Лобистки закон предвиждащ подкрепата за търговците на автомобили. Моят е на 25 години и е на 170000 км. в отлично състояние, но на пунктовете за годишен преглед не се интересуват от състоянието на автомобила, а от годината на производство. При това системата за отработени газове при 90% от пунктовете не работи, а е за комуфлаж. Време е за истината.
Смейте се бре, то така става, първо ти взимат колата, после апартамента и накрая децата и живота, не виждате ли управляват ви еничари, слепи ли сте?
ЗАБРАНА ЗА ВСИЧКИ ТАРАЛЯСНИЦИ КОИТО НЯМАТ ЕКО СТАНДАРТ ЕВРО 205! НЕ НИ ГО ИЗИСКВАТ ОТ ЕС ,НО НИЕ ТРЯБВА ДА СМЕ ПЪРВИТЕ И ДА ДАДЕМ ПРИМЕР В ЕС! ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ГЕРБ УРААААААААААААААААА
28 годишното ми ауди може да изкара спокойно още 10 години и не пуши като комин в сравнение с доста по нови барутници с по голяма еко категория
Моята кола е произведена през 1993г. На техническите прегледи всичките показатели за изгорелите газове са в зелената зона. Това категорично означава, че автомобила не замърсява с изгорели газови. Но въпреки това не може да се даде друга категория освен опредерената от годината на производсдтво. Това недоразумение е сътворено от абсолютно некомпетентни депутати каквито са нашите и води до неправомерни ограничения за собственика на автомобила.
има пред Брюксел съдебни оплаквания! Не разбрах как ще се разграничават твърде стари автомобили от олдтаймер! Необразованите калинки отново са се разработили!
Китай 1987 година беше убита страна. Всеки който е бил в Китай тогава, ще каже, че тази страна никога не може да се възстанови. Всички облечени в еднакви сини дрехи, никакви автомобили - 1987г когато в България всяко семейство имаше кола - всички на велосипеди, навсякъде мизерия.
До 56: ок, но тогава за всяка дупка на пътя да се носи персонална отговорност от държавен ***, ако новата ти кола има дори на едно място ръжда веднага на скрап. Ако искаш и статистика, ако колата ти влезе повече от 3 пъти в сервиза за година значи е негодна за пътя и на скрап, да видим новите които дават дефект още на втората седмица какво ще ги правим? Проблема не е във възрастта на колите, а в това,че държавата е абдикирала от задълженията си и, че ГТП са фиктивни!
Айде, селото се надигна да си защитава каруците. Направо им ги вземайте, автомобилът трябва да е привилегия, не всеки *** с кола
Някакъв пък щял да троши нови коли. Абе, трошляк, вземи бачкай и прави пари, а не тъпотии, баси пропадняците
Абсолютно съм съгласен. Пълна забрана + високи данъци. Виждали ли сте какво влиза с автовозите и колко паметници има пред блоковете. За какво са му на чичо Киро 3 таралясника на 10-15 и 20 г пред блока? Две от тях седят щото данъка 15 лв и минават 2-3 години преди да ги вдигне общината. *** иска да има три коли, щото за всеки по една ако реши да иде на кафе един път в месеца.
Над 15 годишни направо да се спират от движение. И отнемане за скраб, че има да кибичи пред блока с месеци. Староредните тиква трябва да бъдат разбити с нови правила. Аман от пещерняци в България
Готвят забрана за вноса у нас на твърде стари автомобили