Ако успее, това ще е първото успешно нещо, което е направило ГЕРБ за 10 години, но в Турция имат дипломати и стратези, до последно ще се борят. Ердоган е от стара коза яре и според мен ще ни изненада с нещо.
Заплата от 1700 лева е 850 евро. В Германия дори тези на социална помощ не живеят с такива мизерни доходи, а в заводите на VW взимат по 3-4 хил евро. Българите ги използват само за нископлатени роби, това дори не е инвестиция, завода в 100% немски, а българите дори се молят и немците да дойдат при тях и да ги използват за евтина работна ръка.
Сега защо не произвеждаме такива неща? Къде е БЪЛГАРСКАТА индустрия?Давай, като имаш идеи - развивай индустрия. Доста от нещата, които са изброил, бяха копия на чужди продукти; автобусите от Сетра, камионите от Шкода и т.н. Вземи лиценз за наш Фолксваген и развивай, прав ти път.
До РусофилДано да дойде Лада да взимаме високи заплати вместо да робуваме на германците.Говорили са, че ще дават някакви смешни заплати от 1700лв.Лада си произвеждат в Русия, имат си пазар в Русия и си печелят и нямат никакво намерение да идват в България да хранят българите. Затова пък българската минстърка на туризма ходи в Москва да се моли за руски туристи да идват в България българите да им сменят чаршафите и да им чистят стаите, щото иначе много българи щяха да просят в Германия.
Производството на коли и др.машини е тежко машиностроене...Само ще си замърсиме още повече и без това занемарената Природа....Обаче лакоми за пари *** не си дават сметка за това. БГ е селскостопанска страна и би било хубаво ако си остане такава.
От сърце желая на България да успее.До мърльовците плюещи VW - хем голи ... хем големи....хем изключително прости сте
Радвам се, че има западни компании които искат да използват евтиния труд в моята краива страна, така много хора в моята красива страни ще имат шанс да вземат някой лев и да свържат двата края.
До БългаринДано да дойде Лада да взимаме високи заплати вместо да робуваме на германците.Говорили са, че ще дават някакви смешни заплати от 1700лв.
BOSCH също имат планове да използват българите да им работят евтино, това е добре за нашата родина България, да идват повече западни фирми да откриват заводи да им работим евтино, добре, добре, развиваме се при евроатлантизма и демокрацията и членството в ЕС и НАТО.
Хайде да видим ,може ли да си купи принципи и европейска солидарност за 100млн. евро товариш Ердоган.Скоро ще разберем каква е цената на ЕС.
В Истанбул има такива сервизи на Тойота, Хонда, Исузу, Рено и т. н. Апаратура, отношение, познания... Да не са *** да дойдат тук? За смяна на маховик на джип Фолксваген дадох по-малко в Истанбул, отколкото ми искаха в сервиз в "Лозенец" .
Дано се осъществи проекта, да им работим евтино на немците, да взмем и ние някой лев това е добре за нашата хубава България, дано и други дойдат да им работим евтино, по евтино от всички ще работим, само дано се осъществи този проект в името на нашата красива България.
Хансчо мамин , незнам каква сонда сте пращали 70те години , но Руснаците от изток а Американците от запад такива сонди ви слагаха в дупките че 80 г по късно още не можете да си ги извадите. След плана Маршал няма Германия, бозав. Бозаво германче запомни едно ,вие сте Американски сателит зависим от Руски суровини.Бъргорския народ ви е помагал и през ПСВ и ВСВ толкова много че докато света съществува трябва заводи да ни правите. Хайде и да не забравиш да се изкъпеш по немски (веднъж седмично)
Ако този проект се осъществи, ще бъде много добре за България. Само хора желаещи злото на България могат да пишат несъстоятелни и неверни неща срещу него. Господи, защо има толкова подривни сили работещи срещу моята страна?
Ами производи нещо конкурентно на текущото статукво ,което е на печалба...М ?Елементарно изглежда
А защо да правим собсвени марки автомобили, когато Германия и други страни от столетия го прават, усъвършенствали са се на високо ниво и ще ни трябнват трилиони капитал и поне 100 години да ги настигнем. Защо просто не произвеждаме това което можем и за което имаме ресурс, а автомобили да си купуваме от германците.
Automobilwoche: София - с едни гърди пред Измир за завода на VW