V mnogo ot komentarite po-nadoly pishe 300 dyshi na borda. Ne ,ne sa 300,a 150. Obshtiat broi na vsichki e 150-tochno tolkova sa i zaginalite.
Хора, защо си мислите, че при умишлени действия на пилота, авиопревозвачът няма да плати обезщетения? Превозвачът е отговорен за действията и бездействията на екипажа, които причиняват вреда по време на превоз
Жалкото е, че никога няма да разберем цялата истина! Той няма да се върне да каже дали наистина е бил луд, твърде вероятно е да е нечия изкупителна жертва..
Не разбирам кое е толкова невероятното пилота да е бил луд? Ами пълно е с луди навсякъде и пилотите не са изключения!
До TacticianВсичко хубаво, ама моля те обясни ми, защо толкова много си взел присърце тая история???? ОК, жалко за хората, мир на праха им. Обаче стига вече - пиши един коментар и толкова.
От "Луфтханза" имат да дават обяснения за много неща. Най-малкото на близките на загиналите от десетки държави. Надявам се, че французите /поне те ми се струват що-годе нормални засега/ няма да се задоволят с *** отговори.
Абе момчета, вие не разбирате ли колосалните загуби, които ще понесе компанията, АКО се окаже друг вариант? Били са 300 души на борда, от тях 250 да съдят компанията (семействата им/близките) средно по 2-3 милиона (ще им хора, които ще искат МНОГО повече), знаете ли какви загуби ще понесе компанията само от това? Над половин милиард!Хайде мислете трезво, моля ви се. Пилотът бил виновен - хех, смехори до шия.
Каквато и да е причината, лошо! Или самолетът не е бил в добро състояние, или ко-пилотът е упражнявал професията с психичните си отклонения, документирани и лекувани продължително. Вина имат и близките, и приятелите му, които са знаели за състоянията, в които периодично изпада. Как така от авиокомпанията нямали право да изискват здравните досиета на пилотите? Може да има и други "дълбоко депресирани", готови да излетят всеки момент? С нас на борда?
До КрумВсъщност пилотите на пътнически самолети дори понякога са ПО-ЗЛЕ от шофьори на автобуси. Говоря за здравословно състояние, реакции, воля, бързина на мисълта... и го казвам от ОПИТ.
До мдаПич, ти какво искаш да кажеш, че този пилот наистина е психо? Като са толкова чисти пред съвестта си, защо не изкарат записите на черните кутии на бял свят, а? Загинаха 300 души, нали се сещаш? Освен плоски твърдения с нелепото "бил психо", е абсолютна тъпотия.
tactician,намери си самолет,каран от пилоти, които не са хора и се качи и се вози там.Колкото и голям професионалист и перфекционист да е един пилот, а те повечето са, пилотите са хора преди всичко, хора с незаменими от машини качества за бърза преценка и взимане на решение, но и хора, които имат нужда от почивка и от добри условия на живот, а всичко това става само с пари. Така че авиокомпаниите да се замислят за заплатите на пилотите и за отношението към пилотите!!!!
А, и само за протокола. Когато една компания прави "големи" превози, сиреч над 200 човека, там се слагат "опитни пилоти с над 10-15 год стаж", тоест не може да сложиш човек на борда с "леко психични отклонения" с 300 души на самолета.Пак казвам, тая работа смърди невероятно много...
Естествено, че пилотът няма никаква вина! И пилотите били хора казвате? Да, така е, НО когато превозваш 300 души на самолета си, нямаш право да си човек. Там трябва да си перфекционист. Става въпрос за животи, нал'тъй?Луфтханза леко инсценираха тоя момент. Само и само да НЕ им паднат акциите и доверието на хората. Айде няма нужда да констатират, че бил "леко психясал". Невероятно ламерско оправдание от техна страна. Жалко за хората, тежко им на тия лапачи от компанията.
Хич не се учудвам,че е бил в депресия. Пилотите не получават заплащането, което реално заслужават.Не получават и отношението, което се дължи на пилот.Е, пожелавам на всички, които не дават нужното заплащане на пилот и отношението , което се дължи на пилот да треперкат като трепетлики от страх всеки път като се качат на самолет.Истината е че авиокомапаниите и туристическите агенции са безскрупулни търгаши и експлоататори.
Нали се сещате че доста бързо излезе тая история с пилота. Гледайте дори по Дискавъри показват как са разследвали през годините самолетните катастрофи- с месеци наред се събират частите на самолета, преслушват се черните кутии от няколко експерта, подробен оглед на местото на падане и т.н. Всичко това изисква месеци, а нашите излезнаха със заключението на 3-ия ден. Всичко смърди яко, отделно Стар..не знам си какво е американска и най-вероятно чиф...ска компания на някой от Уол Стриит.
Аде аде мола ви са не се връзвайте на скалъпени истории. Луфтханза е компания, която има финансовата възможност, а в случая и належаща необходимост да плати за една такава история иначе ще понесе огромни загуби, а може и да фалира. Най-лесно е да обвини вече починалия пилот, и то този останал в кабината, че е причината за катастрофата. После се пуска другата дезинформация, че едва ли не бил болен за да не опетнят тотално едно невинно семейство оправдавайки всичко с болест. Тва е братко печалбата
Пилотът Лубиц "прегрял", 6 месеца бил на психиатър