21

Анонимен

преди 5 години

Махнете малоумието стара кола да се продава чрез нотариус. Тази соц останка я няма никъде по света.

20

Съвет

преди 5 години

До Анонимен 4 Остави едното време. Било каквото било.Работи за настоящето и мисли за бъдещето.

19

Анонимен

преди 5 години

моята кола е от 1988 г и не я сменям и за най-новия мерцедес

18

Кривондел

преди 5 години

Ех, ако фалират - ще ми липсват върнатите километражи, подпряните със стотинка колянови валове, сглобените от три тоталки една полуздрава и другите подобни, с които са пълни автокъщите. Ако видите кола на 120000км. и кола на 120000 в автокъща ще ме разберете. А как да ми е жал за някой, който ме лъже?

17

Дам

преди 5 години

И още да им падат продажбите, друго не заслужават. Внасят бракувани коли, въртят им километражите и айде - "като нова".. ***. Миналата година като си търсех кола дадох сума ти пари за прегледи по сервизи. Качват я на крика, стенда и.. Гробница, ама иначе дръгливия продавач вика - е точно тая дет си избрал ми е от най-добрите дето предлагам... Смешници.. Фалит за вас!

16

Анонимен

преди 5 години

Я пуснете и статистика за първите 3 месеца за прехвалените имоти.Май и те нещо зациклиха.Преди като се качваха през 2 дена имаше статии,Сега скоро не сте писари колко е перспективно да си купиш имот в софия

15

Анонимен

преди 5 години

Сега и за автоджамбазите ли да ревем? Над 90% от вносните коли им превъртат километража, вземат ги за 500-1000 евро а тук им искат 5-10 пъти повече. Във фактурата за продажба пишат ниската стойност и така и данъци не плащат. Това не са търговци а измамници

14

до 9 ВВ

преди 5 години

Наистина повечето хора нямат пари за нов автомобил. Но съгласи се че кола за 1500лв на борсата в Дупница, не е кола? Това е смърдящ ***, който може да те убие. Тези таралясници трябва да изчезнат от пътищата. А вносителите на подобни коли трябва да фалират.Успоредно с това има семейства по кварталите с 4 такива коли паркирани по градинките. Това е недостижим лукс за един западноевропеец.

13

Елемаг

преди 5 години

Заглавието е доста подвеждащо.Целта му е ясна.А иначе вътре 1/10 верни неща,другото художествена измислица.Истините са две: 1- кризата в България е ужасна в момента и се задълбочава(не дай си боже пак да вдигнат битовите консумативи) и другото,е че при тия удобства е излишно да храниш търговец,като гледаш "Мобилето" и отиваш и си я докарваш сам.Пускаш за месеца един роуминг нет и переш с картата.Нашите стигат по 2 бона ,че и от горе за докарване.А така ти излиза грубо само 500 лв оскъпяване.

12

БокоОко

преди 5 години

до охобохоОт къде черпиш информация, че скандинавците са спели да ИЗУЧАВАТ двигатели с вътрешно горене?С днешна дата, както и в близките 20-30 години, няма технология която да замени ДВГ в товарните автомобили, както и при средноголемите кораби.А, даваш ли си сметка, какво се отделя при производство на акумулаторни клетки и какво се отделя когато се произвежда ел-енергия? А колко ще се зацапа докато се строят зарядни станции?Сега зареждаш за 3 мин и караш 600км. КАк ще зареждаш батерията?

11

Сашо

преди 5 години

Вече не сме 2001 г., хората натрупаха познания.Нормално като е пълно с разбити стари коли на 600 000 км(реални) за 15 000лв и никой да не ги купува....Има и изключения, но голяма рядкост...В КАТ друго се вижда на опашките...Тук малко като хотелиерите е работата.Всяка година "едва изкарват сезона" и хотелите все пълни...

10

Анонимен

преди 5 години

Не ми е жал. Научихте се да превъртате километражите на колите, продавахте автомобили със скрити проблеми, като цяло мамехте клиенти само и само да им вземете паричките и да пробутате някоя таратайка. А сега ревете, ако си купувам кола, ще си я внеса сам.

9

BB

преди 5 години

До хубава новинаТи може и да имаш пари за нов автомобил но 90% нямат а и това е бизнес от както ги има автомобилите

8

Анонимен

преди 5 години

Който замърсява въздуха няма право да си кара таратайките по пътищата, никъде не пише, че сме длъжни да търпим мръсотията на старите коли!

7

aaa

преди 5 години

В кой момент трябва да се разплача? Защо не ревахте през годините ,през които продавахте скрап, а го наричахте автомобили?Или измряха бабите дето са си карали автомобилите само за пазар?

6

Да, богаташите искат

преди 5 години

да си карат спокойни по Боковите магистрали!? Отдавна се напъват да прогонят бедняците от пътя им. Измислят разни ограничения, екотакси, това-онова, и накрая решиха проблема по Сталински-няма коли-няма проблем. Кой може да си купи скъпа кола?

5

Охобохо

преди 5 години

Скандинавците вече не учат двигатели с вътрешно горене,учи се само електро.Ще се минава към екологичен транспорт,сегашните таралясници отиват в музея.Кой се вози на влак с парен локомотив?Времената се менят,хората искат чист въздух.

4

Анонимен

преди 5 години

Едно време не фалираше Мототехника защото беше държавно и нямаше пренасищане на пазара. Хората си караха нови Лади и Москвичи и дори се чакаше за да се купи кола. И нямаше задръствания

3

хубава новина

преди 5 години

Дигнете още таксите за регистрация и екология. И това наричате бизнес?! Да купиш *** на Европа и да го довлечеш тук. Да фалират търгашите. И без това са безполезни за света.

2

Анонимен

преди 5 години

Така е при генерал Борисов наричан още способния. Просперитет, устойчиво развитие, благоденствие, стабилност, нови автомобили и тонове суджук.