До 23 Вместо да вземат мерки за вноса на дизелите от Европа, и да обърнат внимание на колите на газ, че наистина са много по-екологични от изгонените дизели от европейците....Ще го проумеят, но не се знае кога!
Боко ще сдава властта. Така направена тази наредба ще пореже жестоко всички, защото автопарка е 80% над 20 годишен. И да, много мъдро да вдигнат налозите на бедните.
"След като колата ми е изправна и не замърсява, пък било то и на 20 години, къде е проблема?"Ти не разбра ли? Въпроса е да ти се вземат едни пари. Дали замърсяваш или не - това е ала бала, колкото да имат извинение за пред 80-те процента. То и реално замърсяването от колите не е кой знае какво, но това е друга тема. Тъй че - приготвяй парите, ще плащаш! Ако случайно много хора се откажат от колите, следва данък "велосипед" или "пешеходец". Само няма да се плашите.
До И нищо,Аз съм за забраната на монтажа на газови уредби на амтомобилите. Монтирането на газови уредби трябва да стане незаконно. Щом производителя не е сложил газова уредба означава че ако се сложи газова уредба колата ще има проблеми.
евро стандарт е тъпня. Бас хващам,че стара Корса 60 коня на газ замърсява по малко от нов Бенц 200 коня на дизел.
Да вдигнем данъка на бедните, да го намалим на богатите. Хитро! Как никой не се е сетил до сега? Баце е гении!Вие усещате ли, как усилено говорят за вдигане на данъците - на колите, на жилищата... Нали цъфтим и вързваме? Икономиката расте, туризма расте, средната заплата расте, безработици няма - а данъците се вдигат?!? В коя добре развиваща се страна вдигат данъците? Не, драги - в затъващите страни, които са пред фалит вдигат данъците така масово... Май еврофондовете свършиха...
Всяка кола минава годишен технически преглед, на който наред с другите проверки, се измерват и емисиите изгорели газове.След като този техн. преглед е законен и показателен за състоянието на автомобила, то за какви повече, от това, замърсявания става въпрос?!Нали има норма и всички влизащи в нея са редовни?!Какво значение имат годините на колата, след като по законните показатели е в нормата?!А след като се заплати по-високия данък колата СТАВА РЕДОВНА-така ли се разбира грижата за Екологията?
До 31 ???? Така е съгласен съм - за такива които са със законни газови уредби да предвидят някакъв коефициент. Сигурно ще има но след още 20години.
До Анонимен 28Излизал си до "Околийският град", нали.Всеки ден виждам телета като теб които две думи на чужд език не знаят и сочат като мaймуни.Идват и си отиват без да са разбрали къде са били и какво се случва там.Ако береш ягоди в Испания не те прави експерт по екология и държавно управление,СEЛЯКО!!
Че стремежа да се изтупа за пореден път брашнения чувал е ясно, но защо само водачите на МПС са потърпевши? Платихме 2 увеличения на застраховките, после платихме наново защото фалира Олимпус...хайде да плати някой друг. Например да се обложат джендерите с данък джендер, или чалгарите с данък за размножаване.
Брат ти си много ограничен... тук не става въпрос ,че някой няма пари или има ,а че някой иска да лапне едни пари без да има причина.
Много интересно сравняват със западните критерии за данък , но нищо не споменават ако автомобила е на био гориво демек пропан бутан или метан , защото в другите държави те са данъчно облекчени , вече не виждам логика в тази неадекватна държава.
не се казва за автомобилите на газ и метан. Там кво прайм, а?Къде е екокомпонентата за тях, мммм.Или не е изгодно, много ше паднат данъците.М...ка ви
Само в БГ нова кола с Евро 6 и СО2 от 100 мг. плаща 500 лв. данък. Стара с Евро - (минус 3) и 0.5 кг. СО2 - данък 15 лв. Страшен стимул да купиш нова кола! Презумцията е, че тия, които купуват нови коли имат повече пари. Кретения!
Старите коли са далеч от стандартите за безопасност... ама то на балканите не ни трябват въздушни възглавници и други глупост ние умираме като истински мъже!
50 лева, 100, 200... 500. Колко данък ще плащаме за старите брички?