Гледам и не вярвам на очите си-тук си пишат едни хора и май не разбират сериозността на проблема.УЖАС!!!
Томас ще бъдеш ли доволен хиляди шофьори да останат без работа и ти да си караш сам на пътя. Докато всички сме такива егоисти държавата няма да се оправи . Тук става въпрос за безхаберието на държавата, че 2 седмици преди подаване на документи няма приета наредба, а в проекта й са включени неща , за чието изпълнение ще са необходими 2-3 месеца
над 200 фирми повече от месец не работят поради липса на разрешителни ама на кой му пука...така че балеги факса за вашите лицензи ,както сега така и после тяхните фирми ще работят както на депутата Цветомир Михов от герб Ним транс неговата фирмА камионите си взеха разрешителните на дунав2 мост в понеделник а тръбят че нямало е като няма той от къде ги взема или няма за всички а за депитата има...
Не е верно, че 30% са цакали пари, просто лицензите им са издадени по-скоро (валидност 5 години).
Да спират. Магистралите и без това не са готови. Първият пък ще ходи да реже лентичка в Ловеч.
Трябва да се удължи срокът за прелицензиране! Не бива да се допуска работеща фирма да спре дейност заради чиновнически неуредици! Особено пък във време на криза!
Ааа ще притежава валиден лиценз всеки който си плати под масата подкупа. Другите ще духат супата. Всяка промяна в България е не за народа , а да се ОБЛАЖИ някой!
Ще останат само правилните фирми на нашите хора, които вече са получили неофициално изискванията и са подготвили документите;)
Щом 30% могат да си оправят документите навреме , какво пречи на другите 70% да го направят ?
Томи, сине мамин. Те стоките няма да почнат да се телепортират от точка А до точка Б или ти си мислиш че производителите ще престанат да произвеждат защото има 70% по-малко фирми?Австрийски, немски, полски и румънски фирми ще поемат с удоволствие превозите. Мисли, иска се мислене!
70% от транспортни фирми може да спрат работа