Повечето просто имат книжки. То се вижда, че не са шофьори щом на прав път се блъскат. И то широк с видимост.
До Анонимен....28...Риск са такива като тебе,с гооолям опит,има-няма 3 години,които включват мигач само на ГТП.
Това няма никакво значение . Важно е само дали си в ченгеджийска банда или може да умреш ;) Имат право да се наговарят най сложните маневри да не се преподават за да си играят с тебе на господ бог . Имат право да те шантажират и със скорости . Да се изсерат на образователната система и да ти кажат че напразно си учил четери години . Имат право да се гаврят с от 30 години безответно защото са в мощна банда . Един от синовете им даже се хвалеше с гаврите на баща си и са на власт до живот .
А тези с психическите отклонения,кой проверява дали е годен или важно да му вземен паричките..колко часа има за психологията на пътнотраспортния травматизъм ,,,0;;
Едни разбират че не стават за шофьори и изобщо не се захващат. Други особено жени се отказват да кормуват малко след книжката. Трети не стават , но са упорити и правят белите.
Важното е да се положи асфалт за прикриване на местопрестъплението веднага след ПТП с убит човек,когато бързаш да доставиш гореща пица със свежи кристали на Благо Хоризонта предизборно...
Изкарах курса по време на Ковид, защото нямаше какво друго да правя. Уж препоръчан инструктор, но го мързел да обяснява, да показва. Всеки път въртяхме с 30 по кварталите улички и понякога за 2 км на булеварда. През кръгово така и не минах, нямаше нощно, нямаше магистрала, нямаше екстремно спиране, не показа 1 път как се налива бензин на бензиностанция та, 1 път как се сваля акумулатор, как се дава ток. На учебната кола не и работеха скоростомера и клаксон.
Много е готино да гледаш женска как иска да се мушне (паркира) на задна между две коли, не си обръща главата назад, гледа само в страничните огледала...и от 16-я път паркира криво-ляво аФтомобила, излиза потна от колата гаче току-що е родила, а отзад се образувало задръстване мани, мани..:)) Има и жени добри шофьори, но не са много...
Движите се по маршрут, където е разрешена максимална скорост 50 км, вие сте със 60, преди месец сте платили 50 лева за движение със 70 на същата отсечка! Зад вас на 2-3 метра напира камион, свети и натиска клаксони да се движите като хората или отбивате където искате! Всъщност сте платили 35 лева, защото когато платите в срок има отстъпка 30 %! Изборът е ваш!
По мое време когато бях младо шофьорче нещата става по друг начин. като живееш на село е лесно. Учехме се на колите на приятели. Аз се научих да карам на 14 години на Ладата на мой приятел. После съм карал много други коли преди да взема книжка. И камиони съм карал и трактори. Семейните коли си ги карах постоянно. На 18 години се явих на изпит за книжка директно. В учебна кола се качих точно 3 пъти. Имах вече 4 години стаж и нямаше нужда от повече.
Тоя на снимката е стар за шофиране. Шофьор до 60 години, след това е риск и за водача и за околните.
Карах курсовете преди 15 години в една фирма, 30 часа при трима различни инструктори на две различни коли, едната 90 коня, другата над 150. Не знам дали е нормално, но като гледам каращите около мен в България важи закона на джунглата, за това и не е препоръчително да се кара на високо-скоростни пътища тук. Не знаеш коя батка, *** или пияно -друсан олигар ще те нацепи.
Хюмnето взима книжка, тати му купува кола 500 коня и скоростомера удря 300 на тракия светкайки на останалите, а държавата спи не променяйки законите знаейки, че това може да е детенцето на някой от тези в парламента... Другите нека да мрът...
"Статистиката говори много красноречиво" - за голямо съжаление, уви, напълно прав сте! По улиците е пълно с безрасъдни "шофьори", за които сякаш е въпрос на пилешка чест на всяка цена да изпреварят другия. Винаги се дърпам вляво или вдясно (взависимост откъде ме мъчат да ме изпреварват) и пускам такива да бягат напред. За съжаление не винаги имам място да ги пусна (например тесни балкански пътища с много завои) и тогава тези "шофьори" вече застрашават и мен и спътниците ми.
"В доста държави от ЕС тези часове са по-малко." Да, ама в Англия има "ученическа шофьорска книжка". Детето я взема на 17 (достатъчно е да има навършени години) и после може да кара семейната кола под ръководството на родител. Така че когато детето се запише за курсове, то вече може да е навъртяло 200 часа зад кормилото.
Търпение и пак търпение – но става ли шофьор от всеки желаещ?