52

Анонимен

преди 1 месец

постепенно но не наведнъж ни взимат колите за да не се бунтува раята - както и малък и голям ринг в София,разбира се платените и пискливите паветножлътници подкрепят

51

Радослав

преди 1 месец

До 48: виждал съм коли на 3 години,чисто нови от магазина, турска сглобка и почват да гният, а същият модел на 20+ години немска сглобка и още няма ръжда. Какво правим? Бракуваме 3-годишната талига защото е изгнила? Или ще гледаме само годините, без значение реалното състояние на талигата?

50

Анонимен

преди 1 месец

А незаконните търгаши на боклучави чарколяци кога ще ги разтурите? Между Горубляне и младост 4 в полето има над двеста разхвърляни автомобила от които се разпродават нерегламентирано чарколяци. Разни нещастници си купуват накладки втора употреба,колани, елементи по управлението, окачването, спирачките,пълна трагедия. Но търгаша явно хрантути част от рушветчийното в студентски град и си търгува,крие се само като го проверяват. ГТП то е критерият дали автомобил е годен или не,а не някой на бюро.

49

сигурно си прав

преди 1 месец

До Анонимен 41 В Япония на 70 год политици им казват "млади надежди"!За това Япония е Япония,а БГ Е КО ЧИНА С Л АЙ НА!

48

Перничанин

преди 1 месец

Излизам нощес с винкело и до сутринта съм унищожил 30 нови коли Евро 16! Що си мислите, че няма масово да се прави това?

47

Бизнесмен с Ауди

преди 1 месец

Трябва да се предприеме тази стъпка, все пак това са много стари коли преди 2000 година, нямат централно заключване, кожени салони, целите са угнили, въобще кой има полза от такива коли? Добре аз карам ново Ауди и съм обезпечен финансово оставете ме мен, държавата върви назад с тези ***.

46

Радослав

преди 1 месец

Ние може и да видим смисъл да сменим колите. Също така най накрая оправете качеството на горивата, защото това също е огромна причина за мръсният въздух! Как като заредя на 5 метра от границата с България и колата се отпушва, а като заредя в България и почва да се влачи? Или и това ще го решите със забрана?

45

Еврогей натовец

преди 1 месец

До Брекзит вън от ЕС А дано ,а дано!!!

44

Радослав

преди 1 месец

Тоест държавата публично признава, че не може да се справи с корупцията и фалшивите ГТП и затова ще забранява по домова книга. Абе държавни ***, има 20 годишни коли в по добро състояние от 10 годишни защото собствениците си ги поддържат. А и защо да си взимам нова кола като през 2 метра ще псувам кмета като нацеля дупка дълбока като гърлото му и през 2 седмици ще съм в сервиза за основен ремонт на ходова част? Хайде първо си изпълнете задълженията и оправете улиците за които ви плащаме и

43

Брекзит вън от ЕС

преди 1 месец

Скоро насила с евро закон могат да пожелаят всички хора да обърнат резбата в посока хомосексуализъм. Евро бюрокрацията с тлъстите заплати в хилядарки евра съсипват живота на обикновените хора. За колите наистина хора могат да бъдат справедливи и сами да раздават правосъдие като почнат да чупя всяка нова кола.

42

Европеец

преди 1 месец

Кофти дни за лузърите от Трошколандия....

41

Shark

преди 1 месец

Така, значи хората, които имат 20г таралясници, като няма да могат да ги продадат, ще продължават да ги карат, докато се скапят тотално. Извинявайте, ама едва ли има хора, които ако имат възможност няма да си купят нова кола, а ще предпочетат 20годишна. Всеки нормален предпочита новото. Вместо да се мисли в посока на повишаване на доходите, така че хората сами да махнат таралясниците, се мисли пак за ограничения, които няма да имат ефект. Ами гласувайте за ГЕРБ-ПП-ДП!

40

Анонимен

преди 1 месец

От няколко години съм в Холандия. Тук кола над 30 год вече се води "ретро" и съответно не дължи данъци. Навсякъде има зони с еко забрани в градовете, но никой не забранява продажба, регистрация и употреба на тези автомобили. Просто сменят рег. номер. Решението е много просто, но България е данъчна държава и никой управляващ не мисли за народа

39

Анонимен

преди 1 месец

Най добре е да се забрани на твърде стари хора да се занимават с политика..

38

Любопитен

преди 1 месец

А нещо за развитие на икономиката, повишаване на доходите? Те новите коли от това се появяват,а не от забрани

37

Просто от село

преди 1 месец

аз пък със заем, който и внуците ми ще плащат си купувам една нова китайска консервна кутия и съм много куул сред другите от село, с които си пиим къфйето в софйето. Затова наричам другите Ганчовци - тйе нйе са постигнали нищо, а аз - ехееее - първото ми постижение беше тротинетка на лизинг!!!

36

Шопендар

преди 1 месец

В Абсурдистани управниците са абсурдни,законите и правилата са абсурдни.кола на 20години,на 120000км.,по опасна ли е от кола на 10 год.на 300хил.км.това го решава техническия преглед,а не бюрократ

35

АнонимеН

преди 1 месец

НА ГЕРБ ИЗОБЩО НЕ ИМ ПУКА ЗА НАЦИОНАЛНИЯ ИНТЕРЕС!!! КАКТО ВИЖДАТЕ САМОТО ЕС НЕ ГО НАЛАГА ТОВА ОГРАНИЧЕНИЕ, А ТО ИДВА ОТ ГЕРБ ЩОТО ТАКА ВЪЗДУХА УЖ ЩЯЛ ДА БЪДЕ ПО-ДОБРЕ!

34

Бунтарски времена

преди 1 месец

Много по-леко логично е изобщо никакъв автомобил да не се ползува, а само механични тротинетки и велосипеди много е еко и Брюкселско с хомосексуален привкус и тенденция. Сега важното голяма част от населението няма пари за нови коли, когато ги лишават от правата им за стари коли тези хора останали без права им остава едно простичко нещо все хваща по тухла, бухалка каквото намери и почва да чупи всяка нова кола, която види за наказание и удовлетворение.

33

Анонимен

преди 1 месец

Разгеле, пълно е с барутарници дето пушат като кебапчийници, ако си една две коли зад тях направо те тровят с тия коччини гадни. Не само да забранят вноса, а направо такива в движение да им свалят номерата и да им взимат книжките. Всеки ром, маллумник и бедняк се качил на кола вече.