Целта е пари пари пари,мафия е кат.Абе теа от герб няма ли да си ходят вече,че станахме ченгечийница
"Екипите на Столичен инспекторат проверяват за непочистена ходова част на тежкотоварни автомобили и замърсяване на пътното платно. На четири камиони днес са съставени актове за непочистена ходова част, а от началото на годината са наложени 14 акта..."---Това за непочистената част, ОК. Но не става ясно дали са провервали и за отработените газове!Важното е, че има един заловен и регистриран завалия, и сега ще го разпнат на кръст за всичкото замърсяване на въздуха за години напред и назад
Кметицата обяви, че 50% от замърсяването на въздуха се дължи на старите автомобили. Проверката показа: един "неизправен" автомобил от 60 проверени, което е е 1,66 % . Поздрави надаскалицата кметица !
Доколкото разбрах катаджиите са се превърнали в мобилни пунктове за технически преглед.Някой знае ли днес къде ще са че да мина да ми проверят колата за неизправности.
Интересно на какво основание са го глобили след като - колата е минала първоначален преглед в КАТ, има издаден номер и е регистрирана. Колата е минала технически преглед в съответния пункт, т.е. е технически изправна и отговаря на изискванията. Ако има нарушения те са на горните две места. Обаче КАТ сами трябва да се глобят, или пък да глобят пункта издал неверния документ.
И пак със цялата сила на държавата удариха някой окаян човечец. Демонстрация на сила, хаха. От утре въздуха в София ще е кристално чист. Няма я вече КОЛАТА дето замърсяваше. Държавата на държавните палячовци-службогонци.
И защо шофьорът е глобен?!Общината вдигна данъците, автоджамбазите внасят коли със умрели ДВГ..............шофьорът на съответния автомобил не е влизал във двигателя и не е виновен че това е предлагането на Горублянската автоборса!
Аз ви казах - нищо няма да излезе от тия проверки. Една от най-честите "модификации" - премахване на филтър за твърди чатици - не може да бъде хваната с тестовете. Масова практика е дори нна запад да ги махат, та какво остава за нашия второупотребен авто парк. Старите коли амърсяват повече, но за тях и нормите са по-високи. Промените в техниката на ГТП тази есен също ще бъдат с нищожен ефект.
Бафмаа, още един начин за тормоз на раята. А това, че нафтата в половината бензиностанции е като боза, не ги интересува.
Ей, най-обичам всезнайковци. Какво няма в закона, бе льохман? Ти прочете ли го? На 101 места го има в интернет. Няма, ама друг път няма... Чл. 5 2. (изм. - ДВ, бр. 85 от 2004 г.). Аман от глyпави всезнайковци. Лае из интернет, а законът на 1 клик разстояние, не отнема повече от 30 секунди да потърсиш и да видиш, че има член за емисии и какво се случва, ако автомобилът не отговаря на нормите... Нямали правомощия полицаите... Мале, малее... Нулева интернет и правна култура. Ама тотална нула.
Анисия, казва се 60 автомобилА, четири камионА. Научете го най-после тоя български език и после се упражнявайте в писане!
Добре де- на ГТП уж проверяват за емисии, ама никой автомобил не го отнася. Докога? Докога ще дишам изпаренията на 10-15-годишни немски бараки?! Нямаш пари- нямаш място в центъра на града с автомобил. Така е в цял ЕС. Докога склададжията от Люлин ще ходи с бракмата си на работа, вместо с метро? Докога сервитьорката в кварталния вертеп ще се дондурка с бракмата си на работа?! От малкото се започва. Моментални забрани за всякакви подобни автомобили, ако замърсяват над нормата.
В София, в дните, когато има наднормено замърсяване с фини прахови частици, делът на колите в това замърсяване е под половин процент.
Една печка, в която горят гуми, замърсява с фини прахови частици повече от всички коли в София, които се движат в този момент.
Нищо подобно не фигурира в закона за движение по пътищата, ченгетата нямат подобни правомощия, подобни санкции падат в съда дори и без съдействието на начинаещ юрист!
Защо не затворят пукта за ГТП, който е пуснал трошката ? Не се прави така ! Катаджиите да се дупят да гледат има ли катализатор и на случаен принцип да проверяват. Има си ГТП и там трябва да се отсяват трошките. Дори при регистрация в КАТ София си пипат макарите щото има по 250 коли на ден. Още там могат да отказват регистрация на таралясниците.
При проверките: Една кола е спряна от движение, шофьорът - глобен