КЗП е пълна простотия.Личен опит в Бургас.Само се бият в гърдите колко велики били а накрая се чудеха как да си тръгна по-бързо защото нищо не направиха.По-зле дори отказаха да ми кажат дали фирмата е санкционирана било тайна.На въпроса какво правят тогава ми отговориха,че виждаш ли големите компании си обжалвали глобите и не ги притеснявало въобще.
- Ало, м-тел ли е?!- Не! Виваком!- Е, и на вас да ви ... мамата!!!Истината е, че такива са всичките доставчици! Минах през няколко "квартални" лан-мрежи, особено последният беше убийствен! Винаги им забиваше някакъв суич в петък вечер, когато вече няма кой да го рестартира( а това , рестартирането де, ставаше дистанционн, от офиса, да не си мислите че идва някой на място) и така, до понеделник - без нет! После минах на м-тел хоум бокс....просто ще го оставя без коментар, щото не ми се ще да използвам нецензурни изрази! Само един факт, спряха ми нета още първата седмица, тъй като съм си бил преместил устройството?! Как ще съм го преместил, като не съм го пипал?! И къде да го местя, мамка му и устройство?! У съседите ли?! Оказа се, че тъй като живея на височко, въпросното им устройство хваща сигнал ту от една, ту от друга клетка...пък това при тях излиза като местене, на което нямам право...и системата автоматично ме изключва след ЕДНО предупреждение! Накрая ща-не ща, минах на виваком... Ами не са идеални, има мнооооооооооого какво да се желае от тях, ама в сравнение с другите, най малко проблеми имам! И това обаче, е най жалкото! Принуждаваме се да се примиряваме с какви ли не простотии, защото конкурентите са още по зле!!! Затова, поздравления за автора, че се мъчи да поразбута това бунище, в което живеем! Дано всички по скоро станем като него, щото....докато ние си мълчим и търпим, всички такива лапачи ще продължават да се подиграват с нас!!!
Имам приятел, който работи в сферата на интернет комуникации, доставки и т. н. в частния сектор.Той винаги казва: "Да са живи и здрави тези от виваком защото докато те съществуват ние няма да останем без работа.Все повече се убеждавам колко много е прав.
Който и да писал тази статия, определено е пропуснал някой много важни неща за да излезне в негова полза - Първо за да стане това, трябва да сте купили мобилни карти заедно с интернет (което е специален пакет), но понеже българите нали винаги сме големи тарикати, си делят картите (от договорите) между други хора и приятели, за да може единия да ползва нет на далавера. И е дошъл момента, в който картата не е била платена и са ви спряли и нета. Това си е по договор, за който сте знаели много добре
На мен пък го пуснаха на другия ден още. Освен това от скъпия няма смисъл, ако линията не го поддържа.Под "ескалира" е имал предвид да даде на проблема по-висок приоритет. Това е обичайния смисъл на тази дума в много компании.
AKO VSI4KI KATO TEB , KOITO NE SA DOVOLNI OT USLUGITE NA DADENA FIRMA , VNASQT OFICIALNO JALBA 6TE BIVA RABOTATA ::)))))))))))))
Мдааааааа и аз имах подробен проблем с една тяхна промоция... Явно за 2 години никаква промяна. И аз се "кефя" на такива високопарни писания в сайта им, че и от служителите им по телефона (ако въобще имаш нерви да чакаш някой да ти вдигне). Те щели да направят това, онова, благодарят ми за обаждането и накрая НИЩО. Не че сега не съм пак при тях, поради неспазване на едномесечния срок ... Единственото хубаво е че тоя нет НЕ спира!(вече 4 години) :)
Баси, все си мисля, не може ли да обявим война на Германия и да капитулираме, нека ни окупират немци, искам във всички власти в България немци ! Немска полиция, немски депутати, немско образование, немски заводи да строят, немски пътища, абе всичко немско !
Близу (Blizoo) са отвратителни!Няма скорост на нета - Отговор от съпорта - Ама това е ДО такава скорост!Всеки месец ти се рестартира кутията за ТВ и трябва САМ да си правиш възстановяване на заводските настройки. А от това следва да си подредиш ПАК каналите както ти харесва.При проблем, който изисква посещение в дома - Ще ви се обядят по телефона кога ще дойде техник! И така 1 седмица! Да ми свърши договора - и надалеко от тях!
Ако това беше само в тази компания пепел му тури....но вчера отидох в един техен клон за една справка за 5 мин...Управителката имаше неотложна работа да си цъка нещо на компа,а момата,която беше служител на клиентите се хихондреше с некъв младеж и му се лезеше .....и така около 15 мин...Накрая им теглих една майна и пуснах едно оплакване до управляващите им.....макар да съм 100% сигурен,най-много да ги мъмрят...Просто чакам да свърши договорът ми и беж краченца
Започваме с абонат на една компания без да я споменава авторката и завършваме с името на въпросната във всяко изречение от средата до края на статията.Някой спокойно може да те обвини че обслужваш интереси на М-тел или Глобул.Друг е въпроса,че въпросните компании се унесоха.
Явно само авторката не е разбрала, че Виважмел са пълен шит. Ще я посъветвам да мине на някой локален оператор, НО на такъв на който кабелите му не висят по покривите. Едно от малкото хубави неща, които останаха в България са LAN доставчиците. Висока скорост, на ниски цени.
Добре дошъл в цирка. Имах такъв проблем преди три месеца.И не само че нямах интернет ами редовно ми изпращаха фактури.Дори една служителка на мобилния се опита да ме заплаши, че ако не си платя сметките, ще ме подведат под съдебна отговорност.Напизах жалба до КЗП, а те я препратиха до Комисията за регулиране на съобщенията. Едва тогава служителите от компанията се размълдаха и дори ми приспаднаха двете последоватилни такси. Цяла сага мога да напиша по въпроса колко обаждания съм направила.
SAD , ADVOKAT , JALBIIIIII ! TVA E INA4E NQMA OPRAVIQ V TAQ ZAGUBENA DARJAVA !! ISKA6 DA SI OSTAVI6 PARITE PRI TQH I PAK TE PRAVQT NA BALAMA !!!! A SME V EVROPA HAHHAAHHA
Пий студена вода, зареди се с търпение, дишай дълбоко и после *** в най-близкия офис на работодателя на "Просто Генади" и с най-ведра усмивка и без много обяснения прекрати ВСИЧКИ свои договори с телекома. Оттам нататък почни да си търсиш друг доставчик на интернет. Що се отнася до другите мобилни оператори - и те са същата стока, така че няма да си изненадана от нищо. Все пак живеем в Българияя, нали? Айде със здраве и успех в ходенето по мъките...
I V PLEVEN E SASTOTO V OFISA NE MOZE TRIABVA PREZ NEKVA FIRMA I KAT SKLIUCHIS DOGOVORA NISTO NE STAVA I TRIABVA DA SE OTKAZES OT OTSTAPKATA I DA MINES PREZ OFISA
Голям майтап са нашите услуги. От БТК имам фирмен телефон от 5 месеца, и нямам нито една получена фактура все още. Няколко пъти звънях, всеки път обещават че ЕЙ СЕГА ВЕЧЕ ЩЕ ми пратят фактурите. Последният път беше вчера, накрая попитах служителя как се казва, той каза: Григор. Питам - фамилия? Той каза - Григор е достатъчно. Явно е фирмена политика да не признават как се казват, че да не знаеш после от кого да се оплачеш... :-)
Просто Генади!