Ами данъка на баща ми на кадетчето от 83 със 250 г ЦО2/км е 8,70лв,Данъка на 2006 БМВ 325и със 200 г ЦО2.км е 457лв.Ако беше обратно тия 2,5 млн автомобили или нямаше да се движат или щяха да са нови :)Идиотска държава
До GD Държавата осигурява жизнения стандарт на държавните служители и на хората на държавна издръжка. Останалите си го осигуряват сами!
НЯма "нови", няма "стари" - има изправни и неизправни, или по точно - годни за движение според закона, и негодни за движение... И точно това е проблема - че на пунктовете за ГТП се пускат като "годни" коли които осен за скрап - за друго не стават.
Ми като няма пари ще си караме 20 годишните трошки. Че кой не иска нова кола? Ама колко хора могат да си позволят да си сменят колата на всеки 5 години? Аз поне не мога и за това ще си карам 12 годишното рено.
Супер тема за комплексираните селски ***, основният контингент тук, да ни обяснят как москвичите от едно време са най-хубавите коли.
Колите след 2000 година са пластмасови с излишно усложнени сензори, компютри и т.н. При повреда се превръщат в голям камък, който не можеш и сантиметър да избуташ, особено при дизела за запалване. Хората го знаят това и поддържат старите доказани коне.
Ако са с много нови коли, "Тоя яко е крал", ако си с много стара кола, не си сигурен дали ще стигнеш от точка А до точка Б, но за сметка на това данъкът ти е 10 лв. на година. Как българите да си позволим да си купим нови коли?! Да не говорим колко с платени книжки наизлезнаха, то не си заслужава нова кола, не се знае кой ще ме удари, защото не се е научил кое е газ, спирачка или как се паркира..
Че кво лошо?Има страхотни модели произведени през 2000 година.Боли ме фара турските бачкатори на социална помощ в Германия кво карат.Най-вероятно автомобили втора или трета употреба купени с неква далавера отнякъде тънката лайсна.В САЩ всяка *** на социална помощ може да си земе форд мустанг камаро или неква друга резачка second hand само от кинтите дет му ги дава правителството.В момента в БГ хубав автомобил с доста екстри втора ръка е към 5-6к. Кеф :)Ако имате късмет дори ще е автоматик.
С тези заплати се очудвам, че не са 80% над 20 години. Да не мислите, че на хората им се карат стари автомобили??
Ооо щото старите дръгливи дизели въобще не замърсяват. Затова в града на прецаканите връзкари има толкова алергии и астма при децата, сигурно всяка втора панелка е малък тец, така ли?
Виждате ли турските гастарбайтери с какви коли прекосяват развъдника на ***? А тука *** *** плаща кражбите на ДПееевСки и се радва на 300 евро заплата. Честит ви нов заем от няколко милиарда и нови таксички в цената на тока. Спестяванията ви ги нарекоха харизан кон, нали *** ***?
До 14Отиди в малко градче или село зимата като падне смог да видиш как не се диша от твърди частици във въздуха от горене на дърва и въглища
А бе защо никой не пише, че превозвачите ще затварят изходите на София в петък, само в стандарт има една статиика.
Ами така е , защото хиляди халгъзници си правят далаверата с коли втора употреба. Купуват от Запад най-грохналите барутници, на границата им изпускат фреона от климатиците(според лобистки закон уж да не влизат вредни газове в БГ-то). После задължително им режат катализаторите(струват от 200 до 500лв. - пак в джобчето на джамбазина), обират им по скъпите електронни джаджи и после - в автосалона. *** си купува "нова" кола, на цена 3-4 пъти над реалната и после се хваща за главата! Това е...
Българинът гори годишно средно 250 литра нафта,а за отопление изгаря 3-4 тона дърва и въглища.Замърсяването идва от печките и котлите за твърдо гориво на парното,а не от колите.Защото средностатистическият българин изгаря 15 пъти повече дърва и въглища отколкото нафта!Новите коли са някакви полубоклуци тъпкани с електроника с отвратително качество,защото всеки я е правил както може.Ако компютрите се правеха така в света не би имало работещи компютри.А вече има дънни платки с 25 годишна гаранция!
Сигурно и 68% от хората са над 50 годишни. Подчовеците не ги слагам в сметката, защото те се множат като ***.
68% от колите у нас са на възраст над 15 години