През юли 2000г. Иван Костов сключва финансов договор с ЕИБ настойност 100 млн.евро,с които да се изградят отсечките ОризовоСтара Загора и КарнобатБургас,с обща дължина 74 km.Лот 1 е с дължина 38,6 km от км 171+500 до км 210+100.Първият подучастък от лот 1между пътен възел Оризово и Чирпан е в експлоатация от 1.07.2006 г.Той обхваща трасето от 171-ви до края на 186-и km.Вторият подучастък между Чирпан и Стара Загора от края на 186-и km до 208-и km действа от 5.10.2007г. Станишев,Царя,Костов##
Отсечката е строена от "батко и братко" по времето на Станишев, затова ще се ремонтира да няма никаква следа от истинските крадци социалистите.
Ако Борисов остане на власт , този ремонт ще мине 1 милиард евро и ще продължи 5 години .Дотук са обявени 90 милона без да е пипнато нищо .
Я СЕГА ТРОЛЧЕТА НА ГЕПИ КАЖЕТЕ: ЩО ТУЙ НЕЩО ПОСКЪПНА ТОЛКОВА. КАКТО КАЗА АНОНИМНИЯТ:РЕМОНТА ВИНАГИ Е ПО СКЪП ОТ НАПРАВЕНОТО????!!!! ТОЙ ДА НАПРАВИ КЪЩА ДА Я КУПЯ ОТ НЕГО СЛЕД 20 ГОД ЗА 2000 ЛВ И ЩЕ СИ Я РЕМОНТИРАМ.ПРИ ВАС РЕМОНТА Е ПО СКЪП ОТ ПОСТРОЕНОТО!!!
На тиквата чекмедженцето не е извор. Трябва да се пълни. Избори идат, пара трябва ей. Все пак добре е да се знае, че кешбека минава петдесет процента.
...осветление на магистралата кога??????? Кой век???? Лятото нощем се пътува страшно по-комфортно от през деня, когато е 60 градуса на сянка!!!!!!!!!!!
До -анонимни,"българин,боко.т,*** тит. ком.серсеми.Що се правите на ощипана,знаете много добре, че Сер гей с хидроинжинера сториха отсечката,не случайно някаква фирма без никакъв опит в този тип строителство от южната ни съседка спечели.Още по време на насипването се вдигнаха скандали заради пепелта от теца Аз съм от Ямбол и пътувам често по тази отсечка никога не е била както трябва Няма входове няма изходи. Сега няма да се ремонтира а ще се изрине всичко и ще се направи отново.Затова е
През юли 2000г. Иван Костов сключва финансов договор с ЕИБ на стойност 100 млн.евро,с които да се изградят отсечките ОризовоСтара Загора и КарнобатБургас,с обща дължина 74 km.Лот 1 е с дължина 38,6 km от км 171+500 до км 210+100.Първият подучастък от лот 1между пътен възел Оризово и Чирпан е в експлоатация от 1.07.2006 г.Той обхваща трасето от 171-ви до края на 186-и km.Вторият подучастък между Чирпан и Стара Загора от края на 186-и km до 208-и km действа от 5.10.2007г. Станишев,Царя,Костов
За първи път виждам правилно подсказана тема в статия тук:цитирам "АМ $Тракия$" - важно е да се заменят " с $
Ремонтът е по-скъп заради това, което казва този доцент:"Преподавателят във Висшия транспортен университет доц. Чавдар Колев припомни скандала, при който стана ясно, че строителите в насипа на този участък, за да минат по-евтино, са вложили пепелина от ТЕЦ-овете "Димитровград", вместо обичайния насипен материал глина, трошен камък, скална маса или каквото е било предвидено по проекта. Такава строителна практика няма."Тази част от магистралата е строен по времето на Станишев.
"разликата в предварително обявената стойност на ремонта идва от това"", че шафчето стана гардероб.
преди 16 минути 5 1До АнонименИма си официални документи - кога какво и колко, а какво си работил и къде никои не го вълнува.############Да не мислиш,че мен ме вълнува, какво плещи един червен другар.Че вие сте увредени по рождение,и сте да съжаление.
Ми къ няма да се оскъпи.. след комисоината за Баце и другите по редичката..трябва да остане някоя пара и за асфалт.
До АнонименИма си официални документи - кога какво и колко, а какво си работил и къде никои не го вълнува.Аз пътувах първия ден след откриването, след 2 дена на връщане беше затворен за ремонт. Спри да спамиш, има си специализирани форуми за хора с увреждания, пиши си мъката там.
Ремонтът на АМ "Тракия" при Стара Загора - по-скъп с 29 млн.лв.