29

Анонимен

преди 7 месеца

До: Самолетите на Боинг много отдавна не ползват въжета. През 70-те години са заменени с хидравлика (една основна и две запасни сист.....Отговор: Въжетата при 737 имат директна механична връзка с елероните и с елеватора!!! и в случай на отказ на хидравликата имат възможност да отклоняват кормилата ръчно ( със физическата сила на пилотите) При 320 въжетата са къде-къде по малко и там те предават сигнал за управляващо въздействие - премествайки шибри които разпределят потока хидравлична енергия!!!

28

Анонимен

преди 7 месеца

Много спецове, пък в техническия център само боядисваме самолети и подменяме кафеварки.

27

ааааа

преди 7 месеца

как може да наречеш звезден самолет който утрепа 35 0човека ! ех СМЯХ !

26

бг смешки 2

преди 7 месеца

ясно е какво правят БОИНГ въпрсът езащо им е било разрешено ! а отговорът е че са част от ВПК-то на САЩ 2рата по - големина компания всъщност след Локхийд Мартин ....

25

Боби

преди 7 месеца

B737 е разработен и полита 1967г. А320 е разработка 20 години по-късно. Освен това А320 семейството е от 4 самолета. А318, А319, А320 и А321 - различават се по дължина, брой пътници, товароносимост и далечина на полета. Така да се каже вътешната структура на самолета Б737 е така да се каже края на възможностите си. И за това изтсиквайки още "нещо" Хамерикнците прекрачват границите на безопасното...

24

до ЮАР

преди 7 месеца

мн си неграмотен бро ! замълчи се че ставаш смешен . когато не разбираш от нещо си мълчиш !

23

бг смешки 2 ДО 22

преди 7 месеца

ЗАЩОТО са част от ВПК-то на САЩ КОЕТО е мощен фактор в световната политика не само в САЩ - продажбата на оръжие и самолети ! за това поставят печлабата отгоре ...

22

Анонимен

преди 7 месеца

по Netflix върви един доста интересен филм за Boing: Downfall, обяснява доста неща за това, защо компанията от десетилетия върви надолу и как печалбите се поставят над качеството и чошешките животи.

21

До от ЮАР

преди 7 месеца

Самолетите на Боинг много отдавна не ползват въжета. През 70-те години са заменени с хидравлика (една основна и две запасни системи), въжетата остават като допълнителен бекъп, но много скоро след това отпадат напълно. Назад си с матрЯла.

20

от ЮАР

преди 7 месеца

И още нещо - това, че Боинг имат щурвал с въжета и пр. е нещо добро. Защото, Боинг имат всичката електроника и автоматика, fly-by-wire и пр. с тройно осигуряване, както при Ербус, но при отказ на всичко - няма електричество, няма хидравлик и пр., пилотът може да управлява самолета. Трудно е да се каже дали Боинг или Ербус са по-добри, но това са най-добрите пътнически самолети, то други почти няма. Е, има Ембраер, Бомбардие, АТR при по-малките, под 100 пасажерски места, но делът им е малък.

19

от ЮАР

преди 7 месеца

Сумарните часове полет на самолетите Боинг са хиляди пъти повече от часовете налетени с Руски самолети. При това, броят на катастрофи и загинали е по-малък от този на Руските. 737 е най-произвежданият пътнически самолет в света. По-икономичните модерни двигатели са с по-голям диаметър, което изисква изнасянето им по-напред и нагоре, но тази промяна става същевременно с контрол-система с грешки в софтуера, оттам невъзможност за превключване на ръчно управление и т.н. Оправиха вече и няма проблем.

18

Бойнг вече са опасни

преди 7 месеца

До Заклет комунист - абсолютно офф-топик. Такъв самолет Ту в живота си не съм вижда. Тук говорим за Бойнг и големия проблем с качеството и дизайна на новите им самолети. Бойнг пропанда до такава степен че самолетите им станаха опасни.

17

Анонимен

преди 7 месеца

Най-добър самолет няма - това е относително понятие а А350 е една идея по технологичен от 787 но това е просто защото целия проект е няколко години след него... Не се потдавайте на стериотипи и пропаганда... Отдавна живеем в глобален свят

16

до 11

преди 7 месеца

До АнонименЕЪРБЪС правят по хубавите самолети последните 10-15 години ! което е меко каазано изнадващо след като БОИНГ имат голям опит в правенето на самолети ...но там с БОИНГ играта е далеч по -дебела- те са основна част америкианското ВПК което има силно лоби в парламента на САЩ и получават поръчки и от Пентагона ...абе дЕБЕЛА работата и става въпрос за мн пари !

15

Анонимен

преди 7 месеца

737 оставаше дълго време конкурент на 320 заради здравия си колесник - това позволяваше да се експлуатира дълго време в африка... затова отчасти преди беше и предпочитан в Русия

14

Заклет комунист

преди 7 месеца

Аз си харесвам самальотите Ту-154. Там няма проблеми, няма сервизни акции. Просто самальота си пада, бракува се и те така.

13

Анонимен

преди 7 месеца

Защо? 787 и 777 са си супер... но 737 и 767 са стари просто...

12

Анонимен

преди 7 месеца

За нищо не стават краварските самолети,пълни ***

11

Анонимен

преди 7 месеца

Каквато и модернизация да правят старото си остава старо... Не всички боинги са технологично стари разбира се... 777 и 787 са си доста съвременни... Просто ще се наложи да отстъпят на конкуренцията от нишата на тяснофюзелажните самолети

10

бг смешки

преди 7 месеца

Боинг знаят че е морално остарял но заради огормните средства нужни за да разраобят напълно нов самолет посториха тва чудо 737 МАКС което е стара концепция взета от 737 в от преди 60 години и повече. резултатът е 2 зверски катастрофи 346 човека загинали и множество проблеми от всякакво естество . следя ситуацията с тях и смея да твърдя че положението им е мн сериозно ! не се качвайте на новите им самолети от 737 Макс СЕРИЯТА на нито 1 от версиите ....