тея са уникално прости.... какво мислите бе, че на хората не им се карат нови коли и затова търкалят някакви 20г дараци.... карат им се, ама с минимална заплата от 450лв няма как да стане....
Ако масово колите бяха нови фирмите нямаше да предлагат сервизна поддръжка.Български път е еквивалента на стрес трасето което колата минава преди да влезе в серийно производство.
Абе, заебете тая работа.Каквато и да е, 19-20 годишна кола, не може да се сравнява с нова.Нито по динамика, нито по екологичност. И не ми сравнявайте различни класове автомобили.Просто, *** *** си мисли, че като набичи една газова уредба на 20 годишно БМВ тройка и го превръща в руски танк.
Моя дарак е 19 годишен с хубав газов инжекцион,като карам зад някое по-ново БМВ,Ауди или Мерцедес дизеларка,неможеш да видиш ден ли е нощ ли е като настъпи по-рязко газта,аз ли да плащам по-висок данък,а?.За какви Евро норми ми говорите като тия нови дараци на по 200 000км отдавна са свършили курса.Влизане в сервиз да ти сменят маслото 800-900лв и въобще не говорим за най-луксозните модели от тези марки.Много неща са сбъркани в БГ и ако ГТП-тата се правеха както трябва друго щеше да е.
Големи умници сте ми някои от коментиращите тук...в 2016 г искате това да имаш кола да е някакъв супер лукс,достъпен само за собствениците на големи фирми примерно.Е това ще стане ако данъка за стари коли стане убийствен.Когато на обикновения българин заплатата му стане като на обикновения германец,холандец или французин е тогава ще се карат масово нови коли.Да ти кажат добър ден в сервиза за каквато и да е нова кола,направо почваш от 300+лв.
Да имаш кола в София, Пловдив и Варна и Бургас трябва да стане скъпо. Трябва да се насърчават малките, екологични колички и да е скъпо да имаш Х5. Иска *** да се вози на вехто Кю7 -два тона камион да си вози дирника.
Скоро ще има стандартгермански камили и нови бежанциучете арабскии прочетете КоранапоздравиМеркел
Данъците трябва да се направят така че за старите, големи и тежки коли да са много високи. За другите просто трябва да са високи. Паркирането в големите градове да е повсеместно платено. Техническите прегледи да са като немските. Колите трябва да намалеят двойно.
Всичко е точно 1. панелката, 2. старо БМВ/мерц/ауди 3.рокля от Дубай за 15 хил.4 тел. е айфон. Вече го виждам средния българин/българка.
Докато съществува идиотщината по-стара кола по-нисък данък така ще е. Нека да направят данъка за коли до 3 години супер нисък, над 5 да започне да се покачва, а за тези с над 10 години да скача двойно всяка година + добавка ако не е с евро 6. Ще е от ползва за всички, бракмите по улиците ще намалеят рязко, въздуха ще се подобри.
"бензинови автомобили с газова уредба - 63 617" Това нещо не ми се вижда реално. От 10 човека поне 6-7 са с газово. Май нещо данните на КАТ не са като хората.
По добре стара луксозна кола , отколкото нова еднодневка. Две коли съм взел чисто нови и това ще ви кажа. По - добре стара , но истинска кола , отколкото нова , но пълен *** като размер , двигател , и качество на интериора.
Скоро който няма евро 4 .Ще духа супата, така ще стане в цяла европа а и след 2025г спират пройзводството на автомобили с ДВГ.
До Не мога да преценяСеата е по- добре, но след 4-5 години когато поискаш да я смениш ще е на ценовото дъно, а бавареца ще се е обезценил несъществено...
Ето как едни същи статистически данни се интепретират от различните медии в зависимост от желанието как да се облъчва плебса.Заглавие в друга медия:"Ужас! Едва 12,3 % от колите у нас са до 11 години"Естествено че ВЯРНОТО отразяване е в "другата" медия.естествено че е крайно време да се забрани вноса на коли по стари от 5 години а за старите коли (над 10-12 години) данък МПС да стане "убийствен".Ама...........едва ли при тези прости Оправници.
Колите ни стари, много стари... Но луксозни