Само дето нещата не стоят точно така. В много пунктове преди прегледа ти правят предварително замерване, което не се отчита от системата и ако не става, не започват преглед. Така, бройката недопуснати става доста, доста по-различна...
Престанете вече с този въглероден диоксид, не се мери въглероден диоксид, мери се въглероден оксид. 90% отсъствали от часовете по химия ама в коментарите са номер едно
След като работи така добре системата, защо прегледите са на 12 месеца а не са на 24 месеца като в държави като Германия, Италия, Швейцария, Англия и други. Тук цената двойна а да направите и срока двоен 24 мес. Дунев ще отговори ли или 12 мес е поредното лобистко нещо да пълни джоба на такива като Дунева в Европа даже карат повече и пак са на 2 год
Проверете в Уикипедия The Bugatti Chiron's top speed was tested on its owner Volkswagen's Ehra-Lessien track. The Bugatti Chiron generates maximum torque at 2,000rpm. The Bugatti Chiron's emissions figure is 516g/km of CO2
Добре де как тогава Бугати Вейрон е с 600гр /км СО2 ,а Ферари 500гр/км СО2 Ламборгини с 459гр/км. СО2. Всички коли над МИЛИОН ЛЕВА ще минат или в България ще им забранят вноса ,че замърсяват най-много.
Само стачки господа,докога ще се гаврят с обикновените българи,ако продължим да траем властимащите те от своя страна ще ни го слагат изотзадзе.
Пак запрягат каруцата пред коня! Проблемът е в мръсния бензин, който задръства катализатора. Ама не може или не иска да се справи с това. Ще сменим катализатора и след два месеца пак.
интересно на запад дали мерят саом димност на дизела,само у бугаристан дизела е еко,дали ще се намери вече някой да купува бензинов автомобил? навсякъде дизел ще пуши според "експертите" всичко е точно
Не разбирам защо ще ми мерят СО на бензин като съм с АГУ! И какво цапам с 1.2 мотор на газ дори да не покрият евро 5. Ами да ми сложат евро 4 тогава. А с евро 3 си минават. Има нещо гнило
Защо бензиновите коли имаха проблем,а дизеловите не? Защото автомобилите на мощни фирми са дизелови.По-лесно е удариш обикновения човек.
Напълно манипулативна система !!! Повишеното ниво на вредни емисии се дължи основно на лошото качество на горивата !!! Всички големи вериги бензиностанции се обслужват от подизпълнители на франчайзинг !!! И Лукойл, и Шел, и Еко и ОМВ предлагат отвратителни горива ! Аз зареждам на малки частни бензиностанции (такава има р гр. Панагюрище) и никога не съм бил разочарован от качеството на горивото. Изпатил съм много от ОМВ, Шел и Еко ! Горивата в съседна Гърция са много по-добри !
Стига сте правили реклама на измамника Дунев !!! Не ходете в сервиза на Румен Дунев ! Там работят млади тарикатчета, взети буквално от улицата. Дунев е инструктирал тарикатчетата да надписват труд за несъществуващи дефекти и проблеми ! Аз няколко пъти пострадах от тях (дори ми бяха сипали вода в съда със спирачната течност !) и вече не стъпвам там. Много мои познати също се оплакват от сервиза на Дунев.
Напротив! Има хаос! Само *** би очаквал от 14 годишна кола да има показателите, както когато е била нова! Давайте по-ниска екокатегория и това е! Да ама не! Целта не е изрядност на явтомобилите а принудително спиране на старите под благовиден предлог! Плебеите да слязат от колите, за да може другарите да карат необрзпокоявани!
Добре де, а защо нивата на въглеродният двуокис при дизелите не се мери? А освен това те отделят и повече азотни и серни окиси отколкото бензиновите, както и фини прахови частици както е казал по горе екс-пердът.
Като един автомобил покрива критериите, защо тогава има стикери и зони за влизане бре експерте? Поредния предплатен експерт
Експерт за техническите прегледи: Системата заработи още от първия ден