Махнете малоумието стара кола да се продава чрез нотариус. Тази соц останка я няма никъде по света.
До Анонимен 4 Остави едното време. Било каквото било.Работи за настоящето и мисли за бъдещето.
Ех, ако фалират - ще ми липсват върнатите километражи, подпряните със стотинка колянови валове, сглобените от три тоталки една полуздрава и другите подобни, с които са пълни автокъщите. Ако видите кола на 120000км. и кола на 120000 в автокъща ще ме разберете. А как да ми е жал за някой, който ме лъже?
И още да им падат продажбите, друго не заслужават. Внасят бракувани коли, въртят им километражите и айде - "като нова".. ***. Миналата година като си търсех кола дадох сума ти пари за прегледи по сервизи. Качват я на крика, стенда и.. Гробница, ама иначе дръгливия продавач вика - е точно тая дет си избрал ми е от най-добрите дето предлагам... Смешници.. Фалит за вас!
Я пуснете и статистика за първите 3 месеца за прехвалените имоти.Май и те нещо зациклиха.Преди като се качваха през 2 дена имаше статии,Сега скоро не сте писари колко е перспективно да си купиш имот в софия
Сега и за автоджамбазите ли да ревем? Над 90% от вносните коли им превъртат километража, вземат ги за 500-1000 евро а тук им искат 5-10 пъти повече. Във фактурата за продажба пишат ниската стойност и така и данъци не плащат. Това не са търговци а измамници
Наистина повечето хора нямат пари за нов автомобил. Но съгласи се че кола за 1500лв на борсата в Дупница, не е кола? Това е смърдящ ***, който може да те убие. Тези таралясници трябва да изчезнат от пътищата. А вносителите на подобни коли трябва да фалират.Успоредно с това има семейства по кварталите с 4 такива коли паркирани по градинките. Това е недостижим лукс за един западноевропеец.
Заглавието е доста подвеждащо.Целта му е ясна.А иначе вътре 1/10 верни неща,другото художествена измислица.Истините са две: 1- кризата в България е ужасна в момента и се задълбочава(не дай си боже пак да вдигнат битовите консумативи) и другото,е че при тия удобства е излишно да храниш търговец,като гледаш "Мобилето" и отиваш и си я докарваш сам.Пускаш за месеца един роуминг нет и переш с картата.Нашите стигат по 2 бона ,че и от горе за докарване.А така ти излиза грубо само 500 лв оскъпяване.
до охобохоОт къде черпиш информация, че скандинавците са спели да ИЗУЧАВАТ двигатели с вътрешно горене?С днешна дата, както и в близките 20-30 години, няма технология която да замени ДВГ в товарните автомобили, както и при средноголемите кораби.А, даваш ли си сметка, какво се отделя при производство на акумулаторни клетки и какво се отделя когато се произвежда ел-енергия? А колко ще се зацапа докато се строят зарядни станции?Сега зареждаш за 3 мин и караш 600км. КАк ще зареждаш батерията?
Вече не сме 2001 г., хората натрупаха познания.Нормално като е пълно с разбити стари коли на 600 000 км(реални) за 15 000лв и никой да не ги купува....Има и изключения, но голяма рядкост...В КАТ друго се вижда на опашките...Тук малко като хотелиерите е работата.Всяка година "едва изкарват сезона" и хотелите все пълни...
Не ми е жал. Научихте се да превъртате километражите на колите, продавахте автомобили със скрити проблеми, като цяло мамехте клиенти само и само да им вземете паричките и да пробутате някоя таратайка. А сега ревете, ако си купувам кола, ще си я внеса сам.
До хубава новинаТи може и да имаш пари за нов автомобил но 90% нямат а и това е бизнес от както ги има автомобилите
Който замърсява въздуха няма право да си кара таратайките по пътищата, никъде не пише, че сме длъжни да търпим мръсотията на старите коли!
В кой момент трябва да се разплача? Защо не ревахте през годините ,през които продавахте скрап, а го наричахте автомобили?Или измряха бабите дето са си карали автомобилите само за пазар?
да си карат спокойни по Боковите магистрали!? Отдавна се напъват да прогонят бедняците от пътя им. Измислят разни ограничения, екотакси, това-онова, и накрая решиха проблема по Сталински-няма коли-няма проблем. Кой може да си купи скъпа кола?
Скандинавците вече не учат двигатели с вътрешно горене,учи се само електро.Ще се минава към екологичен транспорт,сегашните таралясници отиват в музея.Кой се вози на влак с парен локомотив?Времената се менят,хората искат чист въздух.
Едно време не фалираше Мототехника защото беше държавно и нямаше пренасищане на пазара. Хората си караха нови Лади и Москвичи и дори се чакаше за да се купи кола. И нямаше задръствания
Дигнете още таксите за регистрация и екология. И това наричате бизнес?! Да купиш *** на Европа и да го довлечеш тук. Да фалират търгашите. И без това са безполезни за света.
Така е при генерал Борисов наричан още способния. Просперитет, устойчиво развитие, благоденствие, стабилност, нови автомобили и тонове суджук.
Край на бизнеса с коли втора ръка? Вносът на стари возила зацикли