До Анонимен В София билета важи, докато излезеш от метрото навън(може и цяло денонощие)!Или не си пътувал с метро в София или не ти разбрах въпроса
Никъде по света няма такава система, като в България. Билетът важи за определено време, достатъчно да стигнеш до желаното място. В България системата е соц. още 1.60 за всяко превозно средство. Безумие.
Не е нормално цената на билета да е 1,60 и да принуждава хората, които рядко ползват градския транспорт да изпозлват колите си или такси.
Нормално е билетите да са сравнително скъпи за сметка на редовни карти - така редовните потребители имат стимул да предплатят. 1.60лв е нормална цена за билет валиден 90 минути с неограничени прекачвания, трябва да се въведе адекватно таксуване. При 1лв билет и 50лв месечна карта никой няма да купува карти и ще се влоши финансовото положение на ЦГМ.
Аз пък имам фобия да пътувам под земята.Предпочитам слънчевата светлина,зеленината,не съм къртица.
Братоев, а кое наложи да се направи билетчето 1.60. Ако беше левче, колите по улиците щяха да намалеят двойно. Но нали трябва да се възстановят откраднатите пари за автобусните спирки, затова скубете яко.
Особено много намалява трафикът, когато поради някаква причина, например авария, метрото спре. Тогава всички се юрват да ползват закритите от Фандъкова линии на надземен градски транспорт и никой не се кача на топлият и удобен личен автомобил.Нали така Братоев ...
С пускането на метрото и с всяка негова нова отсечка, трафикът по улиците се увеличава, а не намалява. Трафикът се увеличава, например заради премахването преместване или разреждането на маршрутите на надземни линии на градския транспорт заради метрото или заради запушване на трафика, където линиите на метрото са над земята. Не знам, кой ще се качи на метрото, ако работата му налага придвижването да става с автомобил, а не с метро. На метро се качват част от хората използвали преди това надземен
Абе нищо не е намалило метрото, при положение, че преди 10 години колите бяха може би 50 % от тези, които се движат в момента в града.Незнам какво са намалили, ама всеки 2ри "гражданин" е сам в колата, а метрото е така "изчислено", че е такава тъпканица, че никой не иска да пътува с него в пиковите часове.
Тук пак ни манипулират на базата на някои основни правила за манипулация. Пускат добра и вярна новина (20 години метро), която я съчетават с друга добра, но невярна новина (намаляло било замърсяването от колите, както и броя на колите). Човек като вижда, че едното е вярно, някак на доверие приема и лъжата за вярна и това работи с над 80% от хората.
55000 автомобила по-малко, което довело до над 79000 тона вредни вещества по-малко. Това прави по 4 килограма вредни вещества на автомобил за един ден. При средно време в движение около 1 час на ден, това прави 4 килограма вредни вещества на час. А аз си мислех, че на час автомобила отделя 100 тона вредни вещества - как съм се заблудил ....
И как 55000 коли по-малко по улиците, след като уличната мрежа в София е 3400 км и това означава, че на всички улици в София, на всеки 10 метра има по една кола. 55000 било 25% намалените на трафика ....==Истината е, че в София обикновено в даден момент се движат около 30-40 хиляди коли, а през нощта много по-малко. В пиковите часове с най-голямо движение може да достигнат и 50 хиляди. Останалите коли си стоят паркирани някъде.
Единственото хубаво нещо в София са парковете,паркчетата,НДК и църквите,всичко останало е 95% неуредено - олющено,мръсно,с дупки,напукано,изпочупени тротоари,кал,липса на достатъчно паркоместа,дори метрото е тясно и не е както останалите стандартни метра.Иначе има потенциал да се разкраси и направи,например тези археологични разкопки до ЦУМ ги направиха доста сполучливо.В окръжните градове е по-красиво и чисто от София.
Тези числа са изсмукани от пръстите. Малко прости сметки с тези числа, показват пълната им несъстоятелност, да не говорим, че в основата си това са предположения, а не реални факти. Разбира се метрото е хубаво нещо и трябваше отдавна да се много по-развито, но тези сметки за по-малко коли и тоновете по-малко вредни вещества са напълно неверни.
метро с влакчета от преди 30 години не е ново метро! метро, на което станциите прокапват при първия дъжд не е качествено метро! какво точно сте построили?!? построили сте нещо да си го ремонтирате доживот и да присвоявате още и още и още.
Благодарение на Метрото всички селяни от крайните квартали, могат да ни се изсипят за половин час в Центъра и да ни вгорчат живота.
Значи метрото навършва ли 20 години.Ми той Дикаджията преди 20 години още въртележка бухалката.Интересно как е строили и метро в сто време.
Това в София е пародия на Метро.Отидете във Виена, Берлин или Москва да разберете какво е метро.
Заради метрото - 55 000 коли по-малко по улиците на София