А на Овча Купел за какво му е тоя автобус, живущите там пак няма да могат да отлепят до центъра.... ще летят до метрото или ???
хахах голям праз! голям лук! аз си имам метро! И чиба селяните от София, че вече прекалявате!ВЪЙ МЪЙ чи къдие йе митрото вее чиек, митрото къдие е? Туй тва тука циентъра ли е ве или...
Както казват от ГЕРБ - Младост с около 150 хил. жители има метро.Разстояние до станцията на метрото в Младост по права линия /пеша е доста повече/Младост 1 - от 0 до 1-2 км, за повече от половината разстоянието е над 1 км.Младост 2 - от 0.6 до 1.6 км Младост 3 - от 1 до 2 кмМладост 4 - от 2 до 3.5 кмМладост 1А - около 1 кмМладост, София и България имат метро, Ура-а-а-а-а-а
Преди време там не ходеше ли един автобус 75, който после го махнаха? Последна спирка в Левски Г, заедно с 120, Орлов мост, Румънското послоство и т.н.
Гадното е, че по първоначалните проекти метрото си минаваше където трябва, но построиха разни бизнеспаркове, разни хипермаркети и там подобни и метрото "незнайно как" се отклони към тях и вместо да обслужва 10-20-30 хиляди човека живеещи там, ще обслужва 100 или 1000 човека работещи в бизнеспарк или посещаващи даден хипермаркет. Никой не говори метрото да ти спира пред блока, както манипулативно е писал там един преди мен, но МОЖЕШЕ да минава по-човешки, а не на половин-един час пеша.
Има една част от Дианабад, която е забравена от бога и хората, която е близо до Ловния парк, за да отидем до метрото на ГМ Димитров трябва или да вървиме минимум 20 мин пеша , или да направим 2 прекачвания за по една спирка - на 102 и на 88. Трябваше авт, 67 да върти до метрото и обратно, но дума дупка не прави
линия номер 506 от ж.к . "Левски Г" до стадион "В. Левски" нещо не я разбирам - веднага се сещам за 3 лнии, които и в момента вършат тая работа - тролей 1, рейс 78 и рейс 120 - какво повече ще прави 506?И още - в статията не виждам инфо кои линии ще закриват - не вярвам просто ей така да пуснат нови линии... прекалено хубаво би било..
28А в ОК2 (ориндж каунти 2) като имаме 5 автобуса та голяма полза от тях. Нито един не слиза във свястна част на центъра. 102-204.
Е да де ама нали след няколко месеца отварят нови две метростанции в Младост и процента ще се вдигне още ;)
24Като пуснат метрото до бизнес парка 100% от младост ще има метро. Ти кво искаш, да ти копаят под блока ли? Разбира се че ще минава под по-големите булеварди, между различните части на кварталите. ***, и пред вратата да ти го докарат тогава ще мрънкаш че ти е шумнп. Ай сиктир!
Крайно време е да се въведе нормално таксуване по време или на зони с възможност за прекачване в рамките на валидността на билета. Придвижването с прекачване на метро и добре организирано довозване винаги ще е значително по-бързо отколкото висящи в по няколко задръствания дълги автобусни линии.
Май не познаваш София. Погледни на картата на София къде минава метрото през Люлин и виж разстоянията. После погледни къде е метрото в Младост и какви са разстоянията. ГЕРБ ни продъниха ушите, че Младост има метро, но колко процента от Младост наистина имат метро. То по тая логика и София и България имат метро, но на колко хора реално им е удобно да го ползват? С автобус 305 от Младост 3 преди години се стигаше за 10-15 минути до Орлов мост, а сега с метрото как е?
Честито, жителите на Овча купел ще имат 3-та транспортна линия с препокриващи се маршрути. За 6,5 км. от квартала до работа трябва да сменя 2 транспорта. И после що на Мушанов са великите задръствания ...
Не говори глупости. В Софиуя всички райони са жилищни. Според теб в Надежда какво има? *** ли?
Не знам дали обърнахте внимание на една "подробност" - линиите на метрото се правят така, че да заобиколят жилищните райони и за да стигнеш до станция на метрото трябва да ползваш друг вид транспорт, примерно автобус или личната си кола, но за нея няма предвидени места за паркиране и живеещите около станциите на метрото луднаха от "чужди" коли, заради които не могат да паркират.
Идеята на новите линии е да са основание за закриване на натоварени сега автобусни линии. Иначе как ще ни качат насила на метрото? Така беше и досега с автобусите примерно в Младост. С други думи насила ще ни накарат да пътуваме с две превозни средства вместо с едно и съответно два пъти по-скъпо. Метрото е много хубаво нещо, но ако си близо до него. Каква му е ползата човек да си загуби повече време, за да стихне до метрото, отколкото ако с автобус директно да отиде там, където иска?
Пускат 12 нови автобусни линии в София