126

лзохман

преди 12 години

Ей герберчета, много ви е къса паметта.От 1.01.2012г. трябваше турските тирове да се качват на границите и да пресичат България с влак.Боко и новото министърче да споменават нещо такова?Радо те пътническите превози пак ще останат държавни и пак ще се дотират.Тук далаверата е да продадат товарни превози, коити носят пари.Сега са се намесили големи играчи дето се ботят с нафтовото лоби.

125

Томас

преди 12 години

103Часника е експлоататор защото НЯМА държавни органи, които да му съдерат *** от глоби и да го научат да спазва законите. Те ги има, но нищо не правят.

124

Анонимен

преди 12 години

Za da niama za v badeshte kupeni s darjavni pari vagoni...***!

123

тим

преди 12 години

някои хора много искат да видят бдж в частни ръце да не си мислите че тогава ще станат по добри не напразно в света железницата е държавна в френските работят 15 човека

122

Ристо Мотористо

преди 12 години

...дайте се га всички дружно да работим да има пари да се наливат в бездънната яма БДЖ, те до кога си мислиха че ще продължава това.....

121

Анонимен

преди 12 години

115 - Оооо! Простият гербер започна да обижда на "***":) Нормално е! Все пак изхождаш от собственото си състояние:)) Не мога да те утеша! Простотията е природна аномалия!:))))

120

Само мнение

преди 12 години

Най-големите тарикати и мързеливци работят в синдикатите. Изпълзяват от луксозните си бърлоги, пардон "кабинети" да имитират някаква "работа" и да си получат тлъстите заплати.Те са НЕДОСЕГАЕМИ, ЗА ТЯХ НЯМА СЪКРАЩЕНИЯ и ОТГОВОРНОСТИ. Изживяват се като менторипо всички въпроси. *** от класа! Няма ли кой да им потърси сметка с каквозаслужават заплатите си?! Каква е ползата от тях? Аз не виждам такава.

119

Гербер

преди 12 години

Алоо, пишещите платени комунисти -преди две години не караха влаковете от герб. Машинистите бяха от станишевата чета-нека да си видят сега плода от управлението и разсипията, която оставиха във всяка област.

118

ръфляк

преди 12 години

Ей, тиквопатията няма свършване и май е много заразна?! Що не изхвърлят първо шефовете на БДЖ след като са допуснали фалит на предприятието, а след това да съкращават работници. Май шефовете за застраховани от герберасите, че няма да бъдат уволнени. Явно наистина се търси принудително фалиране на БДЖ,за да може някой да го цуне през офшорка с държавни кинти? Що ли липсват 1200 нови вагона, купени с държавни пари и кредити?

117

тим

преди 12 години

жал ми е е а децата и за тяхните родители с какво ще ходят на училище като им спрат намлението за патуване първо че им спрат влаковете ще оствят да патуват по 1 2 влака но на цял билет а не на половин както беше досега

116

Анонимен

преди 12 години

Незабавен фалит ! Разпродажба на имуществото ! Създаване на нова компания, даже 4-5 ,като всяка работи по определена линия . Само така ще се реши проблема . Стачката е заради отказа на директора на БДЖ да събира членския внос към КНСБ заедно с фишовете за заплати. Става въпрос за кинтите на профсъюзите ,не на работниците !

115

до 112

преди 12 години

Много си ***, това мога да кажа, напрегни си малко мозъчните клетки и чети внимателно какво пиша!!!

114

kulio

преди 12 години

Незабавно уволнение за стачкуващите служители в незаконната стачка , след това фалит на БДЖ да останат на улицата всички 13 хил аборигени дето си мислят че данъкоплатеца ше им плаща заплатките, а парите от там да изтичат като бездънна каца. Затвор за синдикалните лидери който крадат в момента от нашите пари!!!

113

Прогнозата!

преди 12 години

Ако днес не подкрепим стачката на железничарите, а другата седмица протестите на синдикатите, всички заслужаваме още 20 години генералния секретар на ПП ГЕРБ да ни бъде вожд и учител и велик държавен кормчия! Както и още 20 години да бъдем най-бедните в Европа!Най-бедните в континента Европа, а не в Европейския съюз!

112

Анонимен

преди 12 години

106 - Значи гербер е крадеца! Разбрахме те:)) Сега нещо да кажеш:)))))

111

Анонимен

преди 12 години

Ne e normalno na 20 patnici...edin mashinist, 3ma konduktori...1 policai...i oshte tolkova burokraciia!Ili da namaliat cenite i da privlekat patuvashti...ILI ***!!!

110

Rado

преди 12 години

Че то и да тръгнат влаковете ще има ли кой да пътува в тях-в тая мизерия и ***. Има автобуси за тая цел, а и цените са същите почти. Така че нека си починат малко.

109

Анонимен

преди 12 години

Да не ви пука! Стачката ще мине и замине, БДЖ ще го съсипят, а след време ще отчетем управлението на ГЕРБ като най-мракобесното и готово...продължаваме напред

108

Анонимен

преди 12 години

Edinstveniiat na4in da ne se varnat parite na Evropejcite e : NEAZABAVEN ***!!!Drugo spasenie niama!

107

тим

преди 12 години

една от точките на мерките е точно такава спиране на бдж да вози групите хора на 50 процента защтото няма пари държавата да покрива тези разходи така е и с градцкия транспорт но за тях ще влязат в ревезирания бюджет