Казах им на "Американ Еърлайнс" да махнат тия трошки и да си купят от руските Сушки SSJ-100. С тях почти е невъзможно да катастрофират защото не летят и 3/4 от времето им преминава в ремонти.
Инжинер Бойко Борисофф (пътен инжинер) предлага, всички Боинги да минат основен ремнт в България, - и за Айрбус има начин.
ПАДНАЛИТЕ САМОЛЕТИ ПО ДИВАТА РУСИЯ НЕ ГИ БРОЯТ ВЕ4Е !!!!!!!!!!!!!!!!! ТАМ ТЕ ПАДАТ КАТО ГНИЛИ КРУШИ !!!!!!!
САЩ субсидират своята фирма Боинг, налагат санкции на чуждата фирма Еърбъс или друга.Пазарна икономика има само в най-бедните, гладни страни в Африка, Индия, Латинска Америка.Икономиката на Западна Европа и САЩ е субсидийно-санкционна. Конкуренцията се бори със санкции и военна сила.Работническата класа в САЩ и Западна Европа се изхранва със субсидирана евтина храна.
Това си е Новина.Защото Боинг и Еърбъс са най-добрите самолети.Ако някой от тях има проблем това става Новина.
Със самолетите си Боинг се излагат от сравнително скоро, но в космическата програма, която се следи от малко хора, редовно показват, че за тях дъно няма и много хора искат да им правят мечка.Боинг отдавна разбраха, че от инвестиции в лобизъм се печели много повече, отколкото от инвестиции в добро инженерство.
Докато има техника на тоя свят, ще има и проблеми. Никой да не си мисли, че ще конструира нещо идеално. Една техника винаги се усъвършенства.
Боинг фалират, Airbus оглеждат бившите военни летища в България за построяване на най-големия завод в Европа за производство на самолети. Румен Радев става летец изпитател в Airbus, военните ни летци усвоили F16 Block70 напускат армията и стават тест пилоти на уникалните нови модели самолети Airbus A390 и А500.
Спрете ги тия американски боклучи бе само падат и аварии не разбрахте ли че американците могат само война и размирици да правят нищо друго
Boeing 737 MAX кацна аварийно в САЩ