Докато тиквата е фактор в България,ще гледаме инвестиции през крив макарон. Защото за света това означава,че няма върховенство на закона,че посочените като корумпирани от САЩ и Великобритания личности дърпат конците в България. Никой не би инвестирал в страна,където тиквата решава,а Гешев узаконява.
колко милиарда искат да ограбят от БЪлгария за този велик проект.. май били преговаряли с май големи инвеститори и заради това щели да заграбят цели 290 Хектара ценна земя.. Напомнят че въпреки НЕЗАКОНИТЕ МАГИСТРАЛИ изграждани престъпно негодни Борисов и съуастници пак се намърда в парламентчето..
До Анонимен 17 - Не дават, батка. Всичко, което мине 100 млн. долара оценка и почва да бъде притискано от "външни фактори".
До Анонимен 16 - Ами то зарад това БВП е мнооого загубено "мерило". Оценят "колко пари прави предприятието" - то може и 1 трилион да прави, ама като дава 3 000 000 лева заплати и защото седалището му е в Иралндия (не ни вярват на нас), ще си плати данъците там. То и ИТ-то е така. Уж 10% от БВП-то, ама ... по-скоро 1%.
Рибата в морето , сложил тигана.Звучи много добре , за да е вярно.Дано се случи.Само да не е завод за електрички , че след няколко години никой няма да ги купува и пак сме изтеглили късата клечка.
Ще слагат газови уредби на стари вносни електромобили. Загубилата капацитет електрическа батерия ще се сваля и изхвърля и ще се слага газова уредба на нейно място - резервоар с водород и горивни клетки. Това ще е електрификацията на българския личен и търговски транспорт.
Какво ще инвестират? Слънчеви панели и производство на водород. Нищо. Ще грабнат земята и ще застроят да дават под наем.
Тези откакто дойдоха всички се изнасят! Иначе по новините "отварят" нови работни места. То не бяха заводи, то не бяха проекти. А за 2 години само каквото е било започнато се довършва!
На Кокорчо инвеститорите нали щяха да правят електромобили в Ловеч то возене ли бе големи приказки ,тоя човек никога не казва истината
немога да разбера защо ще се изсипват сумати пари за изграждане на индустриална зона там, при положение че с далеч по-малко пари може да се ползва зоната в Кремиковци, където има изградена всякаква инфраструктура, съвсем отделен въпрос е че в Доброславци остава еединственото военно летище в западна България макар и да е запасно, все пак ако се ликвидира София, а и цяла западна България остават без каквато и да е въздушна защита
Няма защо да бързаме. Заводине за автомобили на Кирчо и Гришата си работят и осигуряват доста работни места с високи заплати.
И Румен Гечев ги говореше такива от Япония по време на Виденовата криза. Още преди близо 30 г. И още продължава...
Пулев: Преговаряме с трима големи инвеститори в автомобилостроенето