1972 година ,като машинист на експрес ЧАЙКА карах влака от София до Бургас за 4 ч и 40 минути !!!??? Й .Василев
1972 година ,като машинист на експрес ЧАЙКА карах влака от София до Бургас за 4 ч и 40 минути !!!???
Що си дадохте да ви унищожат БДЖ то бе хора? То е платено с кървави пари на Турския на времето. Кръвта е била на пра-дядовците ви.
Чакай че нещо не разбрах, годишно с дотациите , БДЖ въртят 200 млн. И някой вярва ли че ще се намери чужд превозвач, да ви осигури превоз с нови композиции на толкова малък пазар .Ако Варна -София е скоростна отсечка и влакът я минава за 3 часа , ще рече че с две композиции ще можеш да имаш влак на всеки 4-6 часа и да се надяваш да си избиеш разходите, но при сегашните условия..... Първо трябва да ремонтират из основа главните трасета, за да позволяват 120-160 км/ч пък после ще видим
До 20Сори, ама не е точно така. А и ако си на 19 години, с двам образовани и работещи родители, си много, ама мега ФИФА зверски прецакан, шот такив като тежи сиалт да набримчат цените до небесата и такива като чене, да могат да заживеят кро бело хора след 10 години мъки, ама ПАК да не им стигат паричките. Ypод!
Следващия след Борисов, колко неща го чакат, дано да е някой оправен, за 10 години нито една реформа.
До 25Е,еми то пак добре ,че от София до Бургас се пътува 6 часа,щото от София до Видин се пътува почти толкова!
След като разбрали, че влакът от София до Бургас пътува 6 часа, китайците останали впечатлени от размерите на България.
КОЙ ШЕ ДОЙДЕ У БЪЛГАРИЯ, ДА ВИ ПРОВЕЖДА ", социална дейност" с БДЖ, бе... ХАХАХААААА....ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕ......??!!!ТАКА ШЕ СИ КАРАТЕ, С КОНСКИТЕ ВАГОНИ!!!!.... ПА МОЖЕ И С КАРУЦИТЕ НА РОМИТЕ, ЗА"ПО-СОЦИАЛНО".... ХАХАХААААА....
Китайците нали искаха да направят завод за влакове в България? И какво стана после? ГЕРБавата мафия и нейния вожд ги изгониха.
Никой няма да дойде да става ЖП превозвач в тази държава. Ще дойде само някой мошеник за да нареже железата за скрап и толкоз.Кого да превозва?България е депопулирана, селата са с по 5 баби на кръст.
От тая т.н. "социална дейност" на БДЖ, сме в тая система за скрап и мръсотия в железниците!НАВСЯКЪДЕ В ЕС -ЖЕЛЕЗНИЦАТА Е СКЪП ПРЕВОЗ!НЯМА ЕВТИНО И ЗА "без пари"!ЩОМ ИСКАШ ДА СИ БОГАТ , ЩЕ РАБОТИШ И ЩЕ СЕ НАУЧИШ ДА ПЕЧЕЛИШ С УМ И РЪЦЕ!ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯ ПРЕВОЗ , НЕ Е ЗА ЛУЗЪРИ И ХОРА НА СОЦИАЛНИ ПОМОЩИ , БЕЗ РАБОТА И ОБРАЗОВАНИЕ!ОБРАЗОВАНИТЕ ---ДВИЖАТ СВЕТА!/..не при.ми.тиви.те и глупаците.../ ТОВА ВИ ГО КАЗА И КОМУНИСТА РАДЕВ!
БДЖ се преструктурира вече 30 години. И колкото повече се преструктурира, толкова повече се изхвърлят стари кадри и се земат роднини на ръководството. Сега вече там сите са шуранайки и баджанаци на шуранайките. Станаха едно голямо роднинско семейство. Няма дипломи, няма образование, важното е да си роднина.
Тиквата само машинист не е бил. Но руснаците каквото не могат да откраднат, то почва да се руши.Железницата пряко влияе на доходите на Лукойл. А само разписанието да се регулира и бензиностанциите ще изсъхнат като всичко стане удобно за хората. Мутрата от Банкя има интерес в контрабандата на горива. Железницата му е конкурент. От Ц. Гара до банкя с в влака е 20 минути за левче. С гр транспорт 2 часа и 5 лева в посока.
Вече не сме с Русия, червен *** такъв. Тихо там, живей с римляните в името на интернационализма и трай.
Белград Будапеща се строй скоростна линия,България нема линий за влакове ,РЕТРО стила си остава верни да каруците от 60/70 години.Бъдещете тое в метро или движението.Не замръсява,няма задръстване от автомобили,няма катастрофиПарите отидоха за самолети Ф16 американските кошници.Русия щеше с намаление да ни даде нещо.А и войска няма ,за бизнеса трябва да мислиш както с турския газ поток.
Железниците имат и социална функция. А иначе е много по-лесно влак по основна линия от София Пловдив да спира в селата по пътя отколкото да има автобуси
А така да стане частно. Сега БДЖ е гола вода, поне после да сложат нови влакове. Ееее цената ще е друга, *** по други влакове да има.
Няма смисъл да се чака, да идва външен превозвач.БДЖ както бившето Енерго сега НЕК бяха строени с парите на данъкоплатците по време "соца". След 1989г същите бяха приватизарани и обрани, след което НЕК премина във външни фирми, но със същите български работници. БДЖ трябваше също да премине във външни фирми.Другаря -министър Мутафчиев нищо не направи и дефакто фалира БДЖ.
БДЖ да се преструктурира до 2024 г. Иначе идва европейски превозвач