Само не знам как ще хванат джамбазите които вкарват колите от западна Европа? Вкарвам я на 400 хиляди км, връщам я на 160 хиляди и минавам първи преглед в България на който ще се впише 160 хиляди. Следователно оставам чист нали? Трябва да се направи единна европейска система в която по номера на шаси и/или двигател да се въвеждат километрите при преглед! А това за основния ремонт, че става на 0км съм съгласен. В такива ситуации за да се докаже се показват фактирите за ремонта на купувача.
А стандарта, заплатите, качеството на инфраструктурата същите ли са. Данъците за колите също се формират по малоум'ен начин.
До 58 ей най после един нормален човек в тоя сайт. Естествено че в България пътищата са по евтини в пъти от тези в Гърция Италия че и Сърбия. Солун -Атина е 500 км. 40 ЕВРО в едната посока. Тука толко ти е винетката и пак реват.
До ГанчоХората в Европа изминават от 50 000 до 100 000 км на година.-----------------Средния пробег на един личен автомобил е 15-20 000 км на година.
Русофилските келемета явно обичат да манипулират километражи.С какъв кеф бих строшил главата на някой такъв манипулатор (на километражи)...
Ако си направя основен ремонт на мотора на моята жигула която е на 260 хиляди километра,както и на ходовата част, става на нула километри, т.е. нова кола няма да мога да зануля килиметража ако не съм направил ремонта в някой мастит сервиз на цена колкото една кола на старо....километража никак не е важен когато мотора и ходовата част са добри...Но това е поредния рекет срещу българина от безумните ни управници!!!!
Тия в охранените в парламента нека направят заплатите на българите европейски и тогава съм убеден че 90% от българите ще си купуват НОВИ коли и няма да има нужда от такива *** закони. Българина не е глупав и много добре знае, колко са реалните километри на 10-годишните коли, но африканските доходи на които е подложен го принуждават да купува това което му е по джоба
Не е ввъпроса в километража,а по долното написано за неизправностите и как войната срещу народа върви с пълна сила...но явно заспалия булгаропитек спинка и блее
Фашизма и диктатурата настъпват. Големите търговци никой няма да ги глобява, но незначителните собственици на незначителни стари коли отново ще пълнят хазната на ненаситните корумпирани управници.
Не е ли по добре първо да глобите всички менте производители на масла ,сирена ,кашкавал ,месни продукти,не ви е срам изедници.
На моя кош вчера му смених уредите поради повреда, и сега от 400 000 стана на 160 000 без да търся хакери :)
Туй у Булгарето ако е живот здраве му кажи.Пътища като след война,леки кола пета употреба,управници хич ги няма,полицай кадърен трудно ще срещнеш,мутри и селяни в изобилие,чалгари и чалгарки на всеки метър,пияни и надрусани младежи колкото душа сака,съдебна с-*** нула,икономика,земеделие мортос,здравеопазване...мани,мани и бялата мафия хич не прощава.Така че яЖти,пиЙти и сИрете,така и така бедни ке умрете.Наздраве
99.99.99% от търкалящите се по пътищата ни и продаващите се в Горубляне и Дупница бидони са с претъркан от превъртане километраж! Факт. "Гаражна", "умрел Дедо", "бастуна още и е у багажника" и др. жмелове сичко е с бастосан километраж! Ако се прилага закона, требе да не остане не глобен шАфьор!
Епопеята започва със скъпия петрол!Франсетата внедриха ХДИ 3-4 литра,макароните Комънрейла и те толкова.Японците ги застреляха с Приус и хибридната технология ,а Електрическата Тесла и Водородната клетка ги закопаха.И когато чудовището на петролните шейхове взе да диша на умирачка ,щедрите еколози решиха да надуят цените на горивата с Дизел Бан.Кое те трови повече 3 литра катализиран дизел или 8 литра бензин на 100 ?
Българите имат МНОГО но СТАРИ коли защото тук няма прегледи. В България няма нещо което да не може да издържи годишен технически преглед. Казвам нещо защото съм сигурен че и без кола можете да минете преглед. Резултата - бавно задушаване в дима на древни автомобили без катализатори. От мен да запомните Бедните почти винаги са Прости. Бедни са щото са прости и обратно.
До 7000 лв. глоба за манипулиране на километража!?