Истински късметлии.Крилото е и резервоар за гориво.Подобен случай в Париж завърши с катастрофа на "Конкорд"."Боинг" затвърждава репутацията си на опасен самолет.
Ами така ще е, като назначават *** вместо инженери. Нищо чудно скоро и да падне някой самолет. Както казват хамериканците в този случай: Go woke, go broke!
До Анонимен Съвременните самолети основно държат горивото си в огромните криле, също така и в центроплана(при изчерпване на горивото не се променя балансировката на самолета) След случая с Конкорд първоначално решиха да бронират зоната около колесника. Но това е излишна маса... След това сложиха вторични системи - тоалетни, резервоари питейна и санитарна вода или просто празно пространство...
Понеже не разбирам от самолети някой да ми каже къде са резервоарите за гориво на този тип самолети.
Boeing не можаха да си оправят дупките и пробойните по самолетите, но пък се научиха да летят с тях. А щом още съществуват, значи има и смелчаци, които се навиват да се качат на Boeing. Докато ги има тях - и фирмата ще просъюествува.
До Като не ви харесват Конкордски доказано е следен от Френски изтребител Мираж(двуместен) който е трябвало да заснеме полета и по-точно допълнителните крила на тила на кабината на Ту-144. Тук вече има две версии или Ту-144 се е отклонил да избегна Миража или да избегне ято птици - няма реално значение Самолета изпълнява буквално Пирует и рухва на земята. А Конкордски дори в момента има два броя които от време на време летят като Летящи лаборатории(с двигатели от ТУ-160 Стратегическия бомбер)
Простотията и просташките сравнения няма да помогнат!Винаги има риск и при най-доброто обслужване,но на изгладени и промити мозъци няма как да се помогне!Ще повтарят като мантра едни и същи опорки и ще си вярват!
Боинг, Еърбъс, качете се на Туполев или Антейчо, ако ви държи на дътата. То затъ няма други самолети. СеСеСеРейският "Конкордски" по време на показно се изтрещя у землята, като шкембе в дувар и никакви блядолики славяни на борда не оцеляха. Останалите съветски самальоти отдавна са пренасочени към "скрап-метал".
отдавна е спрян и полети с този вид самолет не се извършват. За отбора на незнаещите. Напишете в лентата на Гуугл: "Does the Concorde still make flights?", за да не творите небивалици.
До АМХ "Първи полет: 2 март 1969 г. Последен полет: 26 ноември 2003 г." Като практически последните няколко години(след катастрофата и разследването) Конкорд летят като чартъри основно за ентусиасти които искат да получат сертификат че са преминали бариерата на скоростта на звука(всеки пасажер получава сертификат - ПР стратегия)
С тази новина искате да ни кажете колко са здрави самолетите на Боинг, че дори могат да летят с дупка в крилото, или че всеки втори (предимно новите) вече се разпада и за нищо не стават?
До Анонимен 5 ЕХ ЕКСПЕРТЕ ЕХ ВСЕЗНАЙКО... История: Конкорд излита от Летище Шарл Де Гол в Париж Преди него излита товарен самолет реално няма значение марка и модел Част от гумата на товарния самолет се откъсва и остава на пистата като в този фрагмент има метална оплетка за усилване на гумата При засилване основния колесник на Конкорд се натъква на тази отломка, пръска се гумата и патчетата пробиват корпуса Но за съжаление там има резервуар с гориво=пожар В съвременните самолети там няма резевуа
Пътниците къде са бляли, че не са казали на екипажа? Гумата гърми, а при пробива се е чул шум. При точно такъв случай падна свръхзвуковия Конкорд, на 20.07.2000 г. в Париж - парчето от гума проби резервоара в полукрилото, от там гориво по двигателя, пожар и на земята.
Качествена машина, какво да се каже, след като лети с пробито крило. Не е като АН 24 или Илюхин.
Boeing 787 летя 16 часа с дупка в крилото