Здрасти не съм много запознат с икарусите но знам че са реликви и бих искал да питам дали тролейбусите икарус в София ще се продават или ще бъдат директно бракувани.
До ИкарусРазбира се, че са унгарски, но най-много икаруси имало в СССР. Там е имало икаруси на много високо и непознато за нас с Чавдарите ниво. Дядо разказваше как пез 1977 г самолетът му от София кацнал в Шереметиево и след 3 часа имал полет по вътрешна линия от Домодедово. Туристическата агенция осъществила връзката между двете летища с Икарус-интурист. Този автобус тогава се движел изключително в лявата лента със скорост 110-120 км/ч като постоянно изпреварвал москвичи, лади, волги.
Това е новина за края на 2021 г. Такива новини непрекъснато валят за метрото. Я дата ще се смени, я бройката или параметрите. Бъдеще фандъково време.
За сведение на загрижените за столицата селяци тролейбусите ще са "Шкода", доста по-добри от унгарските...
руска техника,а пък автомобили абсурд. Който е имал москвич,заз , и" так далее", го знае много добре.
Първото нещо, което ми направи впечатление като дойдох в София беше отвратителното състояние на градския транспорт.Стар автопарк, неподдържани вътре, мръсни, страшно шумни, винаги с по някой миризлив клошар или луд.Столица.....по-скоро ми е като Рио
В обичайния стил на Фандъкова, нещо, което ще става евентуално в бъдещето се обявява като вече настъпил факт в сегашно време - спират, вместо ще бъдат спряни еди кога си.Вместо да дразни хората, да обяви, че са спрени, чак когато това е факт, ама тя в такъв тролей не се вози, та да знае колко е неприятно.
Докато ние се каним да закупим 30 Изцяло Нови Модернизирани електробуса, френската компания Bollore вчера сключи договор с руски завод за производство на 41 електробуса на стойност 1,6 млн евра. Руснаците ще произведат електробусите и ще ги доставят на френската компания под търговското име Bluebus.
За всички нормални хора с мозък в главите си - явно е, че 90% от коментарите в повечето сайтове са тролски и насаждащи омраза и разделение. Явно е и кой има полза от подобни настроения. На изборите ще си покаже, няма страшно! Слава Богу, все още не сме малцинство. :)
Икарусиге са автобуси. Икарус-ГАНЦ са тролеите. Може би 2014-та година трябва да се имат предвид автобусите. Между другото тролеите работят по-дълго време от автобусите. Не случайно цената им на времето беше двойна на тези на автобусите.
Така е, Гошето, но си написал "няма правоседящи места". Хем да си прав, хем да седиш?! Не си го представям.
Икарусите са на по 40 години и общо взето с един козметичен ремонт не са мръднали. Дайте да видим новите трошки колко ще изкарат. Ловя бас, че още на десетата година ще са за основен ремонт.
Дай да се разберем - между тролеи и електробус има огромна разлика. Идете в Москва да видите на какво се казва електробус. В Москва електробусите произведени от "КАМАЗ" и "ЛИАЗ" и движещи се по линиите на наземния обществен транспорт са вече над 300.
Само дето новите са пълни със седалки и почти няма правоседящи места. И с малко хора става тъпканица. Как да ползваме градски транспорт? Превозните средства трябва да са с много свободно място за прави хора като метрото.
До Анонимен 6Като са ти неудобни, не се вози в тях бе, . Никой не те задължава да слезеш от 20 годишната си кошница "нов внос" и да се возиш в градския транспорт.
Старите тролеи „Икарус” в София излизат в пенсия