България не е за тротинетки. При най малката неравност губиш контрол. А неравности колкото искаш. Жалко
Крос мотори, атв-та, тунинговани железа нямат място на пътя. Но тва е работа на държавата, ама нея я няма
Ето това е истински донор. Моторягите като се блъснат - нищо здраво не остава. Виж, тротинеткаджиите - те падат, чупят умно красивата си тиква и остават сърце, бели дробове, бъбреци, черен дроб...
Управлението на тротинетка е високо рисково. Тротинетки се управляват със каска и протектори като мотор. Иначе ще се изтрепете без война.
Донякъде съм съгласен с колегата : НЕ тротинетките са опасни, а ХОРАТА, които ги карат.Но всяка втора синя тротинетка под наем е с някакъв проблем. Как да се кара разумно като е технически НЕизправна? Да не кажа опасна!
До17. За една кола или мотор е важно как се грижи собственикът за нея, не е от значение на колко километра и години е. Много нови коли са по лоши от по старите ретро коли и мотори.
На всички които пишете трябва да ви забранят да карате старите си кочини и да опушвате всичко.Забравих,то тук в Бг е срамно без кола или мотор на 10 год и минимум 100к километри.Иначе "тротинеткаджийте"им виновни.
Аз лично имам един въпрос? Кой или коя институция следи за техническата изправност на електрическите тротинетки под наем? Знаете ли колко има без спирачки, счупени светлини, без калници и със сериозни проблеми в София.Ще стане беля ако не се сезират властите и не започнат да пишат актове със сериозни глоби на фирмите, които не подържат в изправност своите електрически тротинетки.В София са 3 форми, от които 2 са по-стари. Толкова ли е трудно да се следят.
Тротинетките не са лоши , доста са практични за пазар , ходене до работа ( при хубаво време ) и рязходки . Компактни са , не като велосипед ( доста е обемен ) , но си трябва и внимание като се кара - пръстите да са винаги на спирачката и винаги намаляш при маневра .... ама ако не си карал двуколесно преди нея няма как да знаеш кога да набиеш спирачката ...
Тротинетките са опасни. Самата им конструкция, размера на гумите на гумите и позицията на стоене на водача предразполагат към нестабилност и лесна загуба на контрол дори при най малката неравност на пътя. В същото време някой модели развиват по висока скорост от велосипед. Това ги прави изключително опасни. Хората ги купуват защото изглеждат практични и са евтини. 500-1500 евро. Докато качествен ел. велосипед струва поне 3000 евро. Но велосипеда е много по безопасен и функционален.
в началото тротинетките бях ограничени до 25 км/ч ( имам такава ) в последствие пазара се заля с знайни и незнайни китайски марки дигащи по 100 км/ч . тази на снимката е такава . с такава скорост и без каска , налакътници наколенки си пътник . аз с моята съм губил равновесие но скачам и почвам да тичам ( скороста с сходна до тази на тротинетката) , при 100 го няма този номер
Кога всички тези неуредици ще бъдат оправени? Тракторист с книжка му е разрешено да кара ремарке със 16 тона товар, но не може да кара двуосно ремарке на автомобил без Е категория??? Някой ако иска да кара мотопед ограничен до 50сс се нуждае от М категория, но някой дето се мята на тези електрички дето вдигат животозастрашителни скорости не се нуждае от разрешително?!?!
Млад мъж почина след падане с тротинетка