До Анонимен"Личният автомобил не е гарантиран от конституцията,че да търсят алтернативи всеки да има такъв"То и властта на определена прослойка не е гарантирана от конституцията и може да бъде сменена,ако не върши работа!А задачата на управлението е не да осигурява на всеки собственост на автомобил,а ДОСТЪП до транспорт.
Държавицата преди да вдигне данъците под еко предтекст,първо да спре от експлоатация всички транспортни средства,под държавно управление,които са произведени преди 2005 год. Ама когато народът плаща,кво ти пука,че автобусчето е старо.
Не беше ли замрял тоя бизнес и пред и това. Аз като купувам кола предпочитам от частно лице да купувам - знам че се е возил и е останал жив.
..... Освен това - АДСКА МРЪСОТИЯ !!! ... От толкова много автомобили !!! ... То вече да се молиш да НЕ живееш из Централната част на голям Български град !!! ... Ако сутрин си простреш бяло пране , следобед ще си го прибереш от сиво до черно !!! ... Смятайте какво дишаме всеки Божи ден ! Обаче на наглите с _ _ски пръчки това изобщо НЕ им дреме ! Събота и неделя понякога се живее , че тия се махат по с_ _ата си да взимат бурканите с туршия , ракията и картофите ... !!!!!
Не случайно София е избрана за столица, въпреки, че се е знаело че инфраструктурата и не позволява за това.. Не случайно властта не строи паркинги а вместо това се създава синя и зелена зона и се вдигат данацъите на болшинството от хора които немогат да си позволят нова кола. Разделяй и владей. Ние се караме по между си а те - мафиотите ни гледат сеира!
Донякъде този "бонус-малоф" ще показва, че една кола на вторичния пазар ако е обременена от предишния си собственик не е стока за купуване! Ама дали точно там не е уловката: да биеш самара, а не магарето?
Ако трябва да поддържаш както трябва един грохнал дарак за 1000 лева, поддръжката ще надскача многократно данъка, ГО и винетката. Виновни са западните инженери, че са направили коли които успяват някак си да се движат на магия, въпреки нулевата поддръжка. Да дойдат тук да се учат колко държат колите на идиотска поддръжка.
Простолюдието, вместо да рецитирате опорните точки, които ви спускат от БСП, вземете да си направите труда, да проверите колко ще ви се вдигнат данъците. Има си таблици, има си конкретни параметри, сядате и смятате. Ще останете приятно изненадани.
Какви автокъщи ?!?! Какви автомобили ?!?! Какви пет лева , бе ?!?! ... Да ни се махат от главите тия "се_ _ _дури" , напълнили големите градове , където правят адските задръствания всяка Божа сутрин и привечер !!! Примери много ... Семейство от 4 души ... всеки с кола и всеки ползва автомобила си още малко за да отиде до *** !!! ... Ами има метро ! ... Има наземен транспорт ! Ползвайте него , бе ! Голяма част от централните улици на големите градове изобщо НЕ са пригодени за този трафик !!!..
До АнонименЕдно време имаше евтин и редовен обществен транспорт,а всяко по-голямо село имаше линейка и поне фелдшер!Пътуване с влак от 50км излизаше 1лев,а с автбус-1.2.Това време няма да се върне,естествено,така че трябва да се движим напред,което НЕ ТРЯБВА да става,като отрежем 1/3 от населението от транспорт.Има решения,просто трябва да се потърсят.
масово данъка ще бъде вдигнат с около 30 лв на година. Който го бъркат тези 30 лв на година не трябва да има кола. Има си елементарна подръжка на автомобила, която струва някакви средства и ако не можеш да осигуриш тази подръжка не трябва да имаш собствен автомобил.
Фалити,а особено ако влезе и бонус малус автомобилът да е обременен с глобите на старият собственик,една кола ако струва 3500 лв,гражданска 1000 лв заради автопроизшествия на старият собственик,местен данък 400 лв..и т.н.и т.н Вива ГЕРБ Вива герберски *** Менди!
До Анонимен А бе льольо, в Германия след ТУВ им слагат стикер на кое ЕВРО отговарят и на тази база плащат. Когато си инвестирал в автомобила си да не замърсява (смяна на гърне, газово и поддръжка на двигателя), кой в България може да ти удостовери, че фабрично ЕВРО-2 например, отговаря на ЕВРО-5 да речем?
Защо да ги купувам като съм изряден и предният собственик може да е бил с 2500лв застраховка.
Има момент, където като си много *** идва държавата... Ще караш ново рено вместо 15 годишен Баварец. Това е...
Проблема, е че управляващите са мижитурки и не смеят да предприемат мерки до край - като вдигаш данъка на старите автомобили, то трябва да промениш и формулата за изчисление на тоя данък. Демек да го обърнеш - за стар автомобил основата за данъка да е по-висока от тази за нов такъв, или най-разумното да го вържеш директно с количеството отделяни вредни емисии. Така и по-мощните автомобили ще имат по-голям данък и по-старите замърсяващи. А за масовите нови и екологични, ще падне данъка!
Така,границата м/у данъка за стари и нови автомобили е събрана (тоест по стойност данъците се изравняват), което незнайно как ще накара хората да си купуват нови вместо стари коли. Башибозуците си мислят, че хората имат пари, но си ги кътат. Отново грешат. Отново подканват най-уязвимата социална група да не плаща данъци,защото никой няма да си продаде старата кола и няма как да извади допълнително за всички поскъпващи данъци, услуги и енергии! Национални предатели сте и такива ще си отидете!!
До Мда - личния автомобил не е гарантиран на никой от конституцията, че да се търсят алтернативи всеки да има такъв! Личния автомобил в цял сват е лукс! Айде да търсим алтернативи всеки да има вила в Монако, щот така му се иска на вски?!?! Като не можеш да имаш, го нямаш, това е!
Автокъщи на кръстопът: Продават стари коли! Ще ги купуваме ли?