49

Nikolov

преди 10 месеца

,,Затова българските шофьори смятат, че за да има по-малко инциденти контролът на пътя трябва да се засили". -Кой са тези български шофьори които сте питали??? Контрол трябва да има на строителните фирми! Да следят да няма опасни пътища и ями по пътищата! Не да ме спират по 20 пъти на ден нахлебници! Аре ,че пак се изнервих със псевдо журналисти за които народният глас не е важен та даже излишен!

48

Анонимен

преди 10 месеца

Само 10% са убитите на магистрали, но си е факт че контрол няма почти никъде.

47

Анонимен

преди 10 месеца

Тъй като няма никакъв контрол по магистралите ни, средно скоростта е много над 140 км. Всеки ден пътувам по магистрала Тракия, и като карам със 120-130 ме изпреварват все едно съм спрял.

46

Анонимен

преди 10 месеца

Не знаех ,че в България има магистрали. Все си мислех ,че това са просто едни третостепенни широки пътища,съдейки по пътната настилка.

45

До 40

преди 10 месеца

Здрасти "Наш ***" влязох да ти кажа, че BMW - то не е като жената. Колкото е по-старо е по-скъпо! И по омразата която тайш в себе си се вижда какъв човек си. Дори нямаш книжка за кола.

44

уау

преди 10 месеца

Удрии с 200 :)))

43

Ъъъ

преди 10 месеца

Значи, ако продължаваме да не ремонтираме пътищата, пак скоростта ще е виновна, и ще трябва да я намалим до 30км.ч Вие *** лу м ници ли сте?А пък ако станат още по-зле магистралите, да забраним направо шофирането по тях защото и 30кмч ще са много

42

Анонимен

преди 10 месеца

140 я направи скоростта балканския гamен за да си кара джипката

41

123

преди 10 месеца

Нашенска комплексарщина ,манталитет.Като е висока - намалете я, направете ефективен контрол,ефективни наказания /не само на хартия/. Само локуми разтягате.

40

Анонимен

преди 10 месеца

31, ако поне веднъж си бил в Германия, ще разбереш, че си много далеч от истината.

39

Наш Га_ньо

преди 10 месеца

Наш Ган_ьо кара извънградско поне със 100 -120 , ама като отиде в Гърция на море не мърда над 80.Тук ако караш с 80 почва едно пустосване ,ръкомахане, изпреварване все едно ,че си де_бил зад волана- ето това кога ще се оправи?! Къде са камерите ,полицаите-изпобихме сме по пътищата . Изкарват си комплексите с бързо каране с BMV трета употреба-ей какъв "голям" мъжага съм!!

38

Бла Бла бла

преди 10 месеца

140 не е висока скорост. Проблемът е, че едни карат със 100, а други с 200. Друг е въпроса доколко това са магистрали щом нямат поне по 3 платна в посока.

37

Анонимен

преди 10 месеца

А масата незачитащи закона за движение по пътищата, като карат в най-лева лента с 90-100км/ч и образуват колони зад тях? Тези същите масово не използват и никакъв мигач, излизат със 100 в лявата лента без изобщо да преценяват можеш ли да намалиш безопасно или не можеш. Строг контрол трябва с цивилни коли на пътна полиция, не само камери за скорост, докато се появи поне малка култура на движение!

36

До 29

преди 10 месеца

Хаха със суроватка за равновесие хахааа евала Вече има един обиден,дето ти се е ядосал хаха Обаче карай само така

35

Анонимен

преди 10 месеца

А бе вие виждали ли сте магистрали ,че тези третостепенни счупени пътища наричате магистрали.Навсичкото отгоре ви излизат безценни .

34

Анонимен

преди 10 месеца

Пак започват статии за обработка на общественото мнение как да намалим ограничението по познатата схема вижте как в европа не било така. Никакво обективно изследване и защо трябва да се промени!

33

Анонимен

преди 10 месеца

Тиквата ги построи нагъната магистрали. Открадна 1 милиард. А кой ще ги поддържа? Виждали ли сте колко техника за поддръжка снове в Сърбия? А не са в ЕС

32

До 29

преди 10 месеца

Прав си. Очевидно важи най-вече за теб!

31

Александър

преди 10 месеца

В цяла Европа няма такава стръ мна простотия от София за Кула! Само в Малта има такава и тя е 30 метра и е улица, а не магистра ла! Дори в Андора такава простотия няма!

30

Лукс

преди 10 месеца

В Германия няма ограничения само в най-лявата лента която е скоростна но там не важи застраховката в случай на пътно транспортно произшествие. В другите ленти си има ограничения.