Контрола трябва да е всекидневен. Освен скорост защо не проверяват фаровете? Вечер вече е кошмар да се кара. Десния ум фар ми свеити в очите, левия под бронята. Доста са и ксеноните поставени във фарове без лупа. Ксенона в обикновен фар има голямо разсейване на светлината. Диодните крушки в обикновен фар нямат такъв проблем, плюс това светят доста по-добре на мокър път и намалена видимост. А регулирането на фаровете би трябвало да се прави при годишния технически преглед и да се пломбират.
Стъкмистиката се наглася. Въз основа на нея нови ограничения, по-високи глоби, повече щат за полицаи, по-високи заплати, по-висока ГО, повече бюджет за радари, камери и тн и най вече по-високи рушвети за зелените т.ъпаци.
Лелеее, положението е сериозно щом има 95% констатирани нарушения. Някой само да се замисли какво означава това... Държава цирк.
Скоро карах Волга, която шефа ми си купи от Шумен до София. Еми взех го за четири часа и половина със спиране за кафе. Комфортно и без никакви зор а тва е машина от миналия век. Не знам за кви коли са направени ограниченията чесно.
Добре,че още можем да се разберем за 20-50лв, че с тези ограничения 40-60 на прав участък няма стигане и няма нерви....
Неее, резултата е тотално административно задръстване във връчването на Ел фишовете и няколко стотин хиляди лева впо джобовете на зелените униформи...те просто фабрично са направени да засмукват банкноти по 20-50-100лв - е това е събираемост, социална политика за контролните органи и най-вече ПРЕВЕНЦИЯ!
До До 15КАТ и институциите не убиват! Да, дразнят с листата им или бездействие в преобладаващите случаиДа има много фактори, но убива липсата на реална преценка, разсеяността, надценяването, липсата на адекватна поддръжка и тн. На 90% всичко зависи от водача! Даваш пример с Германия.Там се оставя 30-50м дистанция по магистралите, на двулентов път почти няма изпреварвания. Дисциплината е желязна. Чести смени на ленти няма, липса на мигач е рядкост. Автомобилите са достатъчно по нови и сигурни
До Анонимен 17Малоумни сте вие, които ги правите тези нарушения. Големите тарикати. Заради вас загиват хора.
Може би не си ме разбрал правилно. Казвам, че КАТ, правителство, система на управление, ние самите, че си избираме такива управляващи, всички сме виновни. Вината не е еднолична. Има много фактори, които оказват влияние. Защо такива трагедии са рядкост в нормалните държави. И там има катастрофи, но броя на загиналите е по-малък. Спомням си, че гледах по телевизията преди време верижна катастрофа в Германия на магистрала. Имаше меле от десетки автомобили, а жертвите бяха няколко човека.
До Анти ГЕРБСамо ние не сме виновни, че се кара с морги, без гуми, като за последно, с телефони и купени книжки...*** е велик!
КАТ бди! Е, колко бди статистиката го показва. За последните 3 дни загиналите са 21. А днешния 3-ти ден още не е свършил. Но за броя загинали не са виновни само от КАТ. Виновни са управляващите и цялата система на управление. Виновни са фирмите, извършващи ремонти по пътищата. Виновни сме всички ние, че търпим това да се случва.
Аз пък познавам един катаджия,който дава пари на жена си,да прави секс с него,но на сутринта я спира, глобява я и си ги взи.а парите.Мама,да не е един и същ катаджия.
КАТ бди: 13 хил. МПС-та проверени, с нарушения – 11 000