Ей,не знам как да ви нарека,но като повтаряте като папагали каквото са ви поръчали не забравяйте едно основно нещо-тези със старите коли са основният електорат на мислещите за глуповатия закон.В един момент играта ще е на прецакване.Сигурно няма да е човека със стария автомобил,които струва по-малко от една депутатски заплата.
До до 4Типичните жертви на системата. Развили се кариерно за да станат роби на банковата система. Сигурно за една дъвка плащат през телефона чрез Епъл Пей. Вземат коли на изплащане, които избират по инфотейнмънт системата.
И защо трябва притежаването на автомобил да е скъпо? За да няма трафик и бедния да не пречи на богатия ли?
Абсолютно изсмукана от пръсти статия! Логически несвързани мисли. Не, българинът няма да си купи нов автомобил. Купуването на бракма е манталитет! Високите данъци са решението на този проблем. Шофирането не е задължително, както притежаването на кола. За да имаш трябва да я поддържаш и да плащаш данъци и налози. Да не забравяме застраховки. Притежанието на автомобил в България е нелогично евтино и е време това да се промени. Никой не е длъжен да страда заради некадърността на някой друг.
Ще ходите пеша. Тъкмо така като се разхождате ще сте по-здрави, а и ще си ловите насекоми да се изхранвате.
Чул те Господ да изгонят от София провинциалистите с дизеловите им бракми, ама на- няма да се случи...
Кори от моргите на ЕС и тука нов внос идеални са без катализатор откраднат е.После защо хората се изтрепват по пътищата които и те са правени от Мервени хомосексуалисти като Велико Желев
Взе ми думите от устата, че нямам пари и време да поддържам стар автомобил. Не един път съм казвал какво съм преживявал с разни уж премиум немски коли, уж от дилърство.. Ад и десетки хиляди за ремонти. Айде нов подобен и се родих.
Сега тенденцията е да се забраняват всички коли в градовете. В някои части на Ню Йорк се допускат само автобуси на градския транспорт. Така ще стане и в София, ще се забранят колите и ще остане само градския транспорт и товарните автомобили. Всичките ви стари брички ще ги вдигне паяка за скрап.
Карал си нова кола ти... САМО нови коли караме у нас, откакто се развихме кариерно. За 12 години сме сменили с жена ми около 10 автомобила. На всеки 2-3-4г сменяме с друг модел. Пускаме с 45-55% остатъчна стойност. Лихва на лизинга? Та то наред предлагат или безлихвен за първите 2 години, или 0.99%. Каско? Ми то каското за нов автомобил, оценен на 100к, например, е 40% надолу спрямо такъв на 5г., оценен на 100к. Нямаме нито време, нито пари за стари коли. Само обслужване на новите и това е.
Само в корупцията и източването на ДДС и в Пътя на Копринката и в ДАНС да си траят за Радевите престъпления.
В цял свят има тенденция на остаряване на автомобилния парк. Потребителската електроника на колела се кара само докато има ъпдейти и е в гаранция, а старите запазени коли с доказано добър драйвтрейн стават по-ценни.
Като нестава с повишаване на данъци, да ми кажат как ще стане да спрат пушещите бараки, защото искам да дишам чист въздух.
Никой не избил конете и забранил каретите, когато се появи автомобилът! Днес със забрани искат да ни свалят от ДВГ и да ни качат на електрокарчета.
Със скок на данъци не става: Нови коли се карат там, където има пари