Всички които обясняват колко лоши са бг собствениците на камиони знаят ли че:- една бг транспортна фирма работи за заоадна спедиция на цена 0,85-0,90 евро/км а в същата спедиция на западна транспортна фирма плащат над 1евро на км.- при цена на превоза средно 0,88 евро/км на собственика му остават не повече от 1000евро на месец от камион. И то забележете- в ИДЕАЛНИЯ СЛУЧАЙ , който рядко се получава.Не сравнявайте западните транспортни фирми с българските- разликата в цената е различна!
Панелчаците ще продължават да се гърчат в камионите като червей и да карат без спирка. Ххахахах и даже празнуват...като бонуси фирмаджийте да им спрат заплатите за 2 месеца хахаха
"Скандален прокурорски натиск върху адвокати заради ВИП клиентите им. Адвокатът на банкера Цветан Василев и на оръжейния търговец Емилиян Гебрев Лазар Карадалиев, заедно с колегите си Стоян Стоянов, Александър Пелев и Ивайло Боев за превръщането си в мишени"https://youtube/watch?v=TRA5Sx2m_SU
Спокойно ! Пак ще ви го натътрузят отзад . Демократите ,са царе по демагогия и лицемерие . Ненадминати ! *** са бледо петно пред тях ,сянка жалка .
До Помнещ Друго си е сега ,а ? Просяци,мизерия и ровещи по кофите в ,,демократичното ,,общество .Жълтата гостенка се завърна ,и чумата и тя е тук . Кеф ? Благодат
Герберите трябва да си ходят,те са намалили пенсиите на хората,на инвалидите с новия си закон и ето какво казва Татяна Дончева - https://youtube/watch?v=5txX8J9IDsc
До Анонимен 50 Хе ,хе ! Когато са изнасяли за СССР ,или си бърсал с-ополите си под масата или баща ти още е лъскал ч..кии
До АнонименАко го нямаше ЕС, щяха да прекарват дънки, дъвки и шоколади "Тоблерон"..Забравиха гладните и мизерни години на "развитото" социалистическо общество...
Нашите превозвачи на папките. И тия българските евродепутати и Ангел Джамбазки. Трябва да се обърнат към ООН. Да кажат да карат на размени начала. Западняка да се интегрира към действителност в Бълтария. Както наште шофьори се интегрираха на Запад. А не да ги дискриминира т.
До Анонимен 51А пък хубавото е, че нашите водачи не си дават пътищата на източните водачи, И другото хубаво е, че не искат и да си разменят курсовете. Колкото карат наште там на Изток, толкова и източните да карат по наште пътища.
Лошото е , че западните водачи не си дават пътищата на наште водачи. И другото лошо , че неискат и да си разменят курсовете . Колкото карат наште там на Запад. Толкова и западните да карат по наште пътища.
До 38Ако го нямаше ЕС, къде и КАКВО щяха да прекарват тези шофьори!Щяха да карат за Русия всичко, което произвеждаме и да им го харизваме БЕЗ ПАРИ!Така беше преди 30 г.Чушките и доматите ни ги плащаха по 5-6 копейки за килограм, а цигарите БТ - 3 ст. за кутия!А шофьорите спяха пак в кабните и получаваха по300-400 лв.Защо не ги питате сега колко получават?
Робите на болшевизма мразат Запада. По една единствена причина, че Запада направи пътища, Запада пройзвеждаше, Запада направи нищожен дефицит. Робите на Болшивизма правеха Политика, пишеха лозунги и си останаха роби с голям дефицит. Сега робите на болшивизма завиждат.
Никой не може да ни накара да излезем и да не спим в кабината!!И никой не може да ни задължи да получаваме по-високи, европейски заплати!Дори Макрон...Ще стачкуваме, докато наш'те работодатели кажат!
От падането на България под Руско робство преди 200 години израза "добра новина" за пъв път я чувам!
Добра новина: Пакетът "Макрон" не влиза в пленарна зала на ЕП