В БДЖ само се краде .100 милиона на година .Шефове , любовници на ,,тлъст ,, щат Командировки и разврат .Това е истината .
Максимата за назначаване на председатели на УС е- с чужди коне, трудно се оре. Как ще назначат хора със знания и опит, познаващи спецификата на дейността, съветващи се със специалистите от всички дирекции? Такива хора има, но не искат да изпълняват партийни и олигархични заповеди. Назначават се само удобни, които минават през тру...пове , за да се изпълняват желанията на милионерите и милиардерите, безопасност, комфорт, Добро строителство, условия, заплащане труд, резервни части и материали -Не
Заплатите били ниски...А колко се работи за тия заплати.Работя срещу една жп гара наблюдавам понякога КАК по цял ден не се работи.Само се следва сянката.
Тези милиарди пари за инвестиции са в НКЖИ - те поддържат линии и гари, а не в БДЖ - транспортната компания. За управление и използване на новите влакове, които трябва да бъдат закупени по Плана за възстановяване БДЖ трябва да кандидатства по публичен конкурс.
По света цената на железницата е по-висока от автобуса ,освен ако не си купиш билета дни напред.После, забранено е да се дублират жп и автобусни трасета , забранено е автобус да тръгва по едно и също време с влака. Обичайно с автобус отнема поне час-два повече до същата дестинация. А ако уцелите частен влак цените са по 2 на автобуса.
Какво БДЖ - то от отдавна е мъртво. железопътните заводи са частни и работят за чужбина като изкупуват българските стари вагони и ги рециклират. локомотивните депа някой умник ,политически назначен ги редуцира. Друг умник премахна капиталните и подемни ремонти и ги даде на частници дето скубят БДЖ. Ръководителите на БДЖ политически некадърници с измислено икономическо образование. Инженерите по железопътен транспорт отстранени. КАКВО ИСКАТЕ. МЪРТВЕЦ ТРУДНО СЕ СЪЖИВЯВА. ЖАЛКО НО ФАКТ. НЯМА СПАСЕ
Имайте в предвид че след Пловдив на запад всичко живо от малките градчета и селата работи в София и пътува всеки ден с БДЖ. Билетите в БДЖ със съответните намаления са 2-3 пъти по-евтини от билетите с автобус. Това което може да се подобри е пропускателната система във влаковете. Да не може изобщо да се влезе във влака без билет, защото да се реши проблема с гратисчиите!
До Дървен Шоп Не си прав. Аз предлагам дейностите които извършват частните фирми да се върнат на БДЖ а, пътническите превози да се дадат на тези двадесет частни фирми. Да им се даде и поддръжката и модернизацията на всички ЖП съоръжения. Тогава ще си проличи кое е по добро в БДЖ .Частното или държавното.
Как ще има пари ? С автобус цените са почти еднакви , а комфортът е несравним , да не говорим за времето за пътуване ! БДЖ трябва да се закрие за пътнически превози !
Ааа липса на пари, но за пълната електронизация имаше пари, която откакто е въведена в БДЖ, всичко е прекрасно.:)) Е време е БДЖ да мине в частни ръце, държавата е лош стопанин.:))
Добре бе!Обяснете как съществуват железниците по света?Само тук -не могат.Как така всички държави по света могат да подържат железници,само ние не можем.Защо ви беше да давате милиарди за тези проклети самолети Ф-16?Никой не може да обясни защо ни са,и с кого ще се бием.
Това не е вярно. Основният ви проблем е тоталната некадърност в управлението, назначения " наши ваши" и кражбите като за последно. Спрете да лъжете и да се оправдавате с липсата на пари, с горещото време и посоката на вятъра. Просто сте Живковски кадри-крадци.
До Елементарно Уотсън 14 Няма кой да купи БДЖ. Пропаднала работа.Освем това БДЖ са стратегически отрасъл при война .
Проблеми са умишлено кражбите- като се почне от нафтата и източването на средствата чрез завишаване на разходи и фактури за подръжка и ремонти - в БДЖ всичко се краде..Сега има милиарди за поръчки - но не могат да се разберат за комисионите кой да ги вземи и колко и за това не се случват нещата..Като за всяка друга поръчка
Липсата на пари в БДЖ е основен проблем