варна-кардам повечето е на бет.*** едните с мет.подложка с ъгъл 1:2о под релсата ,а другия модел със същия ъгъл придаден още при изливане на траверсата пак преди ~половин век; от сев.добричка гара до рум.граница от години кара с 4о(з пъти под проектна скорост) щот на места елемента свързващ въпр.подложка с траверсата бе изтънял, та се наложи да се вади ръчно &в отвора да се налива епокс.смола&пак да се слага той там,като се мери междурелсие дали отговаря на нормата,живи&здрави
"Щом толкова други влакове са минавали безопасно по тази линия, можело е и този влак да мине"Гениий !! То по тази логика - никога няма да стават инциденти. То като е работело, пак ще работи.Дървен Философ!
Мисля, че не жп линията е виновна, а немарливостта човешка. Щом толкова други влакове са минавали безопасно по тази линия, можело е и този влак да мине, но е нужен акъл. Ако вагоните са се откачили, би трябвало да си продължат пътя по линията, а това не е станало. Значи влака се къса, след като влака дерайлира, а това е станало от по висока скорост и преминаване в друг коловоз(трябвало е да даде път на друг влак,така го обясняват), нещо тук шикалкавят. Допускам, че това не е било в синхрон.
Иво Петров ще се отърве със сигурност,както и генералния директор.За съжаление загиналите хора не могат да се върнат,заради такива като тези двамата.Ако прокуратурата им провери благосъстоянието ще им завидят доста министри от ГЕРБ.
Та става въпрос за механизация която трябва да поддържа железния път,същия който е в Хитрино.При извършване на ремонтите на машините се извършват големи кражби и злоупотреби.Частите за тези машини са изключително скъпи.Там ако се разрови прокуратурата ще открие част от проблема.Иво Петров отдавна плаче за затвора,само че няма кой да му потърси отговорност.Всички са в кюпа.А бисер Минчев е един некадърник който защитава интересите на тези които му дават заплата-НКЖИ.
Тази секция никога не се е занимавала с толкова много жп механизация, и са изключително некадърни, но Иво Петров директорчето го държи ГЕРБ.Същия образ разби две механизирани звена прехвърлени от закритата плевенска секция.Назначи свои хора,верни крадци и започна да чисти неудобните.Същия има фирма която работеше на Дунав мост при Видин.Освен това караше работниците от жп секцията да работят безплатно във фирмата си,лъжейки ги че това е за НКЖИ.Е как це откажеш да изпълняваш...
Технологията на работа е че всяка година се прави най-вече текущо поддържане на жп линиите с жп механизация.Задачите на това поддържане да възстанови жп по ос и ниво.Основни ремонти се правят със цел да се краде от приближени фирми на Милчо Ламбрев.Всички знаят коя е тази фирма-Рубикон.Преди машините за ремонт бяха разпръснати и цяла България по жп секции и работеха равномерно.Последните 4 години разбиха тази организация и прехвърлиха техниката в една незначителна жп секция-Враца,заради И.Петров
До ЖП инж.И какво като е правено нещо?Подбивано е от ТПМ 07-325 КОЯТО Е ЗА МУЗЕЯ и на която UVA И RVA не работят.Предполагам жп инженера знае за какво става дума.В този участък през последните години е подбиван жп от тази машина.Ако си жп инженер сигурно знаеш как работи тя.
това не e само тrагедия, а безотговорност на държавата по отношение наж.п транспорта, бдж е оставена на произвола на съдбата за сметка на други харчове, някой от държавата или от президенство до мин.съвет трябва да поеме отговорност за трагедията и опасните товари, движещи се по страната, без контрол, наблюдение, обучение на машинисти, липса на предупреждение на гражданите, по същество не е инцидент, а престъпление
В АНГЛИЯ МНОГО ЖП ЛИНИИ СА ПОСТРОЕНЕ ПРЕДИ ПОВЕЧЕ ОТ 200 години. Е , КАКВО ЛОШО ИМА,ЧЕ Е ТРАСЕ ОТ БАРОН ХИРШ. ТОВА НЕ ОЗНАЧАВА,ЧЕ НИЩО НЕ Е ПРАВЕНО ОТ ТОГАВА . САМО ЛАИЦИ МОГАТ ДА СЕ ИЗКАЗВАТ НЕПОДГОТВЕНИ.
През 1958-60 г. релсите по линията били подменени и положени на струнобетонни ***, през 1960-64 г. участъкът Синдел - Варна бил удвоен, а по-късно, във връзка със строежа на пристанище Варна - запад трасето между спирките Тръстиково и Страшимирово било изменено и удължено с 2км. През 1988 г. линията Русе - Варна била електрифицирана.
ПО-ТОЧНО ЛИНИЯТА Е СТРОЕНА В 1866 Г., НО САМО ПРИМИТИВ БИ ЧОГЪЛ ДА СИ ПРЕДСТАВИ, ЧЕ ОТ ТОГАВА ДОСЕГА НЕ Е РЕКОНСТРУИРАНА,всъщност много пъти жележзият път е подновяван, на практика е изграждан отново., както и всички останали железопътни линии.
Още вчера писах, че това 100% се е случило поради пълно незачитане на инструкциите за сигурност и безопасност. Релса от Руско-турската война, която не е ремонтирана никога, брутално превишена скорост, скъсана връзка между вагоните... и както винаги в БГ, никой не е виновен.
Влака "лети" . С не повече от 80км/ч.Защо да намалява скорост, като не е гара?! Връзката е разрушена пети и шести. Не са стегнати кайките явно. При студ тра'версите се стесняват, при топлина се разширяват.
Специалистите и техническите кадри от НКЖИ, бяха или съкратени или смачкани ОТ ИЗДИГНАТИ НЕКАДЪРНИЦИ НА МЛАДЕЖКОТО ГЕРБ-ЖЕЛЕЗНИЧАРИ.ДА, има такава организация в НКЖИ.В момента в НКЖИ безчинства бандата на генералния директор Милчо Ламбрев с помощник Иво Петров-директор на ЖП секция Враца, и тяхната любима фирма на инж.Севдалин Вълнаров-"Рубикон".Всички поръчки се печелят от РУБИКОН
Няма машинист който да влиза в стрелка със 70-110 км.в час. Това не е шосе, при релсовия път всичко това е фатално.Нещата са по дълбоки и странични за нещастието-преди 5 г.беше закрита ЖП СЕКЦИЯ-ШУМЕН която отговаряше за този участък.Беше закрита и жп секция Варна.Съответно бяха закрити участъците със работниците по подръжка на пътя.А ГЛ.РЕВИЗОР НА НКЖИ Е КАЛИНКАКато продължение на горното, още по-трагично е състоянието на Варна-Кардам.
Жп линиите край Хитрино са от Руско-турската война