Как може да се вземат40 г вагони без отваряеми прозорци и без климатик,ами ако стане и пожар 🔥 ! Да направят сега обществена поръчка да им монтират по някой друго джамлъче да вземат глътка въздух
Вагоните и локомотива са в синхрон.И двете на 30+ години."Новите" вагони тепърва ще се трошат.Експлоатирани са порядъчно в Германия.
Вече се чудят с каква тъпотия да се оправдаят.Много било топло,зимата ще работят перфектно климатиците.
65-70-та в посока Кремиковци пътуваха едни двуетажни вагони, които транспортираха смените от София до комбината. Народа бързо ги превземаше и веднага вадеха тестето. До крайната дестинация правеха 2-3 игри. Немски бяха, личеше по дизайна, десетина вагона композиция, само машината се местеше отзадЕ отпредЕ.
Тези вагони са като автобус на релси. Местата са нагъсто, купета няма, прозорците не се отварят и НЯМА завеси, няма и релси за тях. Значи, без климатика са негодни. Интериорът - сравнително чисти, обаче по пода има мокет - (?!?), който няма изчистване. Според мен, тези вагони са МНОГО лош избор.
ужас - и още такива вагони щели да идват у нас - германците се оттърваха от баклука, а наш Ганчча се хвали по телевизията за да оправдае това фиаско и провал - НЕКАДЪРНИЦИ, дано ви приседнат комисионните
Със конски вагон, подобен на салон пътувах аз от София за Лом. Тая песен е още преди 1944 г.
Добре, ама то трябва да има договор някакъв, гаранция някаква. Какво дремат от БДЖ, а не заведат иск за обезщетение. Или се подмазваме пак на германците. Китайците също предложиха и техните със сигурност щяха да са нови и по-добри. Ама пусто партньорство.
Значи немците ни набутаха всичко тяхно - кауфла...,лид...и тн, и вагоните си набутаха. Веригите им убиха малкия бизнес, изгониха работещите навън и накрая защо останали само 4ма пред пенсия сигурно да обслужват 80 вагона. Ха-ха-ха
Какво е това недоволство?Не са въвели допълнително заплащане за сауна,безплатно ти отварят порите на кожата,а изпотяването е синоним на здраве.В Древния Е го ипет не са питали как си,а изпотяваш ли се?
Жегата не понесе на климатичната инсталация на новите вагони на БДЖ