Тoя е македонец от Егейска Македония има нещо много византийско в него а както е добре известно Василий 2 *** е сразил македонскя цар Самуил. Само не е ясно защо патриотите от ВМРО ни крадат историята заедно със другите сърбомани.
Не си прав приятел. Тези дни един работодател с камиони си купи Бугати за 5 млн. лв, а пък тези в кабините - " кучета ги яли", но лошият Макрон е виновен за всичко.
предложението на макрон нямаше да е лицемерно, ако беше задължил френските фирми в България да плащат същите заплати както на техните си работници, както и същите осигуровки.
Лицемерн нелицемерни все са няккаки По-хубаво лицемеРни отколкото никакви. Какви са предложенита на г-н Жъмбазки ? O, той просто няма други предложения освен да убием кякой заради сексуалната му ориентация.
не знам дали осъзнавате нещо - ние не сме в шенген! ако един френски шофьор просто кара до холандия или полша, за него няма граници и проверки. 700 км са му 7 часа, особено по техните магистрали. не става дума за легла по камионите, а за реално изгубено време по сръбски, румънски, че и всякакви други митници. някои тираджии чакат с дни само, за да минат в друга държава и е нормално да не им се прибира по средата на курса. в предложенията има логика само за държавите от централна и западна европа
До Анонимен 10% от хомо сапиенс са с различни сексууални наклонности.Т.Е всеки 1 от твоите 10 познати
Един мотел е 15-20 евро на 3 седмици два пъти да идеш в мотел все е нещо, а не да се къпеш с една кофа на пътя. Значи тоя ми казва, че за 3 седмици няма срещна един крайпътен мотел в ЕС.
Проблема не е в заплатите! Те са почти еднакви с чуждите фирми. СОЦИАЛНИТЕ И ТРУДОВИТЕ УСЛОВИЯ са проблем. Не може да си на минимална заплата официално. Български шофьори се перат в кофи като в 15 век. Поне 45 часа да са ако не в хотел на плаъен аутохоф=топла храна баня и пералня магазин.. ДРУГО *** чорбаджи иска и да си механик.Немския ми работодал не доумява тези неща.Каза ми:От къде да знам че си сменил гумата правилно?? Тя гръмва става мармалад и аз отивам в затвора!
До СтанишкоСугрурно има и такива, но това не значи че щом някой спи на полето всички трябва да спят на полето Днес ще оправт тираджиите утре и тия дето спят на полето все отнкъде трябва да се тръгне Франсетата имат икономика ние имаме само едни депутати с голяма уста и нищо насреща. Хубаво е да си все срещу нкяой лошо е когато сам почнеш да вярваш в глупостите си. Джамбазки знае ли колко гeйове са инженери или бизнесмени и отделят от залъка си за да му плащат заплата.
Жъмбаза да го качат в кабината за една седмица, да спи на койката, да клечи да *** по храстите, да яде от консервна кутия до задната гума и да се къпе с влажни кърпички и съвсем друга песен ще чурулика.
А къде спят нашите берачи на плодове и зеленчуци в Англия,Франция,Гърция ,Испания ,Италия.Спят на полето без ток на нарове.Тираджийте спят в кабините на камионите , които са много по конфортниот много хотели.
Как все БГ работодателя е пред фалит и няма пари ми намалете им дънъците, нека имат пари за работника, НЕ Макрон е лицемер а вие сте лицемерите.
Няма нищо лошо да има легло в кабината, но не да спират и да спят където им падне (в случая говоря за Англия). Срам ме е като видя къде спират Българските камиони за спане, дори и местните *** не го правят. Такъв стандард ли искате от Българските закони?
До Анонимен 10 Шофьорите да кажат искат ли да спят в кабините или не.Никой друг не може да налага къде да спят.Тези легла в кабините за какво са?Ай сиктир!
До Джамбазки 5 Джамбазки казва всичко това и в европарламента , но една птичка пролет не прави.
Джамбазки: Предложенията за пакета "Мобилност" са лицемерни