72

Гошо

преди 1 месец

Лобистки закон предвиждащ подкрепата за търговците на автомобили. Моят е на 25 години и е на 170000 км. в отлично състояние, но на пунктовете за годишен преглед не се интересуват от състоянието на автомобила, а от годината на производство. При това системата за отработени газове при 90% от пунктовете не работи, а е за комуфлаж. Време е за истината.

71

Анонимен

преди 1 месец

Смейте се бре, то така става, първо ти взимат колата, после апартамента и накрая децата и живота, не виждате ли управляват ви еничари, слепи ли сте?

70

ГЕРБ

преди 1 месец

ЗАБРАНА ЗА ВСИЧКИ ТАРАЛЯСНИЦИ КОИТО НЯМАТ ЕКО СТАНДАРТ ЕВРО 205! НЕ НИ ГО ИЗИСКВАТ ОТ ЕС ,НО НИЕ ТРЯБВА ДА СМЕ ПЪРВИТЕ И ДА ДАДЕМ ПРИМЕР В ЕС! ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ГЕРБ УРААААААААААААААААА

69

до 64

преди 1 месец

28 годишното ми ауди може да изкара спокойно още 10 години и не пуши като комин в сравнение с доста по нови барутници с по голяма еко категория

68

Анонимен

преди 1 месец

Кой шти изпусне келепира кола за 500 евро :)))

67

Анонимен

преди 1 месец

Моята кола е произведена през 1993г. На техническите прегледи всичките показатели за изгорелите газове са в зелената зона. Това категорично означава, че автомобила не замърсява с изгорели газови. Но въпреки това не може да се даде друга категория освен опредерената от годината на производсдтво. Това недоразумение е сътворено от абсолютно некомпетентни депутати каквито са нашите и води до неправомерни ограничения за собственика на автомобила.

66

Фон дер Говнен

преди 1 месец

Яжте червеи и насекоми и карайте колела.

65

Струва ми се, че ще

преди 1 месец

има пред Брюксел съдебни оплаквания! Не разбрах как ще се разграничават твърде стари автомобили от олдтаймер! Необразованите калинки отново са се разработили!

64

Анонимен

преди 1 месец

Китай 1987 година беше убита страна. Всеки който е бил в Китай тогава, ще каже, че тази страна никога не може да се възстанови. Всички облечени в еднакви сини дрехи, никакви автомобили - 1987г когато в България всяко семейство имаше кола - всички на велосипеди, навсякъде мизерия.

63

Анонимен

преди 1 месец

20 годишна ама запазена карана е от баба у Германия на 20 000 км :)))

62

До мда

преди 1 месец

Това е дело на Главчо.Но ти без Денков не можеш.

61

Радослав

преди 1 месец

До 56: ок, но тогава за всяка дупка на пътя да се носи персонална отговорност от държавен ***, ако новата ти кола има дори на едно място ръжда веднага на скрап. Ако искаш и статистика, ако колата ти влезе повече от 3 пъти в сервиза за година значи е негодна за пътя и на скрап, да видим новите които дават дефект още на втората седмица какво ще ги правим? Проблема не е във възрастта на колите, а в това,че държавата е абдикирала от задълженията си и, че ГТП са фиктивни!

60

Анонимен

преди 1 месец

28 годишното ти Ауди, скоро ще го караш за скраб, неръждясъло.

59

Анонимен

преди 1 месец

Айде, селото се надигна да си защитава каруците. Направо им ги вземайте, автомобилът трябва да е привилегия, не всеки *** с кола

58

Анонимен

преди 1 месец

Народа има пари само за 20 годишни коли :)))

57

Анонимен

преди 1 месец

Как преди 20 години не са тровили въздуха - а сега тровели :)))

56

Анонимен

преди 1 месец

28 годишното ми ауди няма дупчица от гнило и е с по малко ръжда от доста по нови кошници

55

Анонимен

преди 1 месец

Някакъв пък щял да троши нови коли. Абе, трошляк, вземи бачкай и прави пари, а не тъпотии, баси пропадняците

54

Анонимен

преди 1 месец

Абсолютно съм съгласен. Пълна забрана + високи данъци. Виждали ли сте какво влиза с автовозите и колко паметници има пред блоковете. За какво са му на чичо Киро 3 таралясника на 10-15 и 20 г пред блока? Две от тях седят щото данъка 15 лв и минават 2-3 години преди да ги вдигне общината. *** иска да има три коли, щото за всеки по една ако реши да иде на кафе един път в месеца.

53

Анонимен

преди 1 месец

Над 15 годишни направо да се спират от движение. И отнемане за скраб, че има да кибичи пред блока с месеци. Староредните тиква трябва да бъдат разбити с нови правила. Аман от пещерняци в България