51

fsb

преди 13 години

Пичове, като знаете кви смешници са от Виваком, чакайте да ви изтечт договорите и се махайте...аз съм на Мегалан от години и съм доволен - хората само гледат как да ми угодят, услугите им са на ниво, връзката също. Европейско облсужване, дано МТЕЛ не ги скапат!

50

Анонимен

преди 13 години

BTC пуснаха ПР-ката да прави демидж контрол. Истината е, че кол центъра ви е отчайващ и това подбива имиджа на иначе стабилния нет. Вместо да почвате да пишете глупости си стегнете момите в Плевен. Не става само с "ескалиране" Отношението в офисите ви е отвратително. Мтел може и да са по зле като услуга но служителите им поне не дразнят потребителя.

49

До 46

преди 13 години

Маша, Никога, ама никога не избирай Виваком. Дори кварталния интернет доставчик с 2-*** служители и 500 абоната е по-голям професионалист от измамниците от Виваком ! Бягай като дявол от тамян !

48

Глобул

преди 13 години

глобул са селяни. през 2006г на 20 декември си платих последната фактура и после ми пуснаха телефона, до тука добре после за коледа ми пускаха и спираха изходящите обаждания 100 пъти за превишен лимит, което не е вярно. на края на месец януари 2007г ми дойде фактура от 120 лева, при удловия, че не съм си повишавал кредитния лимит от 50 лева на горе незнам как получих двойна фактура.

47

БТК = скъсани нерви

преди 13 години

Още в началото разбрах, че става въпрос за БТК :) Тези са тотални измамници !Първото нещо, което научават новобранците в тази "фирма" е как да прецакват клиента по възможно най-много начини. И Мтел, и Глобул не са ангели, но по-големи *** от Виваком (БТК) няма !!!Ако имате възможност да избирате - бягайте далече от тези смешници !!!

46

Маша

преди 13 години

Леле, добре че прочетох това - имам безпроблемен интернет от дребен квартален доставчик, но бях решила да мина на Вивакомски! "Просто Генади" изглежда ще ме спаси от доста проблеми, които можех да си причиня. Благодаря за предупреждението!

45

Pathetic

преди 13 години

А и не се връзвайте. Статии като горните може и нарочно да са пуснати да подбиват имиджа. Защото ако сега пред нас имахме всички оплаквания на потребителите на 3те мобилни оператора, си залагам главата, че Виваком щеше да е на последно място по оплаквания и то със значително по-малко. Обаче понеже имат най-хубавите промоции, например СИМПАТИЯ - говориш за 0 ст. неограничено вече години, те се чудят как да им подлеят вода. Даже Глобул са пуснали тази гнусна реклама с гнусен чичко за доверието ни.

44

k

преди 13 години

To da e samo viv shteshe da e okay az predi nqkolko dni polychih pokana che dalja neystoika za net koito ne polzvam ot 1-2 godini.....btw Pazete se i ot Easy Lan... otnosno temata dobre che ne sa i iskali pone do kolkoto razbrah neystoiki che iska da se prhvarli na po golqm plan

43

бай хой

преди 13 години

тъжната реалност, ама тва е положението. решение обаче има - ползвайте услугите на нормални интернет-доставчици, не се бутайте да пълните гушите на БТК, Виваком, и други ***. ползвам нет от 11 г, винаги от "кварталния" провайдер и никога не съм имал проблеми от тоя род. за разлика от клиентите на БТК и Виваком, явно

42

Pathetic

преди 13 години

Всичко е така, но има една подробност. Въпреки това Виваком са най-коректните от трите оператора, особено когато става въпрос за мобилни услуги. Никога не съм имала проблеми с тях, а случаите като горния са изключение. В Глобул и Мтел обаче никак не са. Да не ви кажа какви поразии ми правиха от Глобул, как ми казаха, че договорите не се удължават автоматично, а ми го удължиха с ...2 години!!! не 1!!!! А Мтел пращат несъществуващо високи сметки и изобщо ако решиш да се отървеш е много трудно!

41

Милен

преди 13 години

Аз БТК ги отсвирих още миналата година по това време. След като цял месец нямах телефон и нет, накрая просто си спрях телефона и спрях и да им плащам. Казаха ми, че не можело то така и щели да ми искат неустойки во веки веков, щото договорът за ADSL автоматично се подновявал и не знам си какви глупости още - на шестия месец сами си го прекратиха :) Неустойки плащам само на 30 февруари - нито стотинка повече на тия смешници.

40

близоо

преди 13 години

тея *** всяка седмица правят профилактика, дори нямах два дена нет. сега когато отивам да си платя сметките ще подам жалба срещу тях в комисията за защита на потребителите.

39

dmx

преди 13 години

Има нещо много просто - НИКОГА интернет от мобилен оператор.

38

Алекс

преди 13 години

БТК не се е променила много.

37

Чичо Любо

преди 13 години

Вивател са пълни *** и евтини мошеници,влагат пари само в реклами и в офиси ,като се надяват на глупостта на българина. И аз им сърбах попарата миналата година ,интернета им нищо не струва ,а откачването е като скъсването със социализма-няма отърваване.Добре ,че в крайна сметка ,след много месечно ходене по идиотските им инстанции, се разделих с тях.

36

Анонимен

преди 13 години

Този/тази си мислят че живеят в Европа..............ХА-ХА

35

Shosholinka

преди 13 години

Не си сам, ако това те успокоява. По предложение на Виваком, преминавам към нов план за тел. с вкл. интернет. На следващия месец във фактурата все още съм по стария план. Казват ми да си платя по тази сега, пък те ще изчистят сумата в друга фактура. Отивам да платя. Момичето обаче ми казва, че не ми намира номера, и той най-вероятно е сложен в "ТЕРМИНИРАНИ", т.е била съм нередовен платец и са ми спрели телефона. А аз не съм нередовен платец. Само смених планът. И така месец ходене по мъките :)

34

Анонимен

преди 13 години

Интернет имам от 2005 от тази компания. Служителите им са напълно и тотално безхаберни. Дори сам отказвал да ми намалят таксата при промени в тарифите за да не ми се налага да говоря с "ескалаторите" в кол центъра им. Просто е много трагично положението там. Последния път ме ескалираха 45 дена. Да не говорим, че лъжат за 20М интернета. Той просто е невъзможен по телефонна линия. Най доброто, което съм засичал е 14М

33

Анонимен

преди 13 години

Аз съм на БТК и съм доволен. Нета е надежден и достатъчно бърз за нуждите ми. Няма лаг и не прекъсва.Е, разбира се, първо трябва да се сдобиеш по някакъв начин с паролата на модема и ако си достатъчно грамотен, да си промениш настройките, защото иначе дропи по 5 пъти на ден и трябва да го рестартираш. Новите модеми нямат този проблем, но затова пък, ако не им изключиш firewall-а не можеш да виждаш картинки в някои сайтове. Това е нивото в България.

32

Анонимен

преди 13 години

Гиганта Мтел, спря едностранно телефона на жена ми, за който без да говоря по него чинно си плащах месечната такса.Добре викам си не им трябват пари на тез, но изведнъж една година по късно се оказва, че им дължа 80 лева незнайно за какво и не мога да купя на детето сим карта ако не им ги дам.