До До 85Точно ти няма как да дойдеш "у София" защото няма какво да правиш тук. Не се търсят берачи на ягоди, а склададжии и общи работници и сега има предостатъчно.
При Тодор Живков нямаше тениски и котешка храна, а при ЕС и НАТО и демокрацията имаме тениски и котешка храна.
До АнонименБяхме 30-ата икономика в света, само дето за да си вземеш телевизор се правеха списъци. Същински икономически тигър.Е сега сме членове на ЕС и НАТО, има банани и телевизори в магазините а пенсионерите ровят в кофите за огризки от храна, 70% живеят под прага на бедността и България е първа по смъртност в света.
Каква българска лимузина използва президентът на членката на ЕС и НАТО и партньорка на САЩ България?Същата като руския, само дето на последния наскоро му я замениха с кофти копие на Ролс-Ройс.А къде се произвежда българската лимузина не руския президент, в Ловеч или в Харманли?
Бяхме 30-ата икономика в света, само дето за да си вземеш телевизор се правеха списъци. Същински икономически тигър.
До АнонименМи не работете за КРИБ бе, като смятате, че са ви ниски заплатите, кой ви кара да работите за КРИБ, вие сами се натискате за работа, ходете някъде другаде да работите на по-високи заплати, ходете на запад, молете се на чужди фирми да дойдат тук да ви плащат големи заплати, защо ранотите за КРИБ?
Каква българска лимузина използва президентът на членката на ЕС и НАТО и партньорка на САЩ България?Същата като руския, само дето на последния наскоро му я замениха с кофти копие на Ролс-Ройс.
"А днес след 30 години евроатлантизъм, демокрация, американско парнтьорство, ЕС и НАТО какви производства развива България? Или само се моли други да дойдат да открият филиали и българите да работят евтино там?"---------*** , никой не купува вече дървени налъми , гaлoши , и плетени дамаджани за пърцуцаПонял?Даже пияните руснаци се изучиха
До Ама сте злеееНе става въпрос колко ще взима работника. Автомобилостроенето е стока с голяма добавена стойност и държавата ще печели от данъците на произведените автомобили.Произведените автомобили заминават на Запад и там се продават скъпо и там се плащат данъци. Българската държава ще печели само от данъците които плащат българските работници от мизерните си заплати които VW им плащат, и от ДДСто когато работниците харчат заплатите си. Това и е ползата на България.
Разбира се -- ще сложим огромни мита за тези коли, нищо че са от ГЕРМАНСКА ФИРМА .ЩЕ НАКАРАМЕ ТУРЧАЦИТЕ ДА СИ ПЛАТЯТ ПЪРВО В ГОЛЕМИ РАЗМЕРИ -- ПРЕДИ ДА ВКАРВАТ , ПАК НАШИТЕ АВТОМОБИЛИ .
Смайваща е простотията която плюе срещу този проект. Моля се да се осъществи. Това ще бъде важна стъпка за доброто на изстрадалата ни Родина.
Каква българска лимузина използва президентът на членката на ЕС и НАТО и партньорка на САЩ България?
до РусофилЛада вече правят доста добри автомобили. Нямат грандомански претенции да се конкурират с Германия, но имат пазар, печелят и работниците получават добри заплати за Русия.
Не става въпрос колко ще взима работника. Автомобилостроенето е стока с голяма добавена стойност и държавата ще печели от данъците на произведените автомобили.
ПОЗДРАВЯВАМ БУЛГАРИТЕ С НОВИЯ ХИТ НА РАММЩАЙН !'' ДОЙЧЛАНД , ДОЙЧЛАНД = ЮЮББЕРР АЛЛЕС ! ''ЗАВОДА ЩЕ БЪДЕ ТУРКАЙ .
До АнонименА днес след 30 години евроатлантизъм, демокрация, американско парнтьорство, ЕС и НАТО какви производства развива България? Или само се моли други да дойдат да открият филиали и българите да работят евтино там?
Фолксваген искат да сме нископлатени роби, а КРИБ искат да сме богати, затова 1000 лева заплата им се виждат много :)
Automobilwoche: София - с едни гърди пред Измир за завода на VW