раждаемост и смъртност, честотата на инфекциозните болести, както и миграцията. Планове и усилия, за да отговори на намаляването на раждаемостта, включително чрез насърчаване на имиграцията.Г. Национална сигурност 1) GRPO може да предостави текста на този въпрос и свързаните с тях изисквания.2) Организацията на Северноатлантическия договор (FMCC-4H). Планове, усилия, и способност да поддържа разходите за отбрана за в модернизацията на армията, Организацията на Северноатлантическия договор (НАТО), оперативната съвместимост, среща НАТО-необходимите нива разходи и сила цели, както и защита изпълнение способност инициатива. Стратегия и усилия, за да спечели обществена подкрепа за тези разходи. Планове и усилията за изпълнение на ангажиментите към НАТО, включително работна сила и оборудване за вън-на-област операции. Действия за настаняване НАТО процедури и методи. Правителството и общественото доверие в НАТО член 5, гаранции за сигурност. Нагласите към разполагането или дългосрочен план разполагането на НАТО и американските сили на българска земя, НАТО команди в България и извън страната разполагането на българските войски. Планове и усилията за разширяване на НАТО, включително стратегически концепции и бъдеща роля на съюза. Правителството, включително военни, разузнавателни, и службите за сигурност готовност, способност, както и усилията за защита на САЩ и НАТО класифицирана информация. Повишаване на и грижа за чужди проникване. Изпълнение и укрепване на персонала, проучване процедури. Политики, планове и усилия по отношение на отбраната на ЕС и сътрудничеството за сигурност, включително ЕПСО; възгледи и намерения по отношение на всякакви конфликти между ЕПСО и НАТО задължения.3) група структура, модернизация и готовност (FMCC-4H). Подробности за оценката на заплахата, включително споразумението и несъгласие между цивилни и военни лидери. Възприятия за това и отговор, кибер война заплаха. Планове и усилия в подкрепа или да се противопоставят на САЩ цели в Афганистан, Ирак и другаде. Желание и възможности да участват в НАТО, ЕС и други многостранни връзки, включително и извън района операции, международни мироопазващи сили в Югоизточна Европа, както и хуманитарни и мироопазващи операции. Политики и усилия по отношение на достъпа, прелитане и транзитно преминаване на американски военни части и оборудване. Разпределение, готовността, и мисията на военните сили. Планове и усилията за сила структура, военната реформа и модернизация, включително и бъдещата роля, силни страни, и композиции на военна служба. Подробности за военно сътрудничество с други нации. Подробности за отбранителната промишленост, включително планове и усилия да си сътрудничат с други държави и актьори. Оръжие програми разработването на системата, фирми и съоръжения. Видове, производство и нивата фабрика маркировка на големи оръжейни системи. Вземане на решения по отношение на придобиване на САЩ или друга нация оръжейни системи. Военни и паравоенни работната сила, структурата, бюджета и разходите от доставчиците на услуги и функции, мисия, доктрини, тактика, цел на битката, командване и контрол, оборудване, поддръжка, обучение, упражнения участие, подкрепа за международни мироопазващи операции, професионализъм, подофицер развитие, здравеопазване, заплати, жилищно настаняване, лоялност и морал. Гражданско-военните отношения. Нападателни и отбранителни политики на кибер война, планове, усилия и възможности. Индикатор за отказ на национално ниво и програма за въвеждане в заблуждение, включително доктрина, цели, цели, организации и дейности. Място, мисия, организация, асоцииран персонал, финансиране, развитие и използване на подземни съоръжения и други закалени структури, включително за защита на командване и контрол на мрежи, граждански и военни лидери, и критични ресурси. Детайли за, и трансфера на съвременни методи за инженеринг да се втвърдят ключови условия, включително чрез използване на специални бетони. Подробности за двойната употреба на подземни гражданска инфраструктура. Планове и усилия, за да помогне на други държави развиват подземни съоръжения и други закалени структури.4) разпространението и Counterproliferation (ACWP-3). Поети задължения, планове, усилия, и способността за управление на защитен военния режим износ, включително подробности за дейностите по мониторинг на крайния потребител и за налагане на санкции при нарушения. Организационна готовност и способност на граничната полиция и митническите служители за контрол на границите. Планове и усилия да се придържат към международните режими за контрол. Планове и усилия за прилагане на законодателството и прилагането на ефективни режими за лицензиране на износа. Желание и усилия да си сътрудничи със САЩ за предотвратяване на разпространението. Външна употреба на България като оръжие трансбордирането точка. Подробности за оръжия транспорт, включително свързаните с тях фирми, агенти, начини, методи, маршрути, възли, схеми, и комуникации. Подробности за организации, групи и лица, ангажирани в продажбите на оръжия или технологии, особено в държави, които са враждебно настроени към интересите на САЩ или на недържавни субекти. Планове и усилията да се заобиколи antiproliferation договори и споразумения.5) борбата с тероризма и тероризма (Terr-4H). Правителството за борба с тероризма на политики, планове, възможности и усилия. Правителството и обществена подкрепа на или се противопоставя на усилията на САЩ, включително и военни действия, във войната срещу международния тероризъм. Правителството готовност, капацитет и усилия за създаване и защита на законодателната рамка за борба с терористи, контролиране на границите; задържат терористи; възползват терористични свързани с банкови сметки; разузнавателни акции и защита на оръжие, свързана с тях инфраструктура, енергетика и други критични инфраструктури срещу терористични атаки и пробив. Терористични планове за атака на САЩ и други лица, съоръжения или интереси. Терористични планове и усилия, за да придобива или да трансбордират химически, биологични, радиологични или ядрени оръжия. Терористични идентичност, мотиви, цели, стратегии, места, съоръжения, командни структури, връзки към други групи или държави, сдружения с хуманитарни и медицински групи, използване на фалшифицирани и / или промяна на документите за пътуване, телекомуникационни методи и начини, транспорт, финансиране, финанси и икономическата дейност, пране на пари, сигурност, набиране и обучение. Данните за наличието на чуждестранно лице, публично или местна подкрепа за терористите. Подробности за участие в терористични наркотици и други престъпни търговия.6) Информация за подкрепа на американските военни оперативното планиране (INFR-5H). Информация за подкрепата на САЩ планиране за извънредни ситуации, включително и за мирното евакуация, както и хуманитарни и медицински операции за подпомагане. Текущо състояние, уязвимост на, както и планове да се изменят, критичната инфраструктура, особено транспорта, енергетиката и комуникациите. Цивилните и военните медицински и науките за живота способности и инфраструктури. Военни медицински изследвания и развойна дейност, включително нови ваксини, фармацевтиката, химически, биологични, радиологични и ядрени медицински защита. Информация, включително статистически данни, за инфекциозни заболявания, като например птичия грип, туберкулоза, човешкия имунодефицитен вирус / синдрома на придобитата имунна недостатъчност, хепатит А, и tickborne енцефалит. Места и нива на химически и радиационни замърсяване на храната, водата, въздуха и почвата. Места и видове индустриални съоръжения с химически вещества се съхранява на място. Описание и местата за евакуация потенциални обекти, полицията и станции пожар, болници, хотели и дипломатически съоръжения. Планове и възможностите на правителството и неправителствените организации за подкрепа, включително осигуряване на сигурност за, спасителни операции. Политики, планове и усилия по отношение на задържани, заловен и арестуван от САЩ, включително и военнопленници и изчезнали в действие.Д. телекомуникационната инфраструктура и информационни системи (INFR-5H). Текущи спецификации, слабостите и възможностите на, както и планирани подобрения, национална телекомуникационна инфраструктура и информационните системи, мрежи и технологии, използвани от цивилни и военни държавни органи, включително разузнаване и службите за сигурност. Подробности за управление и контрол на системите и съоръженията. Национален ръководството употребата, както и зависимости от, посветен телекомуникационна инфраструктура и информационните системи. Детайли за националните и регионалните политики за далекосъобщенията, програми, наредби, и обучение. Информация за текущи и планирани подобрения, публичния сектор, комуникационни системи и технологии, включително клетъчни телефонни мрежи, мобилни телефони, сателитна телевизия, терминали с малка апертура, трънкинг и мобилни радиостанции, пейджъри, предплатени карти за повикване, защитни стени, криптиране, международна свързаност, използване на електронен обмен на данни, както и кабелни и оптични мрежи. Информация за безжични инфраструктури, клетъчни комуникационни възможности и марки и модели мобилни телефони и операционни системи, да се включи второ поколение и трето поколение системи. Подробности за използването на сателитите за телекомуникационни цели, включително и планирани актуализации система. Подробности за Интернет и интранет употреба и инфраструктура, включително и държавен надзор. Подробности за чуждестранни и местни доставчици на телекомуникационни услуги и доставчици. Планове и усилия за придобиване на САЩ за износ контролирани телекомуникационно оборудване и технологии. Планове и опити за износ или прехвърляне от държавата на оборудването изкуство телекомуникации и технологии. Подробности за информация хранилища, свързани с радиочестотната идентификация поддръжка за системи, използвани за паспорти, държавни символи, и транспортни системи. Официален и лични телефонни номера, факс номера и имейл адреси на основните граждански и военни лидери.КЛИНТЪН

142

работещ

преди 13 години

На кого, бе *** червено, ще продаваш електроенергия? На Сирия ли, на Афганистан ли? Заври си муцуната в дирника и стой далече от икономиката щото не ти понася хич.

141

коко

преди 13 години

Разбира се че всичко ще поскъпне . Тези долари и евра дето се печатат нямат покритие . Ще плащат народите които са свързани с тях. Бойко прави цирк.

140

Распутин

преди 13 години

Като ми правиш сметки инфлационни, миличък, недей да хитрееш! Сметките са в евро, ще смяташ инфлацията НЕ в България, а в родината на еврото - ти избери - Германия или Франция! Ха сега да те видя крадливий математико!

139

работещ

преди 13 години

Наглец, цените на апартаментите в София скоциха, защото бандата ченгета, маскирана като брокери на недвижимости, не дава на никой да свали цена за продажба. А суровините, които най-много ще се използват при строителство на такъв обект ПОЕВТИНЯХА МНОГО ПОСЛЕДНИТЕ 2 ГОДИНИ. Така че, никакно основание нямат съветските ти господари да искат повече пари.

138

WiliLeaks

преди 13 години

Държавна тайна 062392NOFORNЕО 12958 Decl: 16.06.2034МАРКИ PINR, KSPR, ECON, BUОТНОСНО: (S) ОТЧИТАНЕ И СЪБИРАНЕ НУЖДИ: БЪЛГАРИЯREF: ДЪРЖАВНА 18756Класифицирани по: Suzanne МакКормик, директор на INR / OPS. Причина: 1.4 (C).1. (S /НФ) Този кабел предоставя пълния текст на новата Национална HUMINT Събиране директива (NHCD) на България (параграф 3 клас), както и искане за продължаване на DOS отчитане на биографична информация, свързана с България (параграф 2).А. (S /НФ) на NHCD под supercedes на NHCD, съдържащи се в Ref C и отразява резултатите от последния преглед на Вашингтон за отчитане и събиране на нуждите фокусирани върху България. В NHCD установява списък с приоритети (параграф 3) и за отчитане и събиране нужди (параграф 4), предназначени за употреба, участващи USG агенции, тъй като те отделят средства и да актуализира плана за събиране на информация за България. Приоритетите, може да служи като полезен инструмент в помощ на посолството Управлявай отчитане и събиране, включително формулиране на мисията стратегически планове (MSP).Б. (S /НФ) Това NHCD е съвместима с Националната разузнавателна Приоритети рамка (NIPF), която е създадена в отговор на 26-NSPD на 24-ти февруари 2003 година. Ако е необходимо, GRPO може да предостави допълнителна фона на NIPF и за употребата на съкращения NIPF (показан в скоби след всеки под-въпрос по-долу) в NHCDs.В. (S /НФ) Важна информация отговаря на NHCD често е на разположение на недържавните членовете на страната, чийто екип агенции са участвали в преразглеждането на водещите на NHCD, а издаването му. ООП, DCMS, и държавните служители отчетност може да помогне, като се съгласуват с други членове на Team страна да насърчава съответните доклад чрез собствените си или на Държавния департамент на канали.2. (S /NF)-членка биографични отчитане), включително и на българите:А. (S /НФ) на разузнавателната общност разчита на държавни служители отчитане за голяма част от биографична информация, събрана по целия свят. Неформална биографични отчитане чрез електронна поща и други средства, е от жизненоважно значение за общността на събираните и могат да бъдат изпратени на INR / B (биографичен) офис за разпространение на IC. Членка, която докладва служители са насърчавани да докладват за забележително палестинците като информация.Б. (S /НФ) отчитане кредити, следва да включват като голяма част от следната информация е възможно, когато имат информация, свързана с лица, свързани с България: офис и организационни заглавия, имена, длъжност заглавия и друга информация за визитни картички, номера на телефони, мобилни телефони, пейджъри и факсове; сборници информация за контакти, като телефонни указатели (в компакт диск или по електронен формат, ако има такива) и електронна поща листинги, интернет и интранет дръжки, интернет адреси за електронна поща, уеб сайт идентификация-адреси ; кредитна карта номера на сметки, често номера на сметки за лоялни клиенти, график на работното време, както и други съответни биографични данни.3. (S /НФ) Български NHCD контур приоритетни въпроси:А. националното ръководство и управление в 1) на върховенството на закона, корупцията и престъпността (Crim-4) 2) Национална Лидерски умения (в оловно-3H) 3) Политическите Еволюция и демократична реформа (DEPS-4H) Б. енергийната сигурност и външните отношения 1 ) за енергийна сигурност (ЕСИК-3H) 2) Русия (FPOL-4H) 3) Европейският съюз (FPOL-4H) 4) Черно море, Балканите, и други регионални съседи (FPOL-4H) 5) САЩ (FPOL-4H ) 6) международни организации и други външни отношения (FPOL-4H) В. Финансова стабилност, икономическо развитие и социални предизвикателства 1) Финансова стабилност и икономическо развитие (ECFS-5) 2) изпирането на пари (Мони-4) 3) Демографски малцинства и правата на човека (DEMG-5H) Г. Национална сигурност 1) GRPO може да предостави текста на този въпрос. 2) Организацията на Договора Северна част на Атлантическия океан (FMCC-4H) 3) Структурата сили, модернизация и готовност (FMCC-4H) 4) разпространението и Counterproliferation (ACWP-3) 5) борбата с тероризма и тероризма (Terr-4H) 6) Информация за поддръжка американски военни оперативното планиране (INFR-5H) Д. телекомуникационна инфраструктура и информационни системи (INFR-5H)4. (S /НФ) отчитане и събиране трябва:А. националното ръководство и управление1) Върховенство на закона, корупцията и престъпността (Crim-4). Политики, планове и усилия за разработване, защита и укрепване на независима и ефективна съдебна система, включително адвокати, противници, препятствия, както и напредък. Правителство, които не са публични и обществени възгледи за, и индикациите за, влиянието на корупцията и престъпността на управление, вътрешното развитие, финансова стабилност, разузнаването и службите за сигурност, оръжия за сигурност, военна готовност, и чуждестранните инвестиции. Подробности за организирани престъпни групи, включително и лидерство, връзки с правителството и чуждестранни юридически лица, на наркотици и трафика на хора, измамите с кредитни карти и компютърни престъпления, включително детската порнография. Подробности за престъпленията в кибернетичното пространство. Правителството планира и усилията за борба с престъпленията в кибернетичното пространство. Подробности за трафик на наркотици, включително и тенденции, видове наркотици, производство, идентификация на трафика групи и лица, пране на пари и контрабандата методи и маршрути. Правителството за борба с наркотиците контрол и изпълнение планове, организации, способности и дейности. Правителството усилия да си сътрудничи с международните партньори за контрол на незаконната търговия с наркотици. Незаконно придобиване на държавни документи, като например паспорти и водача лицензи. Връзки между терористи, организирани престъпни групи, и кибер престъпници. Подробности за органи на реда и способности, включително процедури, възможности, предизвикателства, както и планове за преодоляване на пречките пред бързото и равни правосъдие. Планове и усилията на органи на реда да използват биометрични системи.2) Национална Лидерски умения (в оловно-3H). Цели, стратегии, усилията на властите и отговорностите на националните

137

Распутин

преди 13 години

Чудо-невиждано!!! "Великите" руснаци, с които "не се преговаря"(П.Димитров) се гънат и обясняват като ученички... И то на кого? На "тъпия" пожарникар и "тиква"! Бойко, още два мандата не ти мърдат, само дано бог те пази, щото спираш кражби за милиарди и мафията, какво ще направи енергийната мафия? Внимавай и напред!

136

ТЪПЧО, ТЪПЧО ОТ147..

преди 13 години

"СВЕТОВНАТА ХИПЕРИНФЛАЦИЯ" , КАТО "СВЕТОВНАТА РЕВОЛЮЦИЯ" , ***..!ТИЯ РАБОТИ СЕ ЧАКАТ ОЩЕ ОТ ВРЕМЕТО НА ЛЕНИН......АМА, ВСЕ НЕ ИДВАТ И НЕ СТАВАТ,..... ЗА ГОЛЯМО СЪЖАЛЕНИЕ НА ЦЯЛАТА ,КОМУНИСТИЧЕСКА *** ,ПО СВЕТА!ОНЯ *** --МАРКС, КОМАЙ Е ПОПРЕКАЛИЛ С ПРОГНОЗИТЕ В КРЪЧМАТА....!НЕЩАТА ,..НЕ СЕ ВРЪЗВАТ ,НЕЩО....

135

някой

преди 13 години

Няма по-*** икономисти и финансисти от тези в СДС и ГЕРБ!Коя икономика работи само за вътрешния пазар, че и БГ-енергетиката да не работи за износ?Френските АЕЦ само за Франция ли работят?А за сведение на некадърника М.Димитров -- още по комунистическо БГ обменяше електроенергия с Швейцария-през зимата-от БГ и през лятото-от Швейцария.Печалбата беше в БГ -полза,защото през зимата цената на тока е по-висока и беше достатъчна за закупуване на необходими съоръжения!

134

работещ

преди 13 години

Ами, да си го заврат отзад оборудването, руснаците.

133

Wikilleaks

преди 13 години

Държавна тайна 062392NOFORNЕО 12958 Decl: 16.06.2034МАРКИ PINR, KSPR, ECON, BUОТНОСНО: (S) ОТЧИТАНЕ И СЪБИРАНЕ НУЖДИ: БЪЛГАРИЯREF: ДЪРЖАВНА 18756Класифицирани по: Suzanne МакКормик, директор на INR / OPS. Причина: 1.4 (C).1. (S /НФ) Този кабел предоставя пълния текст на новата Национална HUMINT Събиране директива (NHCD) на България (параграф 3 клас), както и искане за продължаване на DOS отчитане на биографична информация, свързана с България (параграф 2).А. (S /НФ) на NHCD под superced

132

работещ

преди 13 години

Абе, *** червено, съветските ти господари от чуждите банки в България, дето САЩ ги накарали да вдигнат лихвите, ли ще взимат заем за АЕЦ? Как да не ти е драго, *** червен като тебе да го хвърлиш от командния отсек на АЕЦ?

131

До 145

преди 13 години

Щом си *** и българофоб каквото и семе до посееш ,все чужденци дати го слагат в пещите

130

"индиректната&q

преди 13 години

Който разбира от водене на преговори, той знае какво означава "индиректната" стратегия. Точно нея я използва в случая и Кириенко! Като по учебник! Докато българската страна изпалзва "стратегията" "ше видиме кво ше стане"!

129

Анонимен

преди 13 години

Не става въпрос за инфлация на потребителските цени, а за инфлация на цените на производител, където основни компоненти са инфлацията на суровините, петрола и лихвите по заемите. При хиперинфлация в цените на стоманата, петрола, лихвите и цимента, цената и на АЕЦ Белене ще скочи. По същата причина и цените на апартаментите в София скочиха 5 пъти за 2006-2010 г.

128

поредния автогол

преди 13 години

Пожарникарят си удари поредния автогол с АЕЦ "Белене"!