Не е така. Преди 3 години влак Слънчев Бряг се движеше между Септември и Пловдив с 150 км.ч. но заради тази система за безопасност го намалиха и всички сега се движат с максимум 130 км.ч. https://youtube/watch?v=2w-h5xLpshs
Нашите експерти да не говорят много за нивото на БДЖ , понеже на 29 февруари преди години изгоряха хора във влака от София за Добрич! Или имат къса памет. Да не говорим за товарните влакове, инцидента на гара Хитрино. Че и онзи ден имаше дерайрирали вагони до с. Баня, за щастие без жертви
Пълни глупости, къде в България има влакове да се движат със 160км/ч. Тука се движат с макс 80 и като видят влак отсреща имат време да спрат. Ние сме яко изостанали във всичко.
Пак гледате на другите канчето. Гледайте себе си какви сте уръфани, със стари локомотиви, вагони и цялата мизерия във влаковете. Идете на запад да видите за какво стъава дума.
При всички подобни...катастрофи, разследващите на...първо място поставят...версията за саботаж,но това не се обявява...публично. Не е обявено,дали е заловен...стрелочник и не се съобщава за вероятна информация в тази посока. Най...вероятно няма да го...намерят,защото своевремено е хванал поредния...ферибот с друг паспорт.
Аман от "експерти" по тази територия...! Точно от такива разбирачи сме тотална щета, за каквото и да е!
До Анонимен 17 Скоростта зависи от терена и необходимостта, а ти пък да се обадиш като видиш швейцарски влак да развие 160
Нашите влакове са бавни, вагоните ни са стари, а и линиите не позволяват да се вдигат такива скорости (160 км/ч).
Добре, че наште влакове са бавни, иначе щеше да е погром с тези избухнали машини, вече не знам колко пъти!!!
Прави сметка що за експерт се е изказал! Този експерт някога возил ли се е във влак извън България?
Само че не е бомба, а някой е въвел погрешно посоката на стрелките още на гарата в Лариса. Ако не е стрелочника - не виждам кой друг ще е?! Началникът не го прави това, но няма ли начин да го провери?
Все още имат участъци с проблемна инфраструктура, сигнализацията не е по-добре от нашата, трудовата дисциплина е дори на по-ниско ниво.
Експерт: Нивото на гръцките железници е по-слабо от това на българските